Met een week of 8/10 kunnen ze bewegen, maar mijn dochter deed niks hi hi ook niet met week 13 lui kind hi hi
Hier gaat alles weer goed, voel me goed. Het weekend flink pijn gehad tot vanochtend, waarschijnlijk eisprong. Dus ik hoop dat het geklus het weekend wat gezonds op levert. Dus het is weer ff afwachten geblazen maar ik hou jullie op de hoogte.
oo oke... dat wist ik niet haha... ach ben benieuwd... over 2 weken weer echo dus wie weet dat er dan wat gebeurt... haha
19 juni mag op de lijst, heb ik een intake Goedenavond allemaal! Haha lastig al die etentjes enzo, ik ben ook constant smoezen aan het verzinnen. Is ook lastig met werken, of je je wel of niet goed voelt. Ik heb nog vakantie maar weet het ook niet of ik volgende week al helemaal 100% ben om te werken, ik doe hard mijn best. Vraagje onderin m'n oogwit is het opeens geel? Weet iemand wat dit is, ook een kwaaltje of zo? Heb er verder geen last van, maar ziet er raar uit.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 18 januari - Fressie - ?? jaar - ?? kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - PoppetjeN - 26 jaar - 2e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 31 januari - Chantal09121987 - ? - ? Afspraken, controle's en echo's 12 juni - Mtr1982 - intake 12 juni - Parelbloesem - 2e echo 13 juni - Annet - 1e echo 13 juni - Jeshiro - echo 17 juni - Pindaatje - intake en 1e echo 18 juni - Dehi - intake 18 juni - Blueberry - intake 18 juni - I wish - 1e echo 18 juni - Lotte30 - 2e echo en intake 18 juni - Anique2008 - intake en 1e echo 18 juni - 1612 - 1e echo 19 juni - Pip84 - intake 19 juni - Hatsie - echo 20 juni - Kaatje - 1e echo 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Aardbeitje - termijnecho 24 juni - Reb - intake 26 juni - Fiona1983 - 2e echo en afspraak gyn 27 juni - Reb - 1e echo 27 juni - jozefien85 - 1e echo 27 juni - Abi - 2e echo 28 juni - Mtr1982 - 1e echo 28 juni - PoppetjeN - intake vk 2 juli - Hyacintje - 1e echo Vlindertjes Noor88 Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Ik heb vandaag nog op helemaal niemand gereageerd maar idd beetje lullig dat er nog geen reactie op is gekomen! Wat heerlijk dat de echo goed was, kan je er een foto van plaatsen?? Kon je veel zien? Lekker genieten meis!
Ook niet gezien, maar fijn dat je een goede echo hebt gehad! Niet gelijk van het negatieve uitgaan er wordt hier zoveel gekletst dat je weleens een berichtje over het hoofd ziet
Aach Woelmuisje.. Idd een beetje lullig dat er niet gereageerd was op de echo.. Fijn dat je een mooie echo had..
Vandaag heel verdrietig nieuws gehad..... Mijn vader zal waars de geboorte van dit kleintje niet meer mee kunnen maken... We weten al sinds afgelopen september dat hij een hersentumor heeft, in de ergste gradatie, en daaroverheen heeft hij een TIA gehad waardoor hij deels verlamd is geraakt (wat met fysio flink is verbeterd). In november is hij bestraald, dit heeft de groei wat tegengehouden. Vandaag weer een scan gehad en er zijn nu 6 tumoren te zien waar eigenlijk niks meer aan te doen is. Hij zal op een gegeven moment weer enkelzijdig verlamd raken en uiteindelijk in coma... Het ging de laatste maanden best aardig, hij bleef stabiel maar dit nieuws hakt er weer enorm in We wisten dat hij niet heel lang te leven meer had maar het komt erg dichtbij nu... Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat hij er niet meer zal zijn.... En waarom moeten wij dit allemaal meemaken?? Mijn man testiskanker en m'n vader hersentumor..... Tis zo oneerlijk....
Pindaatje wat een naar nieuws . Eerst je man en nu je vader, het is niet eerlijk.. Heel veel sterkte voor jou en je familie.. Woelmuisje, sorry ik heb het ook niet gezien er staan zoveel berichten in dit topic, maar niet persoonlijk bedoelt.
Ah nee wat vreselijk het leven is soms echt zo oneerlijk, hoop dat je vader zijn laatste maanden fijn mag door brengen, sterkte meid
Pindaatje, wat verschrikkelijk. Ben er stil van en heb geen woorden die dit verdrietige nieuws kunnen verzachten. Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte en hoop dat jullie de komende periode nog veel tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Liefs x
Pindaatje, sterkte er mee. Geniet nog van hem zolang je kan. Weet hij van je zwangerschap? Woelmuisje, sorry overheen gelezen. Fijn dat hij goed was. Ik heb morgen dus mijn 2de echo, begin nu wel zenuwachtig te worden
Pinda heel veel sterkte! Wat is het leven toch oneerlijk... Woelmuisje heb je Een foto van je echo? Parelbloesem succes morgen Hoelaat moet je?