Hoi! Lees veel mee, maar post weinig. Komt door de zenuwen - vorige zwangerschap eindigde in MA en daar kwam ik achter tijdens de eerste echo bij 11 weken. niks geen vermoedens. Vandaag een echo. Je kunt je voorstellen hoe hoog de zenuwen zaten vandaag, vannacht, afgelopen dagen.... Een geweldige echo gelukkig! Beebje doet het prima, is bewegelijk, ontwikkelt zich prima. Alles helemaal pikobello. EN, een dag terug gezet: 15 januari. O jee, dan val ik buiten de groep , maar ervaring leert dat je er bij mij wel 2 weken bij op mag tellen hoor Spannend al die echos rond deze tijd! fingers crossed ladies!
Oeh, ben benieuwd Abi en Parelbloesem. Ik begrijp jullie angst maar deels wat miskramen betreft. Ik heb zelf nooit een miskraam gehad, alleen om me heen hebben mensen wel wat miskramen gehad. Maar ik ken genoeg mensen die al meerdere kinderen hebben en nooit een miskraam hebben gehad. Stiekem hoop ik een van die vrouwen te zijn. Maar hopelijk hoeven jullie het ook nooit meer mee te maken.
Jeeeeej ons eskimootje doet het nog!! Hartje gehoord, bewoog lekker, qua grootte op schema ik ben blijjjjj. 12 juli de volgende echo
@Abi, wat een mooi baby'tje! @Debbie, welkom! hier: zat heel erg te twijfelen wel of niet bellen. Dus ik pakte net de telefoon en belde de verloskundige en kreeg het nummer van de echo bureau waar ze me dagen werken, toen ik belde bleek dat ze gesloten zijn. Dus morgen maar ff opnieuw bellen.
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 16 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 29 januari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 2 februari - I wish - 29 jaar - 3e kindje Afspraken, controle's en echo's 27 juni - Reb - 1e echo 27 juni - Abi - 2e echo 27 juni - Parelbloesem - 3e echo 28 juni - Mtr1982 - 1e echo 1 juli - Kaatje1603 - echo 2 juli - Hyacintje - 1e echo 2 juli - Anique - termijn echo+bloedprikken voor combinatietest 3 juli - Parelbloesem - intake vk 3 juli - I wish - echo 4 juli - Jeshiro - 3e echo 8 juli - Anique - intake vk 9 juli - Pindaatje - Combinatietest 9 juli - Pip84 - echo 10 juli - I wish - 2e termijnecho 11 juli - Jozefien - Combinatietest 12 juli - 1612 - termijnecho 12 juli - Abi - echo 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 20 sept - Jozefien - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Zo de lijst is weer helemaal up to date! Welkom Joes! Abi wat een prachtige echo! Zal een hele opluchting weer zijn! Debbie, nu sta je helemaal bovenaan in de groep! Kan me je zenuwen heel goed voorstellen hoor... heerlijk dat nu alles goed is! I wish, ik snap dat je je zorgen maakt met al die miskramen om je heen, maar echt, als je zoals jij met deze termijn een goede echo hebt gehad is de kans op een miskraam nog maar 0,5%. Je hebt maar liefst 95% kans dat het goed gaat! Ik herken je onzekerheid maar we moeten proberen positief te blijven! Oh en je moeheid herken ik ook met 2 kids om me heen pffffff. Echt gesloopt na een dag met die 2 draken!
Dankjullie meiden! Ben zeker opgelucht ja! Vraag me af of het ooit minder spannend gaat worden. Parelbloesem hoe was jou echo?
Super goed. Alleen gaan ze mijn suiker wel in de gaten houden omdat deze continu te laag is. Maar de beeb doet het super goed!! Echo zet ik zo in mijn album...
Dank je wel....ben een stuk geruster na je berichtje... Ik probeer ook echt positief te blijven....maar op sommige momenten... En inderdaad die twee draken hier bij mij maken het me er ook echt niet makkelijker op Als ze eens wisten....
Jeeee...gefeliciteerd! Mijn suiker was ook laag bij het bloed prikken maar de vk heeft er niks bijzonders over gezegd. Is er een reden dat jij dat hebt? Of was je er niet bekend mee?
Al vanaf mijn geboorte Prik me zelf wel eens juist daarom en vanmiddag na het eten steeg hij maar tot 3.8 dus veel te laag, mijn suiker zit altijd tussen de 1.3 en de 3.9 hooguit 4.4 en mag niet lager dan 4 eigenlijk
Heey dames, Op 15 juli heb ik een echo, ik ben dan 7 wkn en 2 dgn zwanger, wel vroeg dit vanwege de miskraam. Erg spannend allemaal...... 16 juli intake. Lees en zie allemaal positieve dingen, mooie echo's weer. Hier misselijk vandaag en erg moe, allemaal heerlijke zwangerschapsklachten hahahahaha