16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb haar profiel opgezocht en daar staat dat ze een vmk heeft gehad :( dus die zal wel behoorlijk van slag zijn

2. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Aardbeitje& Pfff wat een onzekerheid moet jij doormaken hoe is het nu met jou?

1612 Tillen mag gewoon hoor als je zwanger bent ik denk dat je last van je banden hebt?

Hyacintje Ja soms heb je van die dagen :-s Wat leuk hoe je ouders reageerden :D
    Obstipatie is echt veel voorkomend kwaaltje hier ook last van.

Jozefien85 Fijn zo een goede test van MvM! Vervelend die slapeloze nachten :-s

abi niet tegen je gevoel in gaan komt vanzelf wel weer.

pip84 hier ook geregeld last van mijn onderrug irritant is dat he.

mrt1982 Gefeliciteerd met je mooie MvM test!

Anique2008 Gefeliciteerd met je positieve test! Je bent een dag verder als mij :) altijd schrikken bloedverlies :(

Parelbloesem Whooh heftig een miskraam met 14w5d ik heb met precies 9 weken een miskraam gehad en toen was het gewoon al een heel mensjes heel klein maar alles er op en eraan.
    Duim dat deze zwangerschap helemaal goed mag gaan.

I wish ik denk dat je rond de 5 weken en 1 dag zit ik heb op dezelfde dag getest en had 19 april mijn laatste menstruatie.
    Maar wat je zegt gewoon even de echo afwachten.

Annet1985 Ik heb vanmorgen ook in de drogist met test in mijn handen gestaan maar niet gekocht pfff.

woelmuisje seks is geen probleem mag totdat je vliezen gebroken zijn...

Noor heel veel sterkte :x

hopelijk ben ik niets vergeten!

zo ik moet vanavond van 6 tot 9 nog even werken en dan 10 dagen vrij heerlijk :D

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Aahh wat erg.. :(

4. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ja hallo, zo kan ik het toch niet allemaal bijhouden ;) haha... leuk hoor al dat geklets!
    wat seks betreft: errug weinig! ben als de dood voor een bloeding, weet wel dat dit dan waarschijnlijk door de seks komt, maar de angst en onzekerheid erbij kan ik nu echt even niet hebben geloof ik...

ga snel even bijlezen hoor!

5. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hey, met mij gaat het wel gisteren en vandaag extreem moe en uitgeput en echt heel misselijk in de ochtend, sinds vannacht vaak plassen en gisteren weer en heel klein beetje licht bruin verlies, het is echt de hele tijd maar 1 maalig en dan is het weer weg. Verder lichte menstruatie gevoel alsof het ieder moment kan doorzetten..maat extreme vermoeidheid voel ik nu toch wel heel erg en had het vannacht ook heel erg warm.

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    aaahhh nee he, wat een naar nieuws van Noor :(

gefeliciteerd ook allemaal met die knallers van testen... ik mag niet testen van mijzelf, veel te bang dat ie lichter uitvalt dan dat ik zou willen! ik ga gewoon wachten tot 20 juni (duurt te lang!!!!)

maar die vermoeidheid herken ik heel erg zeg! niet normaal... kon bijvoorbeeld vanmorgen bijna mijn bed niet uit :( terwijl ik wel om half 9 op mijn werk moest staan... BAH!
    wat doen jullie daartegen? Weet wel dat er eigenlijk niks tegen te doen is... maar het werkende leven enzo zal toch door moeten gaan!!!

7. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Noor, alle sterkte voor jou meid, er wordt hier erg met je meegeleefd. Ik wens je veel kracht en liefde toe.

Aardbeitje, dagen aftellen tot de verloskundige maar! Zolang je misselijk bent en moe ben je toch zwanger denk ik.

3 goede vriendinnen hebben het inmiddels geraden.. Ik rij niet meer op mijn paard terwijl ik dat iedere dag deed. Wil geen risico nemen, ookal is het veilig. Het blijven dieren, en ik vergeef het mezelf nooit als het daardoor mis gaat.

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Zwanger ben ik sowieso hoor Hihi en nog steeds want heb (nog) geen bloed verloren hoor alleen een heel klein beetje licht bruin bij het afvegen..

9. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik rijd m'n paard nog steeds. Ik ben wel extra voorzichtig. Als ik het niet meer vertrouw, stop ik er mee. Ik probeer het wel zo lang mogelijk vol te houden want van de gedachten om zo lang niet rijden maakt me ook verdrietig.

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Het is zelfs goed om zo lang het kan door te rijden, omdat je bekkenspieren hierdoor getraind blijven ;) Zou zeggen gewoon blijven rijden...

14w5d is een beste moeilijke week, je kindje is eigenlijk al echt een kindje en je moet ook nog zo bevallen. maar goed hopen dat deze zwangerschap wel goed gaat.

11. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heavy hoor! Hopelijk gaat het goed en mag je dit keer bevallen bij een voldragen zwangerschap :).

Blijf ik ook doen hoor. Hoewel ze zeggen dat het voor je bevalling een nadeel kan zijn. Dat zien we tegen die tijd wel :D.

12. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Wie word er ook zo misselijk bij het opstaan moet echt kokhalzen nog net niet overgeven?

13. Jeshiro

Jeshiro Actief lid

26 mei 2013
    105
    0
    0
    ah wat erg voor noor, meis mocht je het nog lezen héél veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort weer zwanger raakt en beebje dan wel blijft.

sex, mannetje vond het weer een beetje eng maar dat was bij de andere eerste keren ook.

testen, toen ik me mk had gehad heb ik na een week nog een keer getest (omdat ik er nog 1 had liggen en benieuwd was of de stoffen al uit me lichaam waren) maar deze was positief. dus als je wil testen of je nog zwanger bent dan is dat geen reden. we moeten gewoon afwachten tot de echo hoe lastig en onzeker ook.

14. Jeshiro

Jeshiro Actief lid

26 mei 2013
    105
    0
    0
    parelbloem, jeetje heftig :(

aardbeitje, heb ik ook vooral smorgens. is het bij jou ook weg als je een beetje gegeten hebt?

15. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Nee dan nog niet..lig nog steeds in bed upc belde aan de deur dus toen ik opstond moest ik gelijk kokhalzen en kreeg het zooo warm dat ik na ontvangst het pakketje op de grond heb gegooid en gelijk weer in bed gaan liggen.. :(

16. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb ook een in bed lig dag! Misselijk en hoofdpijn.
    Hopelijk voel je je snel wat beter!

17. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hoop jij ook! Hoe ver ben jij nu?

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Misschien ligt het aan het weer, want blergh zit op de bank en dat is ook echt alles... Telkens gevoel van overgeven en mijn man is zwaar actief dus irriteer me mateloos aan hem ;)

19. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Berekening op basis van laatste menstruatie 5w3d.

20. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Pffffff die mannen!!!! Hahahah.
    Die van mij is ook grappig, hij heeft in z'n hoofd gehaald dat nu er een baby komt dat het huis "af" moet zijn. Wonen hier al 4 jaar en hij ging gisteren opeens naar de bouwmarkt omdat een baby en geen plinten volgens hem echt niet kan....
    Hahahahaha

Deel Deze Pagina