16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de mooie echo!

2. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Top Annet!! Fijn zeg!

@ Kaatje, ik tel met je mee hoor, ik mag maandag, kan ook niet wachten!

@ Hier, we hebben in de allereerste winkel gelijk 2 banken gevonden haha. Hebben nu een hoekbank die toch wel erg onpraktisch is. En dit is een 3,5 zitsbank en een 1,5 zits (soort heule grote loveseat). Super blij mee, en het showroommodel is de laatste dus krijgen de banken a.s. woensdag al!

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Pip, haha ik heb een garnaal met armpjes :p en heel kleine stompjes als beentjes ;) Echo staat overigens in mijn prive album. Ik ben 1 dag vooruit gezet, naar 7w5d vandaag, maar houd 7w4d aan omdat ik dan iedere zondag voorlopig op een hele week zit ;)

Annet, wat een mooie echo.

4. Pindaatje

Maar met 7w5d loop je wel gezellig samen met mij op ;) haha

5. Parelbloesem

Haha ja dat wel. Ik wacht even 27 juni af wat de gyn dan zegt. Is weer een andere en als die het zelfde zegt pas ik mijn banner aan ;)

Ik mag als het goed is dan ook over naar de verloskundige dus die heb ik gebeld net van hoe zit dat als ik over mag, want ja zit 14 juli op ongeveer 12 weken. Ze wil me voor die tijd dan zien, dus ze heeft voor 3 juli om 20.00 een afspraak staan nu.

6. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mooie echo Annet, gefeliciteerd!
    Abi wat fijn dat je terecht kan bij de fysio, ik hoop dat het gaat helpen.
    Pinda super dat je gelijk een bank hebt gevonden, als je stad en land af had moeten zoeken nu, daar knap je ook niet van op..
    Parelbloesem haha, ben benieuwd naar je echo, waar kan ik dat zien het privé album dan?
    De anderen nog even aftellen, maar hoe langer je wacht hoe mooier de echo!
    Pff ik net weer m'n lunch eruit gegooid.. Ben super misselijk, avondeten maar kijken of dat goed valt.

7. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Dames wat veel berichtjes,ml werkt deze dagen minder dus we nemen lekker de tijd voor elkaar..

Annet wat een mooie echo! En voor derest ook mooie berichtjes ben blij dat alles goed gaat met iedereen..

Ik ben vandaag geweest voor controle alles ging goed ze zagen nog wel oud bloed in mij bm maar kon geen kwaad

8. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ah fijn aardbeitje, ik vroeg me al af of alles goed ging:). Mooie echo,groot vruchtje al! Geniet ervan samen meid, het is je gegund!

9. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    dank je, ja de baby is goed gegroeid en het termijn klopt precies..ik schrok wel en klein beetje dat het hoofdje zo groot was, maar dat was heel normaal in dit termijn:)

10. Jeshiro

Jeshiro Actief lid

26 mei 2013
    105
    0
    0
    goedenavond meiden,

sorry ik heb niet bijgelezen dat wil ik morgen doen maar wilde jullie even vertellen dat we vandaag de 2e echo hebben gehad en..... een kloppend hartje hebben gezien!!!! we zijn zooooo blij :)
    ik zal morgen ook de foto erop proberen te zetten

fijne avond allemaal

ow ja mocht het met iemand niet zo goed gaan dan een hele dikke knuffel van mij ik hoop morgen alleen positive dingen te hoeven lezen;)

11. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Hier ben ik even vanaf m'n vakantieplekje! Heb leuke en minder leuke berichten gelezen. Gefeliciteerd meiden met de super mooie echo's! Goed om te zien.
    Pindaatje heel veel sterkte met het slechte nieuws. Leven kan inderdaad erg oneerlijk zijn.

Hier ben ik erg aan het genieten en ontspannen dus hoop helemaal zen terug te komen voor m'n bloeddruk en echo!

12. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Goedemorgen dames! Dank voor alle leuke reacties op mijn echo, vandaag gaan we richting italie, dus dames tot over 2 weken

13. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goede vakantie Annet!
    Hyancyntje, dat gaat helemaal goedkomen, jij komt helemaal zen terug! ;)
    Parelbloesem ik heb je echo gezien in je profiel, ziet er mooi uit, gefeliciteerd! Bijzonder om dat hartje te horen hè?

Fijne dag allemaal!

14. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Jeshiro wat fijn dat je echo goed is ben benieuwd naar de foto!

Annet fijne vakantie!

Hyacintje jij ook fijne vakantie lekker genieten!

15. Pindaatje

Geniet van je vakantie Annet!

Hyacintje, lekker dat je je zo zen voelt hihi. Enjoy!

Nog maar 3 dagen tot de 1e echo.... pfff wat duren die dagen lang!!

16. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Erg he dat wachten pinda
    Ik ben nu al aan het aftellen voor de tweede echo en dat duurt nog 2 weken :p

17. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    @ jeshiro, aardbeitje en annet: gefeliciteerd met jullie mooie echo (sorry als ik iemand vergeten ben probeer het echt goed bij te houden maar dat is geen makkelijke klus :$)

@ annet en hyacintje: fijne vakantie! geniet ervan en tot snel...

@ parelbloesem: ik kan de echo in je prive album niet zien? misschien doe ik iets verkeerd hoor dat kan ook...

@hier: lekker misselijk overdag, gelukkig niet in de ochtend...dan kan ik nu nog gewoon opstarten om naar mijn werk te gaan.
    ben zooo benieuwd naar onze echo dinsdag...het ziet er naar uit dat ik die alleen moet doen omdat manlief buiten de stad moet werken...balen maar zal alles voor hem opnemen :D

18. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    ik probeer maandag alles te lezen heb het best druk..dus ben jullie niet vergeten hoor ;)

19. Parelbloesem

I wish als het goed is nu wel. Heb hem in prive staan dus moet je eerst bevriend zijn ;)

Aardbeitje, rustig aan he

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi Dames :D

Mag ik hier gezellig met jullie meekletsen?
    Ik weet niet of ik het bij kan houden maar wil mijn best doen gezellig mee te kletsen, ik klets namelijk ook nog fanatiek mee met de dec.09 mama's waar ik leuke contacten aan heb overgehouden :D
    En daarnaast heb ik ook nog mijn superleuke bijdrage als moderator hier op het forum ;)

Ik hoor het wel of ik welkom ben want jullie zijn als wat pagina's vol aan het kletsen :)

Deel Deze Pagina