Ik heb weer een aantal mooie echo's voorbij zien komen gefeliciteerd meiden super fijn! Goede reis hyacintje
Hey dames, ik ben terug en helemaal gerust gesteld..twee dagen vooruit gezet dus bevallingsdatum is nu 19-01-2014. We hebben ons kruimeltje ook veel zien bewegen was zo mooi en gaaf om te zien! De baby lag lekker te chillen met een hand onder zijn hoofdje
Dank je! Ben er echt helemaal verliefd op..wauw jij ook een super mooie echo zeg, zag em net pas! Geniet ervan!
thanks ga ik proberen. Voor mij breekt nu de "kritieke" periode aan. Als vanaf nu alles goed blijft gaan tot 13 weken gaan we het aan de kids vertellen... moeten jullie ook zo niezen steeds
Mooooie echo aardbei Ja ik nies ook veel laatste tijd Pfff jij nog later parelbloesem ik 13.50 wat een ellende zo lang wachten
Ja erg he. Bij mij kon niet anders wegens mijn werk in de ochtend enne de middag werkzaamheden neemt mijn zusje even over zodat ik kan gaan. Donderdag middag ben ik gastouder, maar mijn zusje kent de familie net als ik bijna 9 jaar
Parelbloesem en Abi sterkte nog even met wachten! Jullie zijn morgen al, ik moet nog wachten tot de 9e Aardbeitje wat een prachtige echo, niet normaal hoe snel je beeb is gegroeid! Met zn handje onder zn hoofd? Haha! Ik ben vandaag naar de bakker geweest met het taart idee van Pinda. Gekleurde vulling kon niet zeiden ze. Ze kunnen wel een foto namaken, ben ik nou gek of gooi je gewoon wat kleurstof door de cakemix voor binnen in? Ik ga wel naar een andere bakker!
Dank je! zou gewoon moeten kunnen hoor is idd gewoon een kwestie van kleurstof. Mevr onzeker heeft weer wat gevonden om over te piekeren hoor . Boven het hoofdje zie je een stipje/rondje. De echoscopiste zei dat dit het handje was. Maar ml had de echo opgenomen met zijn mobieltje en toen ik het ging kijken zag ik dat de baby op een gegeven moment met beide armpjes beweegt maar dat dingetje boven het hoofd zat er nog steeds..
Aardbeitje haha, ik denk dat het van alles kan zijn, er is zoveel te zien op zo'n echo! Misschien is het iets wat erachter ligt?
@ I wish en Aardbeitje, mooie echo's meiden! Ik zei toch al dat alles goed zou zijn Lekker genieten! @ Pip, ja joh wat een onzin van die bakker! Hoorde op tv dat blauwe vulling gemaakt wordt van oa blauwe bessen en roze vulling van een combi van aardbeien en frambozen. Gauw naar een andere bakker gaan! Hier lekker dagje in de zon gezeten, al is de zon nu weg.. Net een nieuwe camera besteld van het geld wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen. Kan ik straks hele mooie foto's van de beeb maken
@ I wish en Aardbeitje, moet ik jullie uitgerekende data al aanpassen? I wish, neem aan dat jij nog een echte termijnecho krijgt toch, want nu is er nog niet zoveel te zeggen over de UD. Aardbeitje, bij jou staat deze datum nu wel helemaal vast?
Aardbeitje, dat kan het dooier zakje zijn, dat lost nu langzaam op, vanaf de 12 weken gaat de placenta het werk overnemen. Dus zou mij er echt niet druk om maken als ik jou was, al snap ik het wel natuurlijk Heb even een duidelijke echo voor je met pijl bij dooier zakje en cirkel om het termijn erbij gezet voor je.
Meiden; gefeliciteerd met jullie onwijs mooie echo's!! Gaaf om te zien zeg... Ik heb een drukke werkdag gehad, ging eigenlijk wel lekker!! Ik slik trouwens compleet mamma van Davitamon! Gyn raadde aan goed naar vitamine b te kijken! En die zit daar goed in...
Wat een mooie duidelijke foto's zeg. Ik hoop dat ik 2 juli ook zo'n mooie krijg, want mijn vorige is echt een onduidelijke "vlek" hihihi. Aardbeitje maak je niet te druk, je hebt een prachtig kindje. Als het iets zorgwekkends was, dan hadden ze dat wel opgemerkt tijdens de echo.