Jeetje meid, wat heftig! Ik ga voor je duimen dat je kleintje sterk is en bij je blijft. Heel veel sterkte!
ow meis toch zit het met tranen over me wangen te lezen. dit moet gewoon goed gaan blijkbaar wil dit kindje heel graag bij jullie zijn! rustig aan meis en de duimen blijven voor je draaien mega dikke knuffel
Dank je Jeshiro! De vk vond het ook een wonder omdat ik echt extreem veel bloed ben verloren..ben benieuwd en we houden onze hart vast!
dat begrijp ik heeeel goed. het is moeilijk maar probeer vooral nu rustig te blijven dat is het beste voor beebje *blijftduimendraaien*
Jeeeetje aardbeitje wat moet jij toch een hoop doorstaan! De kleine is iig wel een vechtertje! Hoe voel jij je nu? Heel veel sterkte! Ik duim voor je!
Lieve lieve aardbei, Wat een nieuws zeg! Ik ben er een beetje van ontdaan. Opgelucht dat je in het zkh bent en ze je daar goed in de gaten houden. Wat een sterke kleine in je buik, ik duim voor je, dat het hartje blijft kloppen. Het is je zo gegund. Ik hoop dat jullie de nacht goed doorkomen. Het is fijn dat je ons op de hoogte houdt, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we ontzettend met je mee leven. Laat goed voor jezelf en de kleine kanjer in je buik zorgen. Je bent daar in goede handen. Ik duim voor jullie en denk aan je. Liefs Anique x
Ik heb ook emesafene gekregen, want misselijkheid trekt maar niet weg Vannacht eerste pakken en kijken wat ze doen. Aardbeitje, ik ga zo hard duimen, dat je kleintje bij je blijft plakken en het bloeden gaat stoppen...
Wow Aardbeitje....... Wat heftig allemaal meis! Gelukkig zit de kleine er nog en klopt het hartje! Hopelijk heb je een goeie nacht en voel je je morgen wat beter... Sterkte!!
Heel gek, maar dat gevoel had ik dus ook!!! Oooowww Aardbeitje ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen... Zouden de bloedingen door de vorm van je baarmoeder kunnen komen??? Sterkte!!
Ja het blijft een schat...liefje nu wachten op de gynaecoloog om te kijken of alles nog goed gaat want bloed nog steeds licht
jeetje aardbeitje... ik schrijf niet veel mee, maar lees wel elke dag even de verhalen die voorbij komen... heel heel veel sterkte meid! Het is niet niks waar je doorheen moet, steeds die onzekerheid... vreselijk! Moet overigens wel zeggen toen ik begon met lezen dat ook ik het gevoel had dat het nog wel goed zat bij je...gek he... Ik duim voor je!!
Jeetje meid wat een grote ellende allemaal!! En wat goed dat jullie kleintje er nog is! Dat is niet niks, zoveel bloed verloren en nog steeds een hartje. Ik ga echt voor je duimen dat het beter gaat. Toch raat dat je zoveel bloed verliest! Gaan ze je nog onderzoeken nu verder?
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ik krijg zo een echo en hoop op goed nieuws dat ons kruimeltje er nog zit..