16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik zit nu in het ziekenhuis om bloed te prikken. Suikerdrankje is smerig zeg! En ik moet nu 2 uur wachten :( alleen maar stilzitten :(
    En gatver er gaan nu mensen dichtbij me zitten die stinken bahhhh

Leukkk woelmuis Engeland veel plezier!

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lekker woelmuisje in Engeland! Lkr ff genieten!

Abi klinkt niet lekker idd. En erg he nu je zwanger bent ruik je des te beter.... ;)succes!

3. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja het gaat nu echt hard de laatste weken, het aftellen is begonnen. Eerst naar het verlof en daarna na de bevalling!! Ik heb 13 dec mijn laatste werkdag. Gister op uitzending gemist operatie Live gekeken, over de keizersnede. Vond het erg mooi om te zien, mijn vriend en in waren een beetje emotioneel ervan haha!

@abi., bah dat is naar zeg, en al die stinkende mensen.. sterkte met wachten!
    @woelmuisje, wat leuk naar Engeland, welke plaats ben je en met welke maatschappij ben je gevlogen?
    @lotte, beterschap meid..
    @ Hyancintje, mooie buik hoor! het gaat hard he??

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Haha ja operatie live mijn schoonvader werkt als portier in het vlietland en wilde zijn one minute of Fame. Zodra hij hoorde dat ze naar de lift gingen stond hij er ook :)

5. papa270113

papa270113 Actief lid

31 mei 2013
    226
    0
    0
    Enschede
    Oh dames het gaat wel aardig snel nu!. Hier nog 14 weekjes. Klinkt ver weg maar gaat toch best wel snel. Kan mooi van jullie leren want iedereen is eerder aan de beurt.

Hier druk bezig met het zelf ontwerpen van de geboorte kaartje.
    Heerlijk aan het puzzelen en uitpluizen wat het voordeligst is maar ook het mooist.

Hier 6 nov naar verloskundige
    en 13 nov een bijeenkomst in het ziekenhuis voor het bevallen en kraamzorg. Ben benieuwd. Heb zelf nog nooit in het ziekenhuis gelegen dus wil wel even zien hoe het allemaal gaat.

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @hyacintje mooi buikje al hoor :D

@abi erg he van die mensen die niet zo fris ruiken of mensen die, in mijn ogen, een smerig luchtje op hebben, bleeeh hopelijk heb je het een beetje overleefd

@verlof mijn verlof gaat 14 dec in als het goed is maar ik werk al vanaf week 18 ong niet meer ivm bekkeninstabiliteit.

Vandaag 28 weken dansje :D nog 12 weken te gaan :D...de eerste 12 weken gingen super traag zullen de laatste ook weer zo traag gaan ?

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    #4987 besjes, 1 nov 2013
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
    Oh hier ook operatie live gezien, toch wel een mooi gezicht. Wel jammer dat ze over het dichtmaken van de buik niets meer hebben laten zien, alsof de operatie klaar is als de baby er is :S

ook een nieuwe buikfoto geplaatst :)

8. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Thnx lieve meiden!

Vandaag m'n auto naar de garage gebracht want m'n koppeling was versleten. Ik dacht die 2 km wel even te lopen. Mijn bekken dachten er heel anders over! Die deden echt zeer! Nu maar relaxen op de bank.

9. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hier ook gekeken naar operatie live, wilde eigenlijk wel weten wat ze april 2012 met me hadden gedaan:D En hoe dat eruit ziet.
    Vond het idd ook erg jammer dat we het dichtmaken van de wond nu net niet zagen, hier was ik eigenlijk wel een beetje benieuwd naar. Maar goed weet wel hoe ze het openmaken:D.
    Verder gaat het redelijk met me. Bedankt voor alle lieve steun van jullie:).

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooie buikjes besjes en hyacintje!!

abi, weet je de uitslag al meteen of niet?

woelmuisje, geniet ervan, heerlijk zeg!!

operatie live heb ik niet gezien... ben wel erg benieuwd eigenlijk... nog ff een keer uitzending gemist opzoeken..

Verlof... ik ga pas 20 december met verlof... 4 weken van tevoren... haha wel gek, ben als een van de eerste uitgeteld, maar ga denk ik pas als een van de laatsten met verlof ;)

misschien leuk om het verlof van iedereen ook op de lijst te
    zetten? alleen heb monkey al een tijdje niet meer gezien, of denk ik dat maar?

hier niks meer gehoord over mijn suiker trouwens, dus het zal wel goed zijn... anders had ik er deze week nog iets van gehoord volgens mijn verloskundige... wel fijn!

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @fiona, ik heb woelmuisje ook al een tijdje niet gezien maar misschien is het idd niet heel lang terug maarja word ook zoveel gepost hihi
    Ook parel al even gemist...was er ook niet iets met een verhuizing of vakantie oid...ik weet het niet meer hihi

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Mooie buik besjes!

@fiona hoor de uitslag denk ik 15 nov als ik weer naar vk moet.

Monkey is idd een tijdje niet geweest (tenminste denk pas een week) toen het wat minder met haar ging.

@hyacintje wat is dat vervelend, denken dat je dat wel even doet maar dat het eigenlijk gewoon niet gaat.

@papa leuk hoor hard bezig met de geboortekaartjes! Ik moet binnenkort ook maar eens gaan kijken waar ik mijne ga maken

13. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Morgen alle zwitsal 1 + 1 gratis bij kruidvat

14. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zat vanmiddag ook aan monkey te denken, voor mijn gevoel ook al lang niet meer gezien.
    Ik ga 23 december met verlof, 6 wk van te voren.

15. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik stap hier weer even in. Laptop is op reparatie dus moet reageren op telefoon. Lees wel gewoon mee.

Besjes 28 weken joehoe!

Vandaag is vk hier geweest. Moest overgeven en voelde baby minder al sinds gisteren avond. Dus ze is hartje komen luisteren. Was verder goed maar beeb ligt weer in stuit waarschijnlijk gedraaid ben mijn maag getriggerd. En wederom vond ze dat beeb groot is en ook mijn buik.

16. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Besjes mooi buikje, netjes formaat niet te groot niet te klein :)

Parel wat schrikken dat je zo misselijk was en je even de baby niet voelde, gelukkig niks ernstigs aan de hand. Over de grootte vd baby, misschien groeit hij later wel wat minder? Zei ze daar nog iets over?

Wel sportief Hyacintje, je hebt het maar gedaan die 2km ;) , conditie en zwangerschap worden nooit goede vrienden ben ik bang.

Abi haha, je schoonvader heeft gelijk hoor,even gebruik van maken :D

Vond het ook jammer dat je niet zag hoe het dichtging.. Vond het wel interessant om te horen dat ze de buikspieren niet doorsnijden, scheelt weer in het herstel.

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel owja dat was het laptop naar de reperateur :D Fijn dat de vk even langskwam...Idd grote buik, wel mooi :D en gelukkig alles goed met de ukkel

Wij hebben net behang gekocht voor de kamer. Wat een gedoe ik ben nogal moeilijk met dat soort dingen geloof ik hahaha. Het is een streepjes behang geworden met de kleuren groen, grijs, wit en antraciet (of iets wat er op lijkt) Hadden we eindelijk gesloten en ligt alles in de kar zeg ik weer of is het toch meer voor een jongetje....Martin werd even niet goed van me hahaha maar toch meegenomen, ik ben er blij mee

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Besjes druk bezig dus

Pip kans is heel klein uk is al een hele tijd groter dan gemiddeld. Dus zal wel zo blijven.

19. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hoi dames, ik heb ook weer tijd om wat van me te laten horen. Leuk weer nieuwe buikfoto's, ik zal er binnenkort ook weer één plaatsen. Leuk om te lezen dat iedereen al druk is met kamertjes en geboortekaartjes. Mijn controle afgelopen maandag was prima. Baby en buik lagen nu weer mooi op lijn, terwijl ze 3 weken geleden nog aan de grote kant waren. Op 18 nov. weer controle en uitslag van rhesus bepaling. Ik werk 32 uur en ga met kerst met verlof.

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Allemaal lekker aan het genieten van het weekend :D
    Wel weer om op de bank te hangen en een filmpje te kijken.
    Gister de geboortekaartjes besteld, nu wachtten tot de uk er is voor alle tekst hihi

Deel Deze Pagina