16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poco

poco Lid

15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    Helemaal waar abi!

2. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Heb net even zitten lezen en zou ook graag mee kletsen hier.
    Wij zijn via IVF/ICSI zwanger geraakt van ons 1e kindje.
    Onze 1e cryo tp is gelukt.
    Ik vind het allemaal ontzettend spannend... gaat het goed, voel ik iets of voel ik niets enzovoorts...
    Uitgerekende datum is denk ik 20 januari o ja en ik ben 29 jaar.

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Zeg even wat anders tussendoor: hoe kom ik aan zo'n leuke banner??? :D

En even mijn onzekerheid spuien: geloof dat mijn hormonen in werking zijn getreden vandaag :( op zich een goed teken, maar het slingert mij emotioneel gezien echt overal heen, hebben jullie daar ook "last" van??

4. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ja Abi, ik vind het ook een super goed dat het bestaat en zo andere vrouwen kunnen helpen om zwanger te worden!

Welkom en gefeliciteerd Fiona! Wat super dat jullie eerste cryo tp is gelukt! Ik zal je erbij zetten op de lijst! Hoe voel je je?

Kaatje, banners kan je hier op de site vinden, rechts boven in de menu balk. En ja, ik voel me ook van tijd tot tijd onzeker hoor, kans op den miskraam is er altijd en dat vind ik wel een beetje eng... Maar ik probeer positief te zijn!

5. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's

Bevallingslijst
    16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje
    16 januari - Debbie2007 - ?? jaar - 2e kindje
    17 januari - Woelmuisje - ?? jaar - 1e kindje
    20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje
    20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje
    21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje
    22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje
    22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje
    22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje
    23 januari - Kaatje1603 - ?? jaar - 1e kindje
    24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje
    25 januari - Pindaatje - 29 jaar - 3e kindje
    27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje
    28 januari - Annet1985 - 28 jaar - 2e kindje

Afspraken, controle's en echo's
    24 mei - MM1981 - intake vk
    6 juni - Abi - 1e echo
    6 juni - Jozefien - intake
    11 juni - Meemee - 1e echo
    11 juni - Woelmuisje - 1e echo
    24 juni - MM1981 - 1e termijnecho

Ik vind het wel leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Woelmuisje, wat een verhaal zeg. Dat het vanaf nu dan allemaal maar vlekkeloos mag verlopen. Dat hebben jullie wel verdiend lijkt mij zo.

Kaatje, ik vind dat ongesteldheidsgevoel ook maar niks hoor, maar het hoort er wel gewoon bij. Hormoontechnisch ben ik geloof ik nog best in balans. Even aan mijn man vragen….. Ja, hij is het gelukkig met me eens. Hoop voor je dat het snel wat rustiger wordt, hormonen zijn zulke rare dingen soms.

Debbie, welkom en gefeliciteerd! Snap dat het voor jou ook extra spannend is nu, dan zullen de eerste echo’s voor jou ook wel erg spannend zijn denk ik.

Littleone, welkom en ontzettend gefeliciteerd! Wat spannend een eerste kindje. Er zijn websites waar je uit kunt rekenen wanneer je uitgerekend bent. Dan moet je de eerste dag van je laatste menstruatie invullen.

Poco, ik heb 2 miskramen gehad, voor en na mijn jongste zoontje, dus ben er nog niet helemaal gerust op. Maar ik weet niet of ik nu een extra echo ga maken. Denk het wel hoor, ook omdat het gewoon leuk is en volgens mijn vergoed mijn verzekering ook een paar extra echo’s. Dus een goede reden om een keertje extra binnen te kijken. Het is dan inderdaad een pretecho die je laat maken. Maar als je erg onzeker bent of bloedverlies hebt (of meerdere miskramen gehad hebt) maken ze ook gewoon medische echo’s. Maar dat kan niet bij elk echobureau. Soms maken ze alleen pretecho’s. Mijn vk maakt zelf geen echo’s helaas.

Annet, haha leuk al die testen waar je voor slaagt he?! Hoe was het in de dierentuin? Ik ben pas met mijn zoontje geweest, hij is net 2, maar hij vond er helemaal niks aan. Terwijl hij heel veel boeken leest over allerlei dieren, ik had echt verwacht dat hij het super leuk zou vinden. Maar nee…
    Wij moesten op bezoek bij vrienden van mn man vandaag. Verder niet veel gedaan. Ja, een middagslaapje. Was wel nodig na een gebroken nacht met mn jongste zoontje. Hij vindt doorslapen nog niet echt cool.

Pindaatje, mooie test! Dat gaat goed!

Abi, goed dat je meedoet met mvm.

Fiona, welkom en gefeliciteerd! Wat spannend!

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik heb vanochtend nog een testje gedaan omdat de vorige 2 zo licht waren, nu was de streep een stuk duidelijker en ik ben ook echt behoorlijk misselijk al. Dat is minder. Maar met die streep was ik erg blij.

Hebben jullie een leuke dag gehad? Ik dacht dat het mooi weer zou worden, maar dat viel hier helaas een beetje tegen. Balen. Ik heb zo'n zin in mooi weer, maar zal vast de enige niet zijn. Maar voorlopig krijgen we weer regen. Bah.

8. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden!
    Wat gek zeg om de datums te zien. Mijn meisje is de 27e geboren
    Het gaat zo snel!

Fijne zwangerschap!

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wij zijn ri kust gereden, daar was t best lekker maar de wind maakte het erg koud... Ach eraan wennen kunnen we toch niet want morgen gaat t weer regenen ;)

Maar @roosenzo helaas herken ik dat gerommel van mijn hormonen wel hoor... Heb dat al vanaf t moment dat ik ongesteld werd (ong op 15 jarige leeftijd!) ben er ook express toen voor aan de pil gegaan en gewisseld omdat t met sommigen pillen alleen nog maar erger werd, zeker in stopwerk! Dus tja, dan kan je met deze hormoonbom die zwangerschap heet t eigenlijk wel weten... Hihi! Alleen voelt t niet zo super :(

Wij willen morgen even bij baby dump gaan neuzen, gewoon voor de lol... Alvast wat ideetjes opdoen! Maar heb dan nu opeens zoiets van: nee joh, waarom... Zouden we dat nou wel doen... En straks is dat opeens omgedraaid... Pffff lastige ikke!

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Kaatje, ik had dat ook die hormoonwisselingen, juist toen ik de pil slikte. Toen ik daarmee stopte ging het een stuk beter. Als ik zwanger ben ben ik hormonaal gezien ook meestal vrij vlak gelukkig. Is erg fijn, ik weet hoe vervelend het kan zijn. Ben je verdrietig, onzeker of ongelukkig? Of vanalles wat? Gewoon lekker naar de babydump gaan johmorgen! Is toch gewoon hartstikke leuk!?

11. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Roosenzo met name heel onzeker... Heb in januari een vroege mk gehad, na 4wk 6/7 dagen, dus die periode zit er nu weer aan te komen! Maakt me echt onwijs bang, verdrietig en onzeker!!
    Hormonen helpen daar niet aan mee...

En idd we gaan ook wel gewoon, mijn vriend wilde er niet van horen dat we niet zouden gaan... ;)

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou dames reageer even op mijn mobiel dus kan niet iedereen beantwoorden ;) maar hele leuke dag gehad in de dierentuin was gezellig! Heb goed mijn mond kunnen houden we willen het zijn ouders nog niet vertellen en sz en zijn zijn broer. Heb vanochtend dus getest en ik vind de test super hoor maar het maakt we wat angstig dat het misschien echt een 2 ling is zo snel gaat het zal even wen 2 foto's mee posten kunnen jullie misschien jullie mening geven? Oh ja hier ook weer lekker in de hormonen mijn vriend zegt al je bent weer zwanger hoor haha ( 1e test 9 dpo )

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    2e test vanochtend met ochtend urine ( 12 dpo)

14. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Jouw onderste test had ik nog iets feller gisteren toen ik testte... Kan dat echt dat je bij n tweeling feller test dan?

Dacht dat dat gewoon aan verschil in aanmaak van HCG zat...

15. poco

poco Lid

15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    roos, Ik kan me jou onzekerheid voorstellen na 2 miskramen:( een echo met 6 of 7 weken zou ik inderdaad gewoon lekker doen als je wat meer zekerheid wil. Je kan dan in ieder geval zien of het hartje klopt..

kaatje, dat hoort erbij toch! gewoon lekker laten gaan denk ik dan. Ik kreeg gister al te horen: als dit maar niet 9 maanden zo doorgaat ( hihi, oeps)

fiona, gefeliciteerd. wat mooi dat jullie eerste cryo tp is gelukt! spannend is het zeker maar hopelijk kunnen we elkaar door die ergste 14 weken doorslepen

lenaroos, dank je wel. kan me voorstellen dat het zo snel gaat

annet: mooie test ! op naar de echte knaller! ik kreeg gister nog een verhaal van me buurvrouw te horen dat zij 9 dpo positief testte, maar blijkbaar zegt dat dus niks over een tweeling.. ( zij heeft er maar 1) al zou dat echt heel mooi zijn vind je niet;)

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Poco Begrijp me niet verkeerd hoor, 2 of 1 is allebei welkom maar goed liever 1 ;) als het maar gezond is dat is het voornaamste . en ik moet me inderdaad niet zo laten opnaaien wat andere mensen hier zeggen dat is waar haha. Ik vind dit al bijna een knaltest voor het feit dat ik nog maar zo kort zwanger ben, maar ben inderdaad benieuwd wat het morgen is ;).

kaatje dat is denk ik wel logisch jij bent ook verder als mij ;)..

Maar meiden ik hoop dat niemand me verkeerd begrijp dat ik met een 2ling niet blij zou zijn, maar ik ben wel eerlijk liever 1tje dat zou hier beter passen haha. Dat neemt niet weg als het er 2 zijn dat ik in zak en as zit, dan ben ik net zo gelukkig. Hoop dat ik niemand voor het hoofd heb gestoten.

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Roosenzo
    Wel een beetje spannend door die missed abortion bij 8 weken ja. Een vroege echo om het hartje te zien kloppen haalt dus ook niet de zorgen weg. En uitspraken als "geen bloed is goed' ook niet. Echt naar hoe je zo beet genomen kunt worden en nog 3 weken lang zwanger bent met alle kwaaltjes die je maar voor kunt stellen. Maar de echo was heel duidelijk. Ik wist precies wat we hadden moeten zien (echo van ons dochtertje bij 11 weken: een bewegend beebje en duidelijk kloppend hartje) - nu helemaal stil, wat ze ook probeerden. En bovendien veel te klein voor 11 weken. Dus tel maar op.

Poeh heej, ik word helemaal gek van de onrust. Een kwaaltje dat ik erg herken van mn eerste zwangerschap: hartkloppingen en een continu zenuwachtig gevoel. Slaap ook slecht, droom veel.
    En vaag misselijk, vooral in de auto, blugh. En een gloei kop, maar heb het wel steenkoud de hele tijd (het is hier 25 graden NB).

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    @ debbie meid dat lijkt me ook zwaar zeg, met 11 weken nog een mooi kindje te zien en ineens niks meer. Ik hoop dat nu alles goed gaat met je zwangerschap

19. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Btw, ik ben echt dol op koffie. Heeeerlijk een lekker bakje hete, zwarte koffie in de ochtend.

Ik kijk er ook nog steeds naar uit, maar het is nu al dagen achtereen een beetje een tegenvaller.... :(

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @annet
    Fingers crossed! Ik heb er in elk geval vertrouwen in hoor.

Deel Deze Pagina