@ Kaatje: je hoeft je hier nergens voor te schamen hoor! Maar als jij je rr niet prettig bij voelt, dan moet je het zeker niet doen!
Voor de nieuwsgierige onder ons, staat er een foto in mijn prive album, dan moet je wel vrienden met me worden
Noor!!!! Wat een geweldig nieuws!!! Dit is een berichtje vanuit Frankrijk, morgen nog ruim 500 km en dan hebben we de eind bestemming bereikt. Ik ben 1.69m, blond,blauw/grijze ogen en ben woonachtig in Dordrecht.
zou je mij van de bevallingslijst af willen halen? Ik vind het een beetje te confronterend om de datum te zien die ik niet meer ga halen Bedankt
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 2 februari - I wish - 29 jaar - 3e kindje Afspraken, controle's en echo's 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Aardbeitje - termijnecho 24 juni - Reb - intake 26 juni - Fiona1983 - 2e echo en afspraak gyn 27 juni - Reb - 1e echo 27 juni - jozefien85 - 1e echo 27 juni - Abi - 2e echo 27 juni - Parelbloesem - 3e echo 28 juni - Mtr1982 - 1e echo 2 juli - Hyacintje - 1e echo 2 juli - Anique - termijn echo+bloedprikken voor combinatietest 3 juli - Parelbloesem - intake vk 4 juli - Jeshiro - 3e echo 8 juli - Anique - intake vk 9 juli - Pindaatje - Combinatietest 9 juli - Pip84 - echo 10 juli - I wish - 2e termijnecho 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Ik ben ook vrij klein, maar 1.60.. Van oorsprong blond maar sinds 5 jaar donker geverfd. Blauwe ogen.. En ik woon in Noord-Limburg, helemaal bovenaan..
@Noor88, wat een leuk nieuw. Snap dat je blij bent als je de 12 weken voorbij bent.. Hopelijk verloopt deze zwangerschap prima..
SPannend he noor, ik duim voor je meid... Heb de ochtend gewerkt. Ik ga maar eens een middag dutje doen. Pff heb het nodig om vanavond te werken. Straks pasta maken om te eten voor ik ga werken. Hoef gelukkig maar 2 uurtjes als mijn collega's niet uit lopen ben ik om 20.00u al weer klaar.
Noor, gezellig dat je blijft meekletsen . Ik ga voor je duimen dat je nu kunt genieten van een zwangerschap zonder zorgen! Vanmiddag ben ik een jurk gaan kopen voor een bruiloft binnenkort en mijn vriend heeft een mooi pak gekocht. Ik was net op tijd thuis om de pot onder te spugen haha.. Maar we zijn geslaagd en zien er volgende week chique uit. Parelbloesem, wat doe je voor werk als ik vragen mag? Best pittig zo 2x per dag aan de slag. Succes vanavond!
Jij mag dat Noor! Leuk dat je bij ons blijft, ook ik zal duimen voor je. Hier nog een paar dagen genieten van de vakantie en dan weer terug naar de realiteit. Heerlijk om lekker over de baby te praten als niemand je kent. Dat zal strakkies weer wennen worden, evenals het verbergen van m'n buikje!
heerlijk zeg... ik lees veel verhaaltjes over vakantie! Helaas voor mij nog niet, terwijl ik er wel aan toe ben! mijn collega is de komende drie weken op vakantie! Dus aan mij de eer het fort (lees de praktijk) te bewaken en dus meer te werken... iets waar ik stiekem wel wat tegenop zie maar goed... een stap tegelijk en dan gaan die drie weken vast snel voorbij! (hoop ik hoop ik hoop ik!)
@ Kaatje, ja snap best dat je daar tegenop ziet! Wat voor praktijk is het? @ Lotte, ik heb mijn vakantie al achter de rug, achteraf toch wel erg vroeg hoor! Juist wel lekker als iedereen straks al geweest is en jij nog mag @ hier, ik was vandaag opeens ff zo onzeker! Heb daarom net voor het eerst m'n Angelsound erbij gepakt (de professionele die ik besteld heb komt pas komende week ergens binnen) en na 5 min zoeken hoorde ik zowaar het hartje al van ons beebje! Wauw! Ben wel erg vroeg en verbaas me er echt over dat het al is gelukt! Helemaal blij nu
@pindaatje praktijk voor (kinder)oefentherapie mensendieck/Cesar! Erg leuk maar momenteel even erg pittig! Heb wel gisteren mijn diploma gehaald voor de postHBO kinderoefentherapie dus nu ben ik (na 1,5 jaar) KINDEROEFENTHERAPEUT!!!