Met mij is alles goed gegaan vandaag, het zijn mijn darmen. Heb daar nu medicijnen voor gekregen gelukkig. Volgende week moet ik nog een keer terug komen voor controle. Ben opgelucht dat alles goed is! Hoe is het met jou aardbei??
Proef meiden wat een vervelende berichten... Fijn dat alles goed is gegaan Pip!!! En Aardbeitje: ben jij al wat wijzer?? Hier gelukkig eens een keer geen last van de darmen... Komt waarschijnlijk juist door de zwangerschap... Hihi!! Maar ach zoals alle kwaaltjes kan t morgen anders zijn! Wordt wel steeds n btje misselijker... Hopelijk blijft t bij misselijk zijn...
Bij 9 weken de eerste echo is ook heel gebruikelijk ook bij de gyn. Alleen krijg je bij de VK pas de volgende met 20 weken en bij de gyn nog een keer tussendoor (tenminste dat was bij mij wel) Mag ik vragen waarom je bij de gyn loop?
Maarnatuurlijk... Ik heb de ziekte van Crohn, dus zwanger em bevallen met medische indicatie! Mede ook door mijn medicijngebruik... Heb erg heftig medicijn dus moet daar ook mee stoppen bij 20 weken! Onder controle bij de gyn daarom...
Hoi dames, Hier gelukkig ook alles goed..was gelukkig geen uitdroging, heb zetpillen gehad tegen de misselijkheid en heb zelf rosevice ferro gehaald voor mijn ijzer te kort..bijwerking van zetpillen is wel dat je suf word en ben al zo moe maar beter dan misselijk zijn en maandag weer echo @Pip fijn dat alles goed ging!
Kaatje> jeetje meis wat heftig! Zeeeer logisch dat je bij de gyn loopt!! Als je vanaf 20 weken moet stoppen met de medicijnen wat voor gevolgen heeft dat dan voor jou zelf? Aardbeitje> wat een opluchting! ga je dan nu eens stoppen met ons zo te laten schrikken?
Ik hoopte te zeggen dat ik ging stoppen met jullie laten schrikken maar net weer rood en bruin bloed, maar zal me maar sterk houden met het verhaal van Annet
Het is al een tijd (ruim voordat ik zwanger werd) stabiel qua klachten en wanneer je dan zwanger wordt heb je tijdens je zwangerschap eigenlijk alleen nog maar minder klachten! Dus zal het vanaf 20 weken voor mij gelukkig ook niet slechter worden (zegt mijn arts en de onderzoeken!) mocht dat wel zo zijn dan krijg ik andere medicatie... Maar ik ga van t positieve uit dat de Crohn zo stabiel blijft!!
Joh maakt toch helemaal niks uit... ik heb er zelf veel vertrouwen in en mijn MDL-arts ook! Moet zeggen alles is nu eigenlijk goed... Dus laten we hopen dat dat zo blijft! Hoe gaat t met jou verder??
Vannacht rood bloed verloren vooral bij afvegen en vanaf toen alleen maar donker bruin, heb morgen weer echo dus ben benieuwd
jeetje dames, het blijft hier wel spannend zeg! Ik lees veel mee, maar heb niet vaak tijd om echt goed te reageren... over een aantal weken weer vakantie, dan zal het wel beter lukken haha... hier gelukkig nu al een week geen bruinverlies meer gehad, op een heeeeel klein beetje na de sex na, maar goed dat schijnt wel vaker zo te zijn. vandaag naar babydump en prenatal geweest... was leuk! Heb toch al wat spulletjes gekocht namelijk een luiertas en een kraambezoekboek.. ook een paar kleerhangertjes, want hebben al wat kleertjes gekregen en wil die eigenlijk wel graag leuk neerhangen... nog ruim een week tot de echo... voel me gelukkig wel steeds "zwangerder"... steeds meer misselijk, moe, pijn aan mijn borsten... dus ook steeds meer gevoel dat het goed zit...
Ik heb precies hetzelfde. Ook enorme pijn door darmklachten en nu ook medicijnen. Eng gevoel is het he? Ben wel opgelucht te weten wat het is natuurlijk, maar comfortabel is het niet.