Hey Nee heb niet meer getest na die twee van cb digital Zal ik nog een keer testen dan? En met welke test? X
Tja, zwanger ben je, maar je kunt altijd eentje van het kruidvat doen? Al zou ik misschien wel helemaal niet testten meer want straks zijn de testen lichter dan dat je wil en zit je daarover in!
Vannacht wat bloedverlies tijdens het plassen, ik schrok me dood. Zojuist verloskundige gebeld, niets aan de hand volgens haar, gewoon een gesprongen adertje.... Iemand van jullie hier ervaring mee? Zouden jullie opnieuw testen?
Ten eerste welkom!! Ja ik heb bij mijn zwangerschap van mijn dochter regelmatig bloedingen gehad, en echt knalrood en ook met stolsels, ook oud bloed, dus het zegt niks, na 13 weken was het over! Zou niet testten maar ja heb makkelijk praten wil zelf ook steeds testten haha
Dank je voor je snelle reactie! Morgen komt mvm, dus ik ga me proberen in te houden niet naar de drogist te rennen voor een test.
Iwish ik denk dat je dan ong 5 weekjes zwanger bent. Erg he die onzekerheid nu Anique2008 welkom! En wat eng eventjes dat je bloedverlies hebt gehad. Vertrouw maar op je vk, je hoort en leest het regelmatig dat je bloed verlies kunt hebben de 1e weken. Hoe gaat het met Noor? Mischien een gekke vraag, maar hebben jullie gewoon seks? Ik weet dat t gewoon mag en kan, maar lees dat t soms bloedingen opleverd. Dus ik knijp m n beetje Hihi
Nee durf niet zo goed, maar zal me er toch overheen moeten zetten want ja kan moeilijk 9 maanden niks doen!
Ik durf ook niet zo goed... Ik wil eerst een mooie echo zien en dan hoop ik me eroverheen te kunnen zetten. Anique dat was schrikken zeg! Is het bloed nu wel weer weg?
Oh ik geniet juist extra van sex nu! Orgasmes zijn veel heftiger En is juist alleen maar goed voor de baarmoeder. @ Anique, was het alleen een veegje bloed? Nu niks meer?
Ik zou ook niet testen. Het komt regelmatig voor, als je maar geen heftige buikpijn en bloed verlies hebt is het goed. Dit kan namelijk de aanhechting van navelstreng zijn, de maak van de placenta wil soms ook wat bloedverlies geven...
Goedemorgen, Hoe is het met Noor?Tijdje niks meer gehoord.. Hier alles prima, beetje pijn in onderrug en baarmoeder. Mijn vriend en ik hebben wel seks, maar geen bloeding gelukkig. Het kan prima
Het was helder rood bloed wel heel dun soort van doorzichtig (lastig uitleggen,heb foto gemaakt om aan vk te laten zien). Nu na plassen een bruinig veegje zeg maar... Ja ben echt ontzettend geschrokken. Heb geen pijn of krampen in m'n buik.
Oke, zolang je geen pijn of krampen tegelijk met bloedverlies hebt is het goed... Kan best veel voorkomen in de eerste weken...
Dank je voor de geruststelling, ik vertrouw daar maar gewoon op! Als het weer voorkomt bel ik gewoon weer met vk.
Ja en je kan natuurlijk altijd vragen of je eerder voor een echo mag komen mocht je het niet vertrouwen! Hopelijk blijft het bloed nu gewoon weg