Gefeliciteerd Kaatje! Super dat je die in the pocket hebt! @ pindaatje: altijd fijn om gerust gesteld te worden. Dat heb je af en toe even nodig!
Wat leuk, ik ben huidtherapeut. Heb je ook op de Uithof in Utrecht gestudeerd? Gefeliciteerd met je diploma!
Noor, wat een heerlijk nieuws. Natuurlijk ook spannend, we duimen met je mee. Mijn echo is vanwege omstandigheden bij de verloskundigepraktijk vervroegd naar dinsdag. Spannend! Mijn borsten zijn sinds dit weekend een stuk minder gespannen. Ik ben zo alert op elk signaal. Word er zenuwachtig van. Hebben jullie last van je borsten? En is dat constant of wisselt dat? Ben nog wel vreselijk moe overigens.
Ik heb pas sinds 2 weken echt last van m'n borsten. Vooral als ik m'n BH uit doe. Ik moet ook echt niet gaan springen ofzo. Ik heb het pas net dus bij mij is het nu wel elke dag hetzelfde. Het kan best zijn dat het de enige dag wat erger is dan de ander!
Ik heb het al vanaf dag 1 en gaat erg op en af. Ene keer heel veel last van en andere dag gaat het wel weer.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 20 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 21 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 2 februari - I wish - 29 jaar - 3e kindje Afspraken, controle's en echo's 24 juni - MM1981 - 1e termijnecho 24 juni - Aardbeitje - termijnecho 24 juni - Reb - intake 25 juni - Jozefien85 - 1e echo 26 juni - Fiona1983 - 2e echo en afspraak gyn 27 juni - Reb - 1e echo 27 juni - Abi - 2e echo 27 juni - Parelbloesem - 3e echo 28 juni - Mtr1982 - 1e echo 2 juli - Hyacintje - 1e echo 2 juli - Anique - termijn echo+bloedprikken voor combinatietest 3 juli - Parelbloesem - intake vk 4 juli - Jeshiro - 3e echo 8 juli - Anique - intake vk 9 juli - Pindaatje - Combinatietest 9 juli - Pip84 - echo 10 juli - I wish - 2e termijnecho 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Hey ladies... Het blijft lekker druk hier Even een vraagje. Ik heb 10 juli mijn 2e echo. Dat is over twee en een halve week Nu vroeg ik me af of ik ook zonder verwijzing van de vk een extra echo kan laten maken? Ik ben een beetje ongerust sinds ik vorige week enkele dagen een heel klein beetje bruin verlies had. (3dagen maar hoor) En ik zou graag een echo willen om mezelf een beetje gerust te stellen. Is dit raar? Vanaf wanneer is het hartje te horen bij de vk?
Als je twijfelt mag je altijd naar de VK bellen en vragen om een echo. Mijn s-zus had dit bij 7 weken en kreeg meteen een echo
Ik heb natuurlijk afgelopen week de eerste echo gehad. Dus daarom is het misschien een beetje raar...of het kan raar overkomen als ik nu zo onzeker ben. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er liever niet elke week een zou willen Hebben jullie dat ook?
Jaaa dit heb ik ook hoor! Zat ook al te denken om miss een extra echo te vragen.... Maar het lukte vanmiddag om het hartje te horen met de Angelsound, miss is een doppler ook iets voor jou?
Ja daar zat ik over te denken net maar ik ben nu vandaag precies 8 weken dus volgens mij is dat te vroeg?
Oh ja dat is ook zo... Nee dat zal echt te vroeg zijn, zelfs ik was al mega vroeg. Meestal zeggen ze dat het vanaf 12 weken zelfs pas lukt. Miss dan toch gewoon ff om nog een echo vragen? Nee heb je, ja kan je krijgen!
Ja inderdaad Ik weet dat de echo praktijk waar ik de echo heb laten maken iets hAd gezegd over extra echo's Dit kon volgens mij wel maar dan moet je deze zelf betalen geloof ik
Je hebt best veel (pret)echocentra, bij mij in de buurt (papendrecht) kun je zo vaak echo's laten maken als je wilt, mocht je heel vaak komen zullen ze er misschien iets van zeggen? ik heb geen idee... Kost iets van 35 euro geloof ik, voor 10 min. zuivere echo tijd.
Nou ik heb maar gelijk even gebeld met het echo bureau van de eerste echo. En mijn vraag was helemaal niet raar. Wat een lieve vrouw had ik aan de lijn. Ze zei dat ik de echo wel zelf moet betalen 40 euro Maar ik kan elke week een echo laten maken als ik dat zou willen Ik mag woensdag gaan....
Super! Heel veel plezier. Ik ben vorig jaar een keer mee geweest met een vriendin naar zo'n extra echo, voor mijn gevoel namen ze er toen veel meer tijd voor dan mijn vk tijdens de eerste echo deed. Hoop voor jou ook dat ze lekker de tijd nemen. Ik heb het "geluk" dat ze voor de combinatie test het termijn nog een keer moeten vaststellen, dus kom zondag terug van vakantie en dan mag ik dinsdag alweer voor een echo(die je overigens ook zelf betaald gezien mijn leeftijd)
O dat is fijn...wij hebben besloten de combinatietest toch niet te doen. Dus die heb ik ook gelijk afgezegd.
Wat goed om te weten dat dat kan! Had ik geen idee van. Wat is dit forum toch handig. Ik word wijzer met de dag!