Ik eet ook niet wat niet mag, maar krijg heeeeeeeeeeel veel opmerkingen van m'n moeder en schoonmoeder. "Wat een onzin, ik at gewoon alles hoor tijdens m'n zwangerschap en jullie zijn toch ook gewoon groot geworden?" Ik word er soms een beetje moe van.... En ik heb verschrikkelijk trek in een lekkere rode biefstuk hahahahah
Dat heeft mijn moeder ook wel is gezegd maar ik wil gewoon geen enkel risico lopen. En 9 maanden zonder rode biefstuk overleef ik wel Dan maar een door gebakken haha
Ik bedoel dat ik moe word van de opmerkingen. Ik wil ook absoluut geen risico lopen, dus zal ook moeten overleven zonder rode biefstuk. Hihihih
@ Anique, ik slik de hele zwangerschap El Mare visolie voor zwangeren. Zit alles in wat ik nodig heb. Ik eet trouwens ook niks wat niet mag. Opmerkingen als 'vroeger aten we dat ook' kan ik heel snel ontkrachten door te zeggen dat er vroeger daardoor dus ook toch een aantal zwangerschappen niet goed zijn afgelopen of dat die kinderen niet gezond ter wereld zijn gekomen. Echt, die opmerkingen van sommige mensen.... @ I wish, komt morgen helemaal goed! En met jou, Aardbeitje, ook! @ hier, eindelijk in bed en ga nu lekker slapen. Net weer ff het hartje gehoord met de Angelsound, fijne afsluiting van de dag! Trusten iedereen!
Heel herkenbaar die opmerkingen haha! Nou ik eet niets wat niet mag en ik slik kruidvat vitaal zwanger vitaminen. Daar zit ook alles in!
Zelf slik ik visolie,vitamine d en foliumzuur. Alle meiden met een echo vandaag, have fun! Wat moet het trouwens heerlijk zijn om steeds even naar het hartje te kunnen luisteren! Jaloers op!
Aardbeitje spannend!! Vitamines, ik slik op aanraden van de gyn Davitamon Compleet Mama plus (hier zitten alle vitamines in + visolie ook de vit D zit hierin) vind het heel fijn spul want hoef maar 1 tablet te pakken per dag.
eigenlijk om 11:15, maar ik werd net gebeld dat de afspraak niet door kan gaan, ik kon wel janken, maar kon gelukkig een uurtje later in een andere praktijk van hun. Dus hoop dat de tijd heel snel gaat..
Pffff wat zijn er toch veel "horken" in de wereld! Hoezo afspraak kan niet door gaan? Misschien voor hun maar "gewoon" werk, voor jou super speciaal en belangrijk! Fijn dat je alsnog bij een andere praktijk terecht kunt!
Ja gelukkig wel dames...laat jullie straks weten hoe het was. Ik slik trouwens Davitamon Mama compleet visolie.
Ben blij voor je dat het toch nog kan. En nu op naar een mooie echo straks Ja die slik ik ook die vitamines.
Heel veel succes lieve meiden met een echo vandaag! Ik mag gelukkig ook bijna! Jeeej Ik vlieg vandaag naar Nederland en moet morgen naar ziekenhuis voor bloeddruk, hoop dat ze dan even naar het hartje willen luisteren zodat ik echt weet dat er iets zit!
2 daagjes verder dan gedacht Uitgerekende datum staat nu op 31 januari haha Heb ook het hartje kunnen horen... O ja de lengte: 20,2 mm
dank jullie wel! Ben echt super blij en wat groeit het hard in een week tijd Ik kan er weer een week tegen aan. De volgende echo staat volgende week 3 juli x
I wish haha fijn he. Ik ben benieuwd hoe ons ukje er morgen uit ziet. Ben heel erg zenuwachtig voor morgen. Word meteen bepaald of ik naar de VK mag of bij gyn moet blijven, maar verwachting is naar de VK. Lucky me