16 tot 31 januari buikjes 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annet1985, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Oh als ik al die verhalen hoor van mensen die het al verteld hebben, dan wil ik ook!!

En wat betreft kijken naar babyspulletjes, ik zag op de site van de babydump dat er vandaag overal koopzondag is.. Dus ik zei tegen m'n vriend, zullen we er heen gaan.. Gewoon lekker kijken en neuzen maar nee hoor ik krijg hem nog niet mee:( haha. Misschien over een paar weken nog maar is proberen haha.

2. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik heb mijn leeftijd er even bijgezet.. Had ik nog niet genoemd idd:)

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Op die manier lukt het voor mij alleen niet meer om de lijst later te kopieren ;) Ik zal het zelf nog even aanpassen!

= gedaan

4. poco

poco Lid

15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    Dehi, mooie test!! vanaf wanneer zie je 2-3??

wat leuk dat je het al hebt verteld.. Ben erg benieuwd naar hoe iedereen het gaat vertellen!:) fijn dat je je wat zekerder voelt.. is ook niet goed voor jou als je alleen maar in onzekerheid zit. Zou fantastisch zijn als we maar 4-6 weekjes kwaaltjes hebben/ krijgen!
    Heb je al een foto van je test? Oo krijg nu zelf ook kriebels om een kv test te doen. erg benieuwd of we al een knaller hebben!

Ik zou zeggen, gewoon lekker kopen. Je heb inderdaad mensen die alles pas aan het einde kopen. Maar je merkt er toch veel minder van als je het over de 9 maanden verspreid. Dus ik zou zeggen gewoon lekker shoppen hoor:D Wij zelf hadden zelfs al spulletjes gekocht voor ik zwanger was.. ;)

5. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Er staat op de gebruiksaanwijzing dat als er 1- 2 staat ben je 3-4 weken zwanger, als er 2-3 staat je 4-5 weken zwanger bent en 3+ meer dan 5 weken zwanger. Zo werkt het.. Erg leuk om te doen:)

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wij zijn vandaag naar babydump geweest... Oriënteren op kinderwagens!! Ik wist eigenlijk al welke kleur ik zou willen en vriendlief was t daar gelukkig mee eens!! Haha...
    Dus nu eentje uitgezocht, alleen bestellen durven we nog niet. Maar toen we net thuis kwamen zagen we at de actie op die wagen nog maar tot vlg week loopt!!! Dus ff laten bezinken en dan wellicht toch maar bestellen :)
    Voor de rest nog geen spullen gekocht ofzo...

Nou mijn kwaaltjes:
    - misselijk van tijd tot tijd
    - gespannen en gevoelige borsten
    - reuk is als die van Superman ;)
    - meer vloeien / afscheiding! Dat laatste vind ik zelf erg vervelend... Niet dat het vies is of ruikt, maar je "voelt" het... Als jullie begrijpen wat ik bedoel... En dan lijkt het af en toe net op iets anders!!! Geeft veel onzekerheid enzo... Maar ja, niks aan te doen!

Weten jullie al hoe je de babykamer gaat inrichten?? Qua kleuren enzo?

7. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat voor kinderwagen willen jullie? Die acties lopen namelijk vaak gewoon het hele jaar ;)! De baby komt bij ons op de kamer dus doen we niks aan helaas :(

8. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Dat is toevallig.. Ik zit net zelf op babydump te kijken maar kinderwagens haha. Deze lijkt ons wel wat: Mutsy Evo Navy Blue Zwart Frame | Mutsy Evo + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
    Wij wachten met bestellen tot ik daadwerkelijk de 12 weken voorbij ben. Niet dat er dan niets meer mis kan gaan, maar dat is voor m'n gevoel toch wat meer safe zeg maar.:)

Kwa babykamer weet ik nog niet precies hoe of wat. Wij willen wel graag weten wat het wordt en dan een leuke vrolijke kleur op 1 van de muren. Alleen is de babykamer nu nog de logeerkamer, maar waar al die spullen nog heen moeten haha.

Leuk hè om daar al zo lekker over na te kunnen denken?:)

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Wij zitten ook te denken aan een Mutsy!! Maar dan de transaction. Wij vonden het buggy/wandelwagen gedeelte niet zo bij de Evo...

Maar goed om te reten dat dit vaak dus doorloopt qua acties...
    Ik weet al wel welke kleuren en meubeltjes ik zou willen, alleen hebben we nog geen babykamer... We wonen nu in een driekamerappartement, te klein nu voor een aparte babykamer helaas!

Hopen dit jaar nog te gaan verhuizen, maar dat is niet makkelijk :(... Wil eigenlijk een unisex kamer maken want vriend wil eigenlijk niet weten wat t wordt... We zijn er nog niet uit wat we gaan doen daaraan... Maar goed, daar hebben we nog een week of 15 voor ;) haha

10. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ja dat is idd wel fijn als je nog kunt verhuizen voor de kleine komt. Ik zie dat je in Rotterdam woont, dan is het vast lastig een geschikt huis te vinden toch?

Ik moet morgen voor het eerst weer werken sinds ik getest heb (ben bbl leerling verzorgende ig) en vind het best spannend. Ook omdat ik niet weet hoe nu verder met de opleiding. Ik hoop dat ik er straks een half jaar tussen uit kan en dan later weer instromen ofzo, binnenkort maar eens een gesprek aangaan met m'n leidinggevende

Hebben jullie een baan en zoja wat voor werk doe je?
    Hoezo nieuwsgierig haha:)

11. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik werk in de gehandicaptenzorg op een 24 uurs woonvoorzieming. Ik mag half 6 weer beginnen. Ik ga het na de echo over 2 weken vertellen. Want met 3 maanden moet ik van de groep af en andere werkzaamheden gaan doen.

Leuk zeg kinderwagens kijken! Ik heb de onze maanden geleden al uitgezocht maar met kopen wacht ik nog even.

Ik ben ook gezwicht en heb nog 1x een test gekocht (w

12. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Oeps dat ging niet goed
    Ik wilde zeggen word er zenuwachtig van dat mvm komt dus ik wil het morgen nog 1x zien dat het echt zo is :p

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Een geschikt ander huis vinden valt wel mee... Ons huidige appartement verkopen is een veel groter drama! Maar we houden moed!!

Ik ben zelf oefentherapeut-Mensendieck en Kinderoefentherapeut, werk drie dagen in de week! Precies genoeg qua energieverdeling voor mij...

Kan me voorstellen dat t nu even lastig is qua opleiding idd, eerst maar eens n gesprek lijkt me... Dan zie je weer verder!!

14. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hier heel saai maar we hoeven helemaal niks meer aan te schaffen voor deze nieuwe baby haha. Zoontje gaat over een half jaartje over naar een peuterbedje en baby kan dan in zijn ledikant.

We weten alleen nog niet hoe we de kamers gaan indelen... Wijzelf slapen op zolder en 2 kids op de 1e verdieping. Daar hebben we nog een hele grote slaapkamer over maar die gebruiken we wel als opslagplaats... Eerst maar ruimte vinden voor die troep en dan miss dochter naar die kamer.

@Dehi, ik ben Huidtherapeut en werk 24 uur per week!

@ Abi, ik heb me vandaag ook aangemeld bij Mvm, benieuwd wanneer ik wat hoor. Maar die test komt echt wel goed hoor! En je hoeft niet perse een super donkere teststreep te krijgen.

@ Kaatje, ja lijkt me lastig om je appartement te verkopen in deze tijd! Miss tijdelijk verhuren als verkopen niet lukt?

@ afscheiding (weet ff niet meer wie het zei!), heb ik ook veel 'last' van! Ook dit hoort er echt bij.... tot aan je bevalling zelfs dus je zult er toch aan moeten wennen hihi.

Vind het echt leuk om weer in januari uitgerekend te zijn! M'n dochter is geboren op 14 januari dus zit nu weer in precies dezelfde periode!

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @pindaatje ja daar gaan we nu ook de mogelijkheden voor bekijken, verhuren en zelf verhuizen... Ook weer spannend!!

En die afscheiding was ik ook... Nou ga er maar vanuit dat ik t tot t eind heb dan... Vind het nu alleen heel vervelend qua onzekerheid, voelt vervelend steeds! Hihi

16. poco

poco Lid

15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    @ Kaatje, wat wij hebben gedaan is het huis zoveel mogelijk aanbieden. Winkelcetrums, flyeren, open dagen. Werkt beter dan niets denk ik altijd maar! Willen jullie gewoon wat groter gaan? Spannend hoor. Huizenmarkt is gewoon balen nu

@ Delhi, ben kindervpk

Wie van jullie zijn al moe?? Ik kan mij herinneren dat ik dat al op 12 dpo heel erg had bij mijn vorige zwangerschap. Nu gelukkig nog niet!

@ abi, goed dat je je hebt aangemeld. Ik kan het over 2 weekjes doen ( ivm drukte)

17. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @poco ja doen we al zoveel mogelijk... Maar t wil niet vlotten! We willen graag een huis met een tuin... En dus groter idd!!

Moe ben ik altijd, maar dat ligt aan iets anders ;) ben sinds een week wel anders moe, meer lichamelijk... Kan overal slapen lijkt het wel! Niet dat ik t doe hoor ;)

18. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Goed dat jij ook mee doet poco!

@kaatje huis verkopen nu valt niet mee maar onderverhuren kan idd een goede oplossing zijn! En je moet wat he..

Hier ook afscheiding

@pindaatje top dat je je ook hebt aangemeld ben benieuwd wanneer ze bij jou langskomen

19. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik ga mijzelf ook maar even aanmelden bij MvM.. Voor ons is het een kleine moeite en misschien voor anderen wel een wereld geschenk!:)

Hier ook last van afscheiding... Best vervelend ja, wil dan het liefst telkens naar het toilet rennen om te kijken of het niet wat anders is haha. Moeten jullie nu ook al vaker plassen? Ik overdag al zo om de anderhalf uur ofzo..

20. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier ook afscheiding wat me de zenuwen geeft en 's avonds merk ik wel dat ik vermoeider ben. 's Ochtends ben ik dan juist weer mega vroeg wakker en dan helemaal hyper. Zullen de zenuwen misschien wel zijn?

Hebben hier meer mensen al last van hun darmen? Bij mij is het met name 's avonds een warboel. Veel krampjes. Ook wat verstopt.

Deel Deze Pagina