16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeshiro

Jeshiro Actief lid

26 mei 2013
    105
    0
    0
    Pip > cola had ik ook al geprobeerd en kleine stukjes eten ook maar alles gaat er net zo hard weer uit. Nog ff geduld tot 15.30uur dan zal ik het de gyn vragen :)

I wish > niet zo onzeker meis, ik snap het wel hoor daar niet van maar je gaat jezelf zo een beetje gek lopen maken. Kwaaltjes zeggen niets over wel of niet zwanger. Bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van en ik wish (hihi) nu dat ik dat nu ook niet had maar helaas.

Kaatje> natuurlijk en die onzekerheid blijft ook tot de goede echo's en zelfs daarna als je het kindje gaat voelen komt er weer een dosis onzekerheid want heb je het nu wel al gevoeld vandaag (dat soort dingen)
    Hihi dat juist jij nu geen last van je darmen hebt is vast een kadootje van beebje :p

Aardbeitje, Littleone1 en Parelbloesem succes vandaag!!

Ik ben zenuwachtig voor vanmiddag :) zit nu op werk maar er komt niets uit mijn handen en er is heeeel veeeeel te doen ;)

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Hihi ja denk t ook... Lief cadeautje hoor!!
    Jaaa lastig lijkt me dat zeg! Dan gaat de tijd ook o langzaam, en je wilt wel iets doen maar t gebeurt gewoon echt niet...
    Gelukkig mag ik de 20e om 8.30, lekker vroeg!!!

Zeg even wat anders: hoe zit het bij jullie met de emoties? (naast onzekerheid) ben zo emotioneel de laatste tijd... Tranen zitten heel erg hoog deze ochtend :(
    En soms erg onaardig tegen vriendlief.... Leuk hè die hormonen!
    Ben benieuwd hoe dat bij julli nu is!

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Dank je! Ben zoooooo zenuwachtig omdat het bruin verlies nog niet is gestopt of we weer een goede echo krijgen..ik hoop zo dat het hartje nog klopt en ons kruimeltje is gegroeid..

4. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer

Ja heel herkenbaar! Gisteren nog, bijna geen kwaaltjes! Snap je helemaal!

5. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er is hier een hoop gekletst! Ik ben een weekendje weggeweest.

Spannend voor de dames die vandaag een echo krijgen. Ik hoop voor jullie op een heel mooi beeld met een mooi kloppend hartje! Veel plezier.

@hier: Eigenlijk nog weinig kwaaltjes. Nog steeds af en toe krampjes en groeiende (.)(.). Vanochtend voor het eerst op het potje geplast voor MvM. Het is toch best apart hoor dat iemand straks lekker in m'n pies gaat zitten hengelen naar hCG :D.

6. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ook ik heb een tijdje niets gelezen en phoe wat een verhalen weer:)

Dames, die vandaag een echo/afspraak hebben succes en geniet ervan!:) Het is zo bijzonder om te zien!

Hier de ene dag ook veel meer kwaaltjes dan de andere.. Heb wel ontzettend zere borsten, ze groeien als kool en wil niet dat vriendlief eraan komt, want dan doe ik hem wat haha. En ben best wel veel moe, maar ben altijd een slaper geweest, dus weet niet of het door de zwangerschap komt;). Verder vlagen van misselijkheid maar dan vooral 's avonds en heb ook duidelijk zin in vreemde dingen.. Drink nooit dubbel fris, nu vind ik het heeeerlijk! En noodles kan ze de hele dag wel eten:)

Ik heb nu 2weken vakantie, heerlijk maar iedereen om me heen werkt, dus verveel me nu al, dan het huis maar eens grondig poetsen!:)

Fijne dag dames!

7. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Meiden met een echo vandaag heel veel succes en lekker van genieten, hopelijk allemaal prachtige kloppende hartjes!

Ik kon me niet beheersen dus net online wat babykleertjes besteld.
    Hihihih:D

8. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Meiden met een echo vandaag SPANNEND!! Mijn duimen draaien...

Hier alles goed lekker druk met van alles en nog wat... Aankomende maandag pas weer werken heerlijk.

Kwaaltjes heel wisselend maar probeer er niet te veel over na te denken en dat gaat gelukkig erg goed.
    Vind het toch heel anders als bij zwangerschap van onze eerste dan maak je het veel bewuster mee vind ik zelf...Dan is alles heel nieuw.

Nu even relax tijd dochter ligt lekker op bed.

9. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hey meiden, even een kort berichtje vanuit het super zonnige en warme Spanje!

Heb net alleen de laatste pagina gelezen, succes iedereen vandaag met echo's! Ben benieuwd! Ik mag pas over 2 weken helaas....

Lees dat veel meiden zich zorgen maken over het gebrek aan kwaaltjes.... Ik voel ook weinig hoor, behalve dan een zwaar gevoel in m'n onderbuik en bekkenpijn wat nu al start! Kan niet eens lekker op m'n rug op m'n handdoekje liggen. Ben ook nog helemaal niet misselijk, maar dat kan nog komen.

Annet, gaat alles goed met de lijst?

Ik ga weer lekker in t zonnetje zitten :) tot gauw!

10. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hoi meiden,

al nieuws van de echo's vandaag?

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    meiden ik zit nu op mijn mobiel, willen jullie straks even neerzetten wat ik op de lijst moet zetten? dan blijft die in iedergeval bij :). Dames die een echo hebben vandaag ben erg benieuwd, en plaats mooie echo plaatjes he hihi.

@ pinda geniet lekker van de vakantie meid

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Jullie maken het wel weer spannend hoor met de echo's. Alles goed gegaan?

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje
    16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje
    17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje
    18 januari - Fressie - ?? jaar - ?? kindje
    19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje
    19 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje
    20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje
    20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje
    20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje
    20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje
    21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje
    21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje
    21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje
    22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje
    22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje
    23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje
    23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje
    24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje
    24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje
    25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje
    25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje
    26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje
    26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje
    27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje
    27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje
    28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje
    28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje
    28 januari - PoppetjeN - 26 jaar - 2e kindje
    28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje
    28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje
    29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje
    29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje
    31 januari - Chantal09121987 - ? - ?

Afspraken, controle's en echo's
    3 juni - Aardbeitje - 2e echo
    3 juni - Littleone1 - intake gyn
    3 juni - Parelbloesem - 1e echo
    3 juni - Jeshiro - 1e echo
    4 juni - Lotte30 - 1e echo
    5 juni - NdNk - intake en 1e echo
    6 juni - Abi - 1e echo
    6 juni - Jozefien - intake
    6 juni - Gogogo - 1e echo
    9 juni - 1612 - intake vk
    10 juni - Hyacintje - intake
    10 juni - PoppetjeN - 1e echo
    11 juni - Meemee - 1e echo
    11 juni - Woelmuisje - 1e echo
    11 juni - Sabrinab1986 - 1e echo
    11 juni - Fiona1983 - 1e echo gyn
    12 juni - Mtr1982 - intake
    13 juni - Annet - 1e echo
    17 juni - Pindaatje - intake en 1e echo
    18 juni - Dehi - intake
    18 juni - Blueberry - intake
    18 juni - I wish - 1e echo
    18 juni - Lotte30 - 2e echo en intake
    18 juni - Anique2008 - intake en 1e echo
    18 juni - 1612 - 1e echo
    19 juni - Hatsie - echo
    20 juni - Kaatje - 1e echo
    24 juni - MM1981 - 1e termijnecho
    28 juni - Mtr1982 - 1e echo
    28 juni - PoppetjeN - intake vk
    2 juli - Hyacintje - 1e echo

Vlindertjes :(
    Noor88

Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

14. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Chantal erbij gezet, Chantal geef je de rest van de gegevens even door?

15. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hey dames, nou moet ff van me afschrijven hoor..

Had vandaag 2 echo's staan 1 bij de praktijk en 1 in het ziekenhuis.
    Vanmorgen om 11:45 dus 1e afspraak bij de vk praktijk, ml en ik gingen naar binnen ik ging liggen ze ging kijken en JA HOOR!! daar klopte het hartje van onze kruimel nog steeds wij helemaal happy natuurlijk..dus ze ging verder kijken om te kijken of ze kon zien waar het bloed vandaan kwam maar alles zag er perfect uit en het termijn klopte ook precies. Ik vroeg of ik me zorgen moest maken om het bloed maar ze zei gewoon heel netjes, we kunnen niet weten wat er gaat gebeuren maar voor nu ziet het er goed uit,ik vroeg ook nog over mijn baarmoeder (omdat ze de vorige keer zeiden dat die een hartvormige vorm had) of dat geen kwaad kon. Ze zei zolang het kindje genoeg plek heeft is er niks aan de hand.Ik moest voor over 3 weken een afspraak maken voor termijn-echo en intake. Oke manlief en ik opgelucht en lopen vrolijk naar buiten naar de echo te staren :)..

De tweede afspraak in het ziekenhuis.

Er kwam een net afgestudeerde vrouw naar me toe om mij te halen uit de wachtkamer, geen probleem want zij moeten ook ergens beginnen natuurlijk. Dus ik loop de kamer in (ml was er niet bij want hij moest werken) zat daar zo een verzuurd vrouwtje..ik dacht oke, niet vooroordelen misschien is ze wel heel lief..Nou, ik moest gaan liggen de 'nieuwe' ging de inwendige echo doen en de andere arts bleef achter het bureau mee kijken. Ze zag dat ik een volle blaas had waardoor ze moeilijk kon kijken dus vroeg ze of ik naar het toilet kon gaan (was het zelf helemaal vergeten). Maar toen stond het oudere vrouwtje op en zei laten we het eens proberen met een uitwendige echo, dus ik zo oke ook goed..Dus ze zat te zoeken en te zoeken en toen zag ze het vruchtzakje met vruchtje en een kloppend hartje en ze zei tot mijn grote schrik: Je bent nog wel heel pril zwanger he? Ik zo nou volgens mijn berekening zou ik 6w6d zijn , toen zei ze heel bot: Ik weet niet hoe je berekent maar je bent echt niet zover zwanger hoor, misschien net 6 weken, ik schat 5a6 weken, het is ook veelste klein om op te meten!! Dus mijn hart stopte er bijna mee (ookal het de vk-praktijk bevestigd dat ik 6w6d zwanger was). Ik zo nou de vorige keer toen ik hier was klopte de echo wel met mijn berekening, toen zei ze: Ja en nu niet..
    Nou ik wist niet wat me overkwam en klapte door de emoties ook helemaal dicht er kwam niks meer uit mijn mond. Vervolgens ging ze naar mijn bm-vorm kijken en die had idd "hoorns" er zat wat bloed in de linkerkant maar het vruchtje zat gelukkig in de rechterkant. Ik vroeg moet ik me er zorgen om maken om de vorm? Krijg ik te horen: Nog niet..(en toen zei de nieuwe snel om me gerust te stellen van maar hou vast aan dat kloppend hartje), nou de echo was klaar ik met een mega rot-gevoel natuurlijk. Toen zei ze ja maak maar een afspraak voor een intake dan kun je gelijk de rare vorm van je bm eens bespreken met een vk. Uiteindelijk vage echo meegekregen met bijna dezelfde lengte die ik kreeg bij de vk-praktijk.

Dus nu weet ik het niet meer..Ik wilde uitschrijven bij de praktijk omdat ik in eerste instantie niet terecht kon vorige week toen ik de eerste bloeding had en in het zkh wel, maar nu heb ik weer een slecht gevoel bij het zkh, de vorige keer had ik zo een lieve vk die de echo afnam ze ging ook van het positieve uit met wel in je achterhoofd houden dat het mis kan gaan maar deze verzuurde pruim heeft mijn dag echt verpest.

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even aan jullie kwijt..:(

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik zou om te beginnen je niet druk maken, je kindje groeit lekker in je buik, met wel of geen rare bm er zit een kindje ;) de vk heeft gemeten dat het precies klopte je termijn, en dat was vrijdag ook zo toen je de echo had. Dus in het ziekenhuis heb je gewoon botweg pech gehad met zo'n rotmens en die dus ook niet goed kon meten ( uitwendig was dit zei je toch ) ik zou ten 2e een klacht indienen over hoe je behandeld bent. Meid echt niet over in zitten, je kindje groeit met een hartje !

17. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Sjonge jonge aardbeitje snap heel goed dat je nu niet goed meer weet wat te doen!! Maar hou vast aan je eigen gevoel en ik neem toch aan dat een vk geen valse hoop geeft aan een zwangere vrouw. Je hebt het hartje zien kloppen dus dat is toch super en wat betreft die zuurpruim, als je ervoor kiest om toch bij de vk te blijven, dan zou ik een klacht gaan indienen, raar mens!!

18. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Dank je wel voor je opbeurende woorden, ik denk nu echt: WAAROM? ben ik naar dat stomme zkh gegaan want ben van mezelf al een piekeraar die over alles ligt te piekeren en te doen. Weet nu ook echt niet meer of ik nu bij het zkh moet blijven of toch naar de vk-praktijk?

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    kunnen we elkaar de hand schudden ik ben net zo ;) maar probeer nu echt rustig te blijven, niet bij alles gaan twijfelen gewoon genieten zo goed en kwaad dat gaat. Vergeet niet dat het vruchtje nog maar erg klein is, en als zij zonodig een echo uitwendig wil doen tja dan kan het zijn dat het wat mm verschil maakt. ga gewoon uit van de beelden van de vk en hou je daaraan vast. Wat betreft wat je nu moet kiezen, is heel simpel waar ga jij je prettig voelen bij elke echo? bij je bevalling enz ? en anders zou ik naar een andere vk praktijk uitwijken. Maar je kunt ook altijd nog eens de vk een kans geven?

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Jemig hè.... Ga lekker met pensioen ofzo!!! Stomme zuurpruim :(
    Echt belachelijk, die weet niet hoe ze met zwangere vrouwen om moet gaan geloof ik!!!
    Want geloof me, jij bent echt niet de enige piekeraar zeg...

Helemaal oordelen kun je natuurlijk nooit, misschien is er iets vreselijks gebeurd in de privé sfeer wat haar humeur verklaart, maar daar hoef jij niet de dupe van te zijn...
    Kan me voorstellen dat je je daar niet lekker over voelt, maar probeer ook even het positieve naar boven te halen hè: EEN KLOPPEND HARTJE!!!!

Deel Deze Pagina