Ik heb juist bijna geen klachten! Buik is ook minder opgezet. Dat vind ik dan wel weer spannend, ben dan bang dat ik niet meer zwanger ben ofzo.
Aardbeitje> ah nee meis, jemig hoop dat het snel rustig in jouw buikje wordt en je volop kan gaan genieten!!! Kaatje> Wow dat is fijn!! ik duim met je mee dat je de gehele zwangerschap geen meds hoeft. Chantal> welkom en gefeliciteerd! Geef even je gegevens door dan kan je erbij op de lijst Hyacintje> ah natuurlijk niet meis. Misschien stelt het je een beetje gerust als ik zeg dat ik bij mijn dochter helemaal geen last had van kwaaltjes. zelf> ik wilde niet "klagen" omdat er hier meiden zijn die daar veel meer reden tot hebben maar ik voel me echt zwaar k*t. Heel de dag door misselijk en overgeven, ik hou niks binnen, waardoor ik me weer heel moe voel. Morgen de echo, gelijk maar even aan de gyn vragen of hij/zij er iets voor heeft, hoor het wel vaker maar kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is
tipje voor een leuke site www.berichtjeuitjebuik.nl iedere week krijg je een mailtje met hoe je beebje er uitziet en wat leuke/handige tips.
Kaatje, dat is ook erg vervelend, Crohn is toch een darmziekte? Heb je dan geen last nu, nu met je zwangerschap je darmen zo gek doen? Aardbeitje; het houdt ook niet op he! Vervelend , ik zou er ook onzeker van worden! Jozefien, ja maandag medicijnen ophalen, hopelijk helpen ze! Ben al drie dagen niet naar de wc geweest.. Haha sorry voor de details
Pip, ik ook niet maar dat komt volgens mij omdat ik niets binnen hou dan kan er ook niks uit? Ik heb denk ik niet je hele verhaal meegekregen maar geef je ook zoveel over?
Spannend morgen je echo!! Ik ben benieuwd! En ja lijkt me wel dat je er iets voor krijgt anders droog je ook helemaal uit.
Jeshiro wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk is er wat tegen misselijkheid, behalve gemberthee. Dat lijkt mij onwijs vies.. Heb alleen erg buikpijn, blijken darmen te zijn gelukkig, ben sinds vandaag ook wat misselijk en moe. Maar niet overgeven gelukkig! Misschien komt het nog..
Hyacintje> precies en dat is niet de bedoeling. ik drink me wel suf aan water om dat te voorkomen maar bij "te veel" gaat dat er ook weer uit, ik moet dus nog even uitvinden hoeveel water ik kan drinken zonder dat het er weer uit gaat.
Gemberthee heb ik ook al geprobeerd en indd erg vies maar ik hou het ook niet binnen. "gelukkig" zijn het alleen je darmen maar is ook niet prettig! ?Ik hoop dat je misselijkheid niet verder doorzet het is echt geen pretje
Jeetje meiden wat een gedoe zeg, hoop dat jullie snel allemaal meer duidelijkheid hebben en je beter gaan voelen. Hier alles rustig, pijnlijke borsten, moe en 's nachts word ik meestal een keer wakker van de misselijkheid even rechtop zitten en een slokje water helpt gelukkig bij mij. Morgen lekker een dagje vrij, wil even bij babydump in Sleeuwijk gaan kijken, iemand al geweest? Was vrijdag bij babypark in Roosendaal en dat vond ik zwaar tegenvallen.
Vervelend.. Bij mij helpt wel als je honger hebt kleine beetjes eten. Zodra je honger krijgt wordt je misselijk, en cola helpt ook goed tegen misselijkheid. Tipje, boterham met aardbeienjam zorgt ervoor dat als je moet spugen het niet zo vies ruikt.
Dames ik reageer morgen druk weekend gehad, zal ook de nieuwe afspraken en de nieuwe leden op de lijst zetten!
Hey ladies Ik moet echt even van me afschrijven hoor aangezien ik het er met niemand anders over kan hebben. Sorry heb nog niet eens terug gelezen zal dat zo nog even doen.. Ik heb zo'n druk weekend gehad dat ik "nu pas" tijd heb voor mezelf (en jullie) Waar ik dus nu mee zit is die ongerustheid die ik nu voel Afgelopen donderdag vertelde ik nog dat ik in de ochtend zo kots misselijk was tot overgeven aan toe. Ben al sinds een tijd elke dag misselijk Maar nu de afgelopen 3 dagen helemaal nergens last van Van geen enkele vervelende kwaal. Het enige dat ik voel is dat als mijn broek iets te veel in mijn onderbuik drukt mijn lichaam zegt van "hallo!" Mag het wat losser. En dat maakt mij zooooo onzeker of alles nog wel goed is. Hebben jullie dat ook soms? Sorry dat ik jullie lastig val met mijn gekke dingen haha
ja hier bijna amper kwaaltjes, kleine dingen maar niet super veel, last van de tepels, gevoelige neus , soms wat misselijk, lichte hoofdpijn, en de darmen! Maar wees blij dat je niet meer zo hondsberoerd bent geniet er gewoon lekker van, voordat je het weet slaat het weer terug meid, en anders gewoon de vk bellen
Ik heb dezelfde kwaaltjes als jij. Ik twijfelde gisteren maar nu heb ik onwijze last van mijn darmen haha.
Herkenbaar hoor, ik heb ook geen hele duidelijke zwangerschapskwaaltjes, en als ik niet had geweten dat ik zwanger was had ik de dingen die ik wel voel niet direct aan zwangerschap gelinkt. Geniet ervan dat je geen last van kwaaltjes hebt, en je dus niet belemmerd wordt in je dagelijkse bezigheden. Probeer de ongerustheid een beetje los te laten, geniet! De zon schijnt en als alles goed gaat heb je over een paar maanden een prachtig kindje in je armen!!! Heb je nog meer redenen nodig om gelukkig te zijn? X
helemaal met je eens Anique! en het gaat me ook steeds beter af... maar soms steekt die onzekerheid wel weer even de kop op, ach zit in me! En herken het hier (gelukkig) in meer dames, dus ben niet de enige! Vind het echt apart trouwens dat juist ik geen last van mijn darmen heb... alles wat jullie beschrijven is zo herkenbaar, alleen heb ik t juist als ik NIET zwanger ben! hihi... Maar sterkte daarmee hoor dames! Tis echt geen pretje...