Pip idd niet aan denken, of de gedachten om zetten, gaat het mis heb je heel veel steun. Maar we hopen dat alles goed gaat. Pinda, sterkte!! Ben net terug van mijn werk dus helemaal op. Was laatste werk dag
@ Pip ik ga het ook na m'n eerste echo aan iedereen vertellen. Kan het sowieso niet meer verbergen nu en het kan altijd "mis" gaan. Ik ga er vanuit dat ik een sterke baby heb en anders dan heb je heel veel steun! Ik heb trouwens gelezen dat Nederland het enige land is waar we ons 3 maanden hebben aangeleerd voordat we het vertellen. In andere landen weet iedereen het al nadat de eerste zwangerschaptest is gedaan en in andere landen krijg je ook veel meer echo's. Wat zijn we toch een apart landje he? (Bron kluun)
Dat klopt idd, wij zijn een land wat overal safe op moet spelen, maar die 3 maanden norm verdwijnt naarmate te tijd vordert steeds meer. Heel veel Nederlanders zeggen het voor de 3 maanden al. Wij hebben het de directe familie al wel verteld (of ja bijna allemaal) en de rest komt in de loop der tijd wel. nog 2 weekjes en dan zitten we aan de 3 maanden Morgen avond eten we bij mijn ouders, dan zal ik het tegen mijn enige en dementerende oma vertellen, ben erg benieuwd naar haar reactie.
hee dames, ik dacht zal ook weer eens wat van me laten horen... na onze bruiloft vorige week vrijdag ontzettend moe en echt een aantal dagen moeten bijkomen (lees vrijwel niks doen en vooral slapen/bankhangen)... daarna een drukke laatste werkweek op school. Dat is altijd erg druk, en nu dus helemaal na de bruiloft en dan ook nog zwanger, maar goed... nu heeeeeerlijk vakantie!! Afgelopen woensdag weer echo gehad... was helemaal goed, kleine bewoog super veel en zijn nu 1 dag vooruit gezet... mogen ook naar de verloskundige omdat alles goed gaat, dus dinsdag intake en donderdag weer een echo maar den via verloskundige. Fijn als iemand dat op de lijst zet (2-7 intake verloskundige, 4-7 3e echo). Zal zometeen de echo eens proberen te plaatsen. Ik lees verder wel erg veel mee, maar reageer niet veel ivm de drukte op het moment. Komende 6 weken vakantie dus waarschijnlijk wat meer tijd om te reageren... In elk geval wel een aantal hele mooie echo's gezien, super dames!! Pindaatje, bij jou niet zo'n goed nieuws met je vader... heftig hoor! Heel veel sterkte... Pip, vooral genieten van alle leuke reacties bij het vertellen... echt ontzettend leuk! Probeer je niet te druk te maken...
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 20 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 27 januari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 2 februari - I wish - 29 jaar - 3e kindje Afspraken, controle's en echo's 1 juli - Kaatje1603 - echo 2 juli - Hyacintje - 1e echo 2 juli - Anique - termijn echo+bloedprikken voor combinatietest 2 juli - Fiona1983 - intake vk 3 juli - Parelbloesem - intake vk 3 juli - I wish - echo 4 juli - Jeshiro - 3e echo 4 juli - Fiona1983 - 3e echo 8 juli - Anique - intake vk 9 juli - Pindaatje - Combinatietest 9 juli - Pip84 - echo 10 juli - I wish - 2e termijnecho 11 juli - Jozefien - Combinatietest 12 juli - 1612 - termijnecho 12 juli - Mtr1982 - termijnecho 12 juli - Abi - echo 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest 16 juli - I wish - vk 20 juli - Mtr1982 - combinatietest 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 16 sept - MM1981 - 20-weken echo 20 sept - Jozefien - 20 weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
Fiona mooi echo!! Gefeliciteerd met je huwelijk. Kreeg een filmpje van een vriendin van mij, zij zijn al 7 jaar bezig. Voelt zo herkenbaar ondanks dat wij minder lang bezig zijn geweest. https://www.dropbox.com/s/k24vetnexchd8ag/filmpjemj.wmv
Als je echt niet voor een normale bevalling kan gaan ivm je lichamelijke klachten, kom je misschien in aanmerking voor de natuurlijke keizersnee, mensvriendelijke methode.
Fijn om weer een mooie echo voorbij te zien komen! Nog maar 3 nachtjes slapen en dan mag ik ook! @hier, zware dag vandaag. Zijn vannacht terug gekomen vanuit Frankrijk, zolang stil zitten en slaap overslaan was geen succes! Heb last van verstopping en pijn in m'n buik (gevoel van een strakke band ter hoogte van m'n navel.) Vandaag wasjes gedraaid en geslapen. Morgen hopelijk een betere dag.
Fiona, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en de mooie echo! Bedankt voor de lieve woorden meiden. En het is zeker waar wat jullie zeggen! Vandaag heeft vriendlief een vrijgezellenfeest. De vrijgezel is al naar huis, naar guess what, zijn zwangere verloofde. Ik lig straks weer naast zon naar drank stinkende man, verheug mij er nu al op . Als ik dit typ moet ik wel lachen.. Ze zijn ook allemaal hetzelfde. Ik ben benieuwd hoe dat straks is met een kleintje erbij.
Er gaat niets boven een naar drank stinkende man, als je zelf niets gedronken hebt! Ik heb hetzelfde hoor pip. Vriendlief is stappen in den haag en ik ben afgehaakt, ben kapot. Hij liever als ik op dit moment!
Goedemorgen allemaal! Nou wij zijn ook weer thuis gekomen van ons heerlijke vakantie uit Toscane, ben zo trots op mijn dochter die heeft het super gedaan! Heb wel echt gemerkt zwanger te zijn, maar goed dat hebben we er voor over ! Geloof dat ik heel wat gemist heb, teveel om allemaal bij te lezen, maar las wel dat het niet zo goed gaat met je vader pinda? Heel veel sterkte meid! Nou zal nu alles rustig uitpakken en uitwassen, maar vanaf nu lees en schrijf ik weer mee
Welkom terug Annet. Ik heb net de laatste was opgevouwen. Heerlijke vakantie gehad? En hoe voel je je?
Enorm genoten van mijn gezin echt de leukste vakantie ooit, mijn dochter heeft van alles geleerd haha! Ik voel me behoorlijk brak maar ja dat is te verwachten naar zo'n reis! Voor de rest voel ik me best goed! Jij ook genoten van je vakantie?
Ja het kwam zo goed uit. Even weg van alles en iedereen waarvoor je het nog verborgen wilt houden en lekker relaxen op momenten dat je heel erg moe bent. Wat dat betreft kon de planning van deze vakantie niet beter hoor!
Lekker dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad Annet! (En jij natuurlijk ook Hyacintje ) Gaat idd slecht met m'n vader. Ligt in t zkh en huilt veel, lijkt haast wel of hij (eindelijk) de moed opgeeft. We zijn nu onderweg naar het UMC waar hij ligt, en nemen de kindjes mee, miss fleurt dat hem wel een beetje op.
dank jullie wel dames!! Heb echt ontzettend genoten van de grote dag, echt van begin tot eind een groot feest, super!! Zie dat de vakantie er alweer op zit voor een paar... heerlijk genoten zo te lezen... Ik heb nu vakantie en vrijdag gaan we lekker een weekje weg... heerlijk!! Pindaatje... hopelijk fleurt dat je vader een beetje op inderdaad... zou mooi zijn!
Pindaatje wat een verdrietig bericht, veel sterkte voor jullie allemaal! Vakantiegangers: welkom terug!!