16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo wauw besjes, wat leuk geboortekaartjes al besteld!! Wij hebben wel al wat proefdrukken besteld, maar moeten er nog even over nadenken wat het precies gaat worden...

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier vandaag niet relaxen op de bank maar gewoon aan het werk :(

Qua weer niet heel erg t is hier echt grijs buiten..

Oh hier gaan we na de verjaardag van onze meid een aantal boeken bij een drukkerij opvragen en dan een kaartje uitzoeken. Pff er is ook zoveel keuze!!!

3. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik word zo knetter gek van de kramp in mijn kuit, kan echt bijna niet mijn voet plat op de grond zetten. Lijkt dan net of het afscheurd (wat natuurlijk niet zo is)
    Hier een weekend met allerlei familie bezoekjes, zo lekker een zaterdagmiddagbprrel bij mijn schoonzusje, voor mij een limonade siroopje! Hahaha

4. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat voor werk doe je suus?

Mooie buik parel

Wat vervelend zeg anique hopelijk trekt het snel weer weg.

Hier net terug van een dagje shoppen. Ik heb iets te hoog ingezet want ik heb pijn in mijn bekken nu en voeten. Ik takel langzaam af ;)
    Ik dacht koop nog even een paar laarsjes voor de laatste maandjes kom ik gewoon bijna nergens in met mijn opgezette pootjes.
    Nu lekker op de bank en straks al het lekkers eten wat we op de markt gekocht hebben :)

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Abi thanks

Anique, Kramp in kuit is lastig. Je kunt bij de hema speciaal spul halen om je kuit te masseren.

Geboortekaartjes, mijn vader ontwerpt ons kaartje. Deze maakt hij helemaal op mijn wensen. Dus ben erg benieuwd.

6. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Anique ik kreeg van de verloskundige de tip om extra magnesium te slikken tegen de kramp in mijn kuiten.

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @parel, dat is wel super leuk!

8. Parelbloesem

Vind zo lief van hem. En fijn hem ook te kunnen betrekken bij mijn zwangerschap. Praat enz veel meer met mijn moeder dit ook omdat mijn moeders zwangerschap van mij veel lijkt op mijn zwangerschap. Mijn vader word hier ook in betrokken maar heb soms het gevoel hem buiten te sluiten. Met de kaartjes krijg ik toch het gevoel dat hij er ook meer bij betrokken word.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, ik breek even in.
    Zouden jullie een 2e deel aan willen maken?
    Dit topic bevat inmiddels al 500 pagina's wat de max is ;)

10. Parelbloesem

Ga ik doen. Dankjewel voor de waarschuwing.

11. Parelbloesem

Ik kan helaas de url niet kopiëren via mijn telefoon. Heb wel een nieuwe aan gemaakt.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina