Als het niet gaat, gaat het niet! Maar je kunt ook met jezelf afspreken dat je naar huis gaat als het niet meer wil.
Dat dagboekje vind ik een goed idee!! Krijg ik er misschien wat meer grip op... Heb vandaag alleen lichte dingen gegeten verder en dat lijkt goed te gaan, maar heb daardoor meer honger... Hihi durf alleen niet iets "heftigers"/zwaarders te eten! Ach we zien het wel... Ga het vanmiddag denk ik wel proberen ( is maar voor paar uurtjes) en dan kijken hoe ik t evt morgen ga doen... Dan moet ik nl heel de dag :s Thanks voor alle tips ladies! Ga het toch maar per dag aankijken en mijn eetpatroon even aanpassen...
Ik heb vanavond een etentje met collega's, we gaan sushi eten, ik hou erg van rauwe vis en rare gebakken vlees(algemeen bekent). Nu lijkt me het niet verstandig om dit te eten. Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Mijn collega's zijn nog niet op de hoogte van zwangerschap, wil wachten tot na mijn echo en vakantie om het te vertellen.
Jeetje Aarbeitje wat ontzettend heftig wat jij hebt meegemaakt! En wat een wondertje heb je in je buik zitten, die lekker bij mama wil blijven ondanks de hevige bloedingen! Noor wat lief dat je blijft lezen, gaat het goed met je ondanks alles? We hebben vanmorgen onze 1e echo gehad! Mooi kloppend hartje en groeit goed! Volgens de echo ben ik 7 weken en 5-6 dagen. Mijn beval datum is 21 januari! We zijn zo ontzettend blij! Nu wordt het echie! We zijn al naar 2 baby winkels geweest om te oriënteren. Zijn jullie ook al bezig met oriënteren? We twijfelen qua kinderwagen tussen Mutsy en Joolz. Echo fotootje al ingelijst, vanavond aan de Fam. vertellen!
@anique, ik zou er niets over zeggen en bestellen wat je wel mag hebben. Dus de sushi met bij komkommer en ei of gebakken garnaal. Als het een goed restaurant is waarvan je zeker weet dat ze verse vis serveren (wellicht even bellen) kun je ook echt wel 1 of 2 met bijv zalm nemen maar meer zou ik niet doen. Wrs zullen je collega's ook opmerken dat je niet drinkt? Ze zijn wel heel brutaal als ze er iets van zeggen en zo niet dan denken ze het misschien. Jij vertelt het op het moment dat jij het wil! Ik heb ook al wat opmerkingen gehad over het niet drinken en praat er dan wat omheen.....
Nou dames, vanmorgen de echo gehad... hartje gezien en een klein wormpje... alles was helemaal goed! Over 2 weken weer een echo en een afspraak met de gyn. Was precies 8 weken en 1 dag... klopte dus precies wat we dachten...
Drinken ben ik een tijd geleden mee gestopt ivm medicijn gebruik, toen inderdaad veel opmerkingen gehad. Bestel inderdaad gewoon wat ik wel mag en dan gaat het vast op in de grote massa.
Herkenbaar hoor!! ik ga vrijdag eten met kennissen / vrienden en vorige keer heb ik al niet gedronken (mijn darmen de schuld gegeven) en zelfs toen gingen ze zitten hinten (na teveel bier) het was toen nog veel te pril om iets te zeggen dus kwam ik ermee weg. Maar vrijdag dus weer en na het eten gaan we naar de wijnbar! ALs ik niet zwanger was geweest echt een van mijn favorieten! Maar gaat hem dus niet niet worden... aan de ene kant denk ik: tja laat ze maar denken, maar toch! het valt wel weer op! En aan de andere kant denk ik: het is ook geen staatsgeheim! maar wil liever wachten tot na de eerste echo... maar zou gewoon de sushi's bestellen die je wel mag! en als het idd een goed sushirestaurant is dan kan een met verse vis geen kwaad lijkt me! maar let even op welke vis het is...
Wat is volgens jullie dan een goed sushi restaurant? We gaan naar shabushabu( naar mijn idee gewoon een vreet schuur) en heb niet erg veel vertrouwen in hun hygiëne en verse producten, dus sla de vis gewoon over helaas...
Er staan ook dingen als groente en vlees op de kaart en anders bij thuiskomst maar een lekkere boterham Hahahah.
Wat fijn van alle mooie echo's. Ik moest vandaag weer naar vk voor bloeddruk. Was weer hoog. Ik moest naar ziekenhuis, naar de gyn. Daar werd een half uur m'n bloeddruk gemeten. Daar leek het allemaal wel mee te vallen dus geen medicatie! Advies lekker op vakantie (morgen) en 27 juni weer controle. Er werd tegen mij gezegd dat ze nu geen hartfilmpje konden maken van m'n ukkie. Dus moet helaas nog erg geduldig zijn. Heb gelukkig de komende 15 dagen wat afleiding!
nee bob gaat m niet worden... tis in onze eigen stad dus fiets of OV! hihi misschien dat ik zelf de drankjes haal en dan vraag of ze er bessensap in kunnen doen ofzo
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 18 januari - Fressie - ?? jaar - ?? kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - PoppetjeN - 26 jaar - 2e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 31 januari - Chantal09121987 - ? - ? Afspraken, controle's en echo's 12 juni - Mtr1982 - intake 12 juni - Parelbloesem - 2e echo 13 juni - Annet - 1e echo 13 juni - Jeshiro - echo 17 juni - Pindaatje - intake en 1e echo 18 juni - Dehi - intake 18 juni - Blueberry - intake 18 juni - I wish - 1e echo 18 juni - Lotte30 - 2e echo en intake 18 juni - Anique2008 - intake en 1e echo 18 juni - 1612 - 1e echo 19 juni - Hatsie - echo 20 juni - Kaatje - 1e echo 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Aardbeitje - termijnecho 24 juni - Reb - intake 26 juni - Fiona1983 - 2e echo en afspraak gyn 27 juni - Reb - 1e echo 27 juni - jozefien85 - 1e echo 27 juni - Abi - 2e echo 28 juni - Mtr1982 - 1e echo 28 juni - PoppetjeN - intake vk 2 juli - Hyacintje - 1e echo Vlindertjes Noor88 Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan! Heb de lijst weer even naar voren gehaald. Staan alle afspraken er op? Zo nee, let me know!