16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ik zou vandaag worden gebeld of ik vandaag of morgen al een echo kan krijgen, maar de reden dat ze het niet gelijk wil doen is omdat ik er niet wijzer van word, ze zei het kan er goed uitzien en dat de mk volgt of het kan er niet goed uitzien terwijl er niks aan de hand is, omdat de echo maar een moment opname is..

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Je bent nu ongeveer 6 weken? Dan is er al wat te zien hoor, in mijn geval zag je toen al hartactiviteit en ik heb heel wat echo's gehad de eerste weken haha! Vandaar dat ik de reactie van de vk ook wat raar vind! Maar hoop echt dat je vandaag gebeld wordt of morgen dan heb je hoop ik wat zekerheid

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja dat hoop ik ook echt!

4. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een spanning voor je meid. Heb je nog geen last van krampen? Hopelijk krijg je vandaag of morgen de echo.

Toch hoor je ook wel vaker dat veel vrouwen last hebben van bloedverlies tijdens de eerste weken en dat er alsnog een gezond kindje ter wereld komt. Misschien kun je jezelf een beetje geruststellen hiermee.

Sterkte!

5. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer

Pffff wat een spanning en stress! Daar wordt het ook niet beter van he. Ik hoop toch dat je een echo krijgt en dat het er allemaal goed uitziet!

6. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik sta er denk ik hetzelfde in als jij. Het rijden doet mij heel goed om m'n gedachten even te verzetten en even niet met werk en zwanger zijn bezig zijn. Gister niet gereden ivm verkoudheid en vermoeidheid, en heb nou al afkick-verschijnselen ;). Wordt straks nog wat.

7. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Helaas..net gebeld er is geen plek pas maandag maar dan heb ik mijn echo dus al staan..dus maar WEER afwachten :(

Verder trouwens nog geen krampen

8. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Pff wat een onzin zeg, maandag pas plek?! Je kan er in geval van spoed echt wel ff tussen door toch!

Waarom bel je niet een gewoon echo bureau? Dan betaal je wel rond de 30 euro maar heb je toch meer duidelijkheid. Dat de vk zegt dat er nu weinig van te zeggen is, vind ik ook niet helemaal waar. Je zou nu wel een hartje moeten zien kloppen, en als dat niet zo is, weet je ook genoeg... sterkte!

9. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Daar had ik dan ook voor gekozen voor een echo buro, maar ze kunnen ook echt wel een spoed echo doen lijkt me.

10. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Gisteren toen ik belde zei ze: Ja niet stom bedoeld maar als het nou spoed was , was het een ander geval. Ze zei voor jou is het natuurlijk wel spoed maar het is voor ons geen medisch-spoedgeval. Ik heb continu (sinds gisteren licht bruin bij het afvegen en erge diarree) dus ik wacht het maar af :(

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zit je in het ziekenhuis of bij een vk praktijk? Opzich snap ik wat ze bedoeld, maar ik vind dat ze al haar patienten hoort te helpen, zeker omdat jij al 2 vroegtijdige miskramen achter de rug hebt, vind dat ze wel wat meer begrip mag tonen. Maar goed hoop dat je het vol houdt tot maandag

12. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Aardbeitje7.. Wat vervelend die onzekerheid:(.. En toch ook vervelend dat je moet wachten tot maandag.. Zou ik ook niet prettig vinden. Sterkte meid..

13. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Bij een vk praktijk wist eigenlijk ook niet beter..is het in het zkh beter?

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ohh aardbeitje wat ellendig die onzekerheid! Ik duim
    Voor je dat het goed mag komen.

15. Pindaatje

Je kan het zkh even bellen, situatie uitleggen, ook je voorgeschiedenis enzo. Wie weet mag je meteen even komen

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Mee eens, Aardbeitje nee hoor vk praktijk is gewoon prima natuurlijk, maar gezien jou geschiedenis zou ik wel even een balletje opgooien bij het ziekenhuis wie weet inderdaad mag je langskomen

17. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Mag om 2 uur naar het ziekenhuis voor een echo ookal verwachten ze niet veel te zien mag het voor mijn geruststelling :).. kan niet wachten

18. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Wat fijn dat je mag komen aardbeitje veel succes straks!

19. Pindaatje

Oh wat fijn meis, blij dat je gebeld hebt! Succes straks!

20. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Goed doorgepakt Aardbeitje! Succes vanmiddag!

Deel Deze Pagina