Jeetje zeg wat ontzettend vervelend dat je nu weer zo'n nare ervaring in het zkh hebt gehad. Inderdaad een klacht indienen,mag voor haar dan wel routine werk zijn voor jou is het ontzettend bijzonder en belangrijk! 2x op 1 dag een kloppend hartje moet je wel heel trots maken toch? Probeer echt te genieten en je zorgen een beetje los te laten, je staat onder controle van vk en zkh dus je wordt goed in de gaten gehouden. Weet je nog hoe de dame van vrijdag hete die de echo maakte? Misschien kan je een afspraak maken op een dag dat zij werkt?
@aardbeitje: wat een raar verhaal. Houd je maar lekker vast aan de verhalen van de vk! @andere echo's: hoe zijn die gegaan? @kwaaltjes: meeeeeeeeen lieve! Mijn vorige zwangerschap verliep zo probleemloos en nu ben ik heel de dag door kotsmisselijk, heb ik een zware migraineaanval en alsof dat niet genoeg is, ook nog een blaasontsteking tegen een nierbekkenontsteking aan.... Blergh! Maar goed, het zegt dus niets die kwaaltjes!
Aardbeitje mooi hoor weet je ik zou eigenlijk nu het ziekenhuis bellen, gewoon gelijk je gal spuwen, heb een nieuw motto wat ik probeer uit te voeren, ga nu nooit met een rotgevoel ergens weg daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
aardbeitje Yes 2 mooie echo's!! Ga er van genieten en probeer dit achter je te laten zo zonde om je daar onzeker over te voelen echt niet nodig. Dikke knuffel! Nog meer mooie echo's?
Ja ik weet niet of het door de hormonen komt maar ben sinds het zkh echt down en helemaal niet blij meer..heb zelfs het gevoel niet meer dat ik echt iets in mijn buik heb
@Aardbeitje: nog iets: met zo'n klein vruchtje kunnen ze de termijn nog heel moeilijk schatten. Dat is ook de reden waarom je de termijnecho pas later in je zwangerschap hebt. Echt, niet te veel zorgen maken! Helemaal niet goed voor je. Je hebt een kloppend hartje gezien en dat is keigoed! Daardoor neemt de kans dat het misgaat, aanzienlijk af!
dames die een 2e verwachten, komen jullie nu ook sneller aan? en krijgen jullie al echt een buik? Ik ben gewoon al 3 kilo aangekomen terwijl ik echt gewoon niet anders eet dan anders? bij mijn dochter viel ik in het begin alleen maar af nou nu echt niet hoor. En ik krijg dus ook gewoon al echt een buik, ( die heb ik al omdat ik overgewicht heb ) maar was net weer 11 kilo afgevallen mijn vriend valt het ook op haha
Collegatje van mij heeft dat ook. Ik heb gelezen dat je buik bij je tweede al een x uitgerekt is geweest waardoor je nu sneller een buikje krijgt.
ha meiden, ik heb geen goed en geen slecht nieuws. er was nog niks te zien alleen een vruchtzakje volgende week donderdag nieuwe echo
@ aardbeitje: wat rot dat je zo'n nare ervaring hebt gehad. Maar hou je maar vast aan je eerste echo en niet aan die Zuurpruim. Die heeft waarschijnlijk geen zin in haar baan en laat dat graag merken. Bah
Lieve aardbei toch, je hebt vandaag 2 keer een kloppend hartje gezien meer bewijs van leven in je buik is er niet! Dus geniet en heb vertrouwen, in jezelf maar ook in het kleintje in je buik. De trut in het ziekenhuis gaat straks waarschijnlijk naar huis, naar haar eigen ongelukkige leventje en is helemaal niet meer met jou bezig. Laat haar ook niet zoveel invloed hebben op jou! Geniet! Maak iets lekkers te eten,ga uit eten, ga trots bij wat dierbaren langs om je echo te showen! Even weg uit de negativiteit en twijfel. X
Oeh ja, ik vraag me af hoelang ik het nog verberg. Ik ben juist slank van mezelf en zit nu één kilo onder het begin van mijn eerste zwangerschap, maar mijn buik is al goed te zien!
Phoe aardbeitje het mag bij jou ook niet gewoon normaal gaan he... Maaaaar gelukkig 2x een mooie echo met kloppend hartje! Zoals iedereen zegt in het begin kunnen ze het moeilijk opmeten en zitten ze er vaak naast dus meid probeer je niet al te druk te maken en ga genieten van het wondertje in je buik! Wanneer moet jij nu weer dan jeshiro? Hebben ze nog wat gezegd verder? 6 weken is misschien net te vroeg geweest?
zwaar k*t eigenlijk ander halve week in spanning zitten of er dan wel iets in zit dus meiden die graag ook een vroege echo willen maar het niet eerder krijgen... het is niet altijd leuk