Ik ben ook niet misselijk. Merk wel dat mijn vermoeidheid deze week echt extreem is. Ben benieuwd naar alle echo plaatjes van vandaag!
Wij laten het niet doen, we zijn nog jong en het is maar een berekening, met de 20 weken echo kun je a veel meer zien. Dus daar wachten we op
Papa mocht het nog niet lukken dan heb ik nog een medicijn van de verloskundige wat je kunt kopen bij de drogist. Dat werkt onwijs goed in geval van nood . Pinda heeft het maar druk met al die echo's en afspraken bijhouden! Meiden die een echo hebben, alvast veel plezier! Gister hoor ik dat mijn schoonzus ook zwanger is, 5 weken. Het is echt een babyboom in onze familie. Dat worden een hoop buikfotos samen. Misselijkheid wordt bij mij nu juist minder gelukkig, hopelijk blijft het weg met 12 weken!
Hier ook besproken omdat we eerst wel de combinatie test wouden doen maar de verloskunde heeft ons over gehaald. Wij zijn allemaal nog jong dus de kans is al klein. Als we dan laten testen en er komt misschien uit dat er een kans is op down dan ga je je alleen maar gek maken de hele zwangerschap. Terwijl de kans als nog dan erg klein is dat het zo is.
@ Woelmuisje, wij laten de combinatietest wel doen, als er een verhoogde kans op Down uit komt wil ik idd de NIPT test doen daarna. En een kindje met Down zou wij weg laten halen... Liever nu dan met 20 weken.. Maar de combinatietest heeft alleen zin als je er samen over uit bent wat je met de resultaten ervan wil doen. @ Hier, voel me al een aantal dagen helemaal niet lekker, zowel psychisch als lichamelijk. Psychisch natuurlijk mn vader... het blijkt dat hij een herseninfarct heeft gehad, ze gaan de tumoren in zn hoofd niet meer behandelen, dus hij gaat naar een revalidatiecentrum en daar is het dan afwachten tot hij zal overlijden uiteindelijk... Lichamelijk ben ik gewoon algeheel niet lekker... En ben nog erg misselijk, heb vanochtend wel voor het eerst gembercapsules gebruikt, leek wel wat te helpen! En verder speelt mn bekken steeds meer op. Voel me gewoon wat depri! Kan niet eens echt genieten van mn zwangerschap op dit moment... Hoe waren de echo's vandaag meiden??
Ha meiden!!! Mijn echo was helemaal super... vandaag precies 11 weken dus mijn banner klopt! De kleine was lekker ah bewegen en zagen gelijk het hartje... Zal vanavond proberen een foto te plaatsen!!
Pindaatje: Je krijgt het wel even voor je kiezen zeg! Wat een naar bericht. Sterkte. De hormonen zullen ook niet helpend zijn nu. Kaatje: Gefeliciteerd en wat gezellig, we lopen gelijk!
Thanks meiden! Daar kan ik wat mee! Ga voorlopig lekker door! Wat vervelend pindaatje. heel veel sterkte meid! Ben blij voor je Kaatje! Lekker genieten
Hmm vervelende en juist leuke berichten hier... Sterkte pindaatje! En op tijd aan de bel trekken als dingen te veel worden hè! Mooi weer n goede echo kaatje.. Combinatie test doen wij ook niet..zijn ook nog jong en kijken straks met 20 weken liever.. Echo vandaag was super! Kleine bewoog weer heel veel...de hele tijd aan het springen..echt grappig! Ben ook weer 2 dagen vooruit gezet dus kom nu uit op 17 jan..wil je dat veranderen pindaatje? En volgende afsprak vk is 23 juli
Zwangerschapslijst 16 t/m 31 januari 2014 Mama's Bevallingslijst 15 januari - Debbie2007 - 36 jaar - 2e kindje 16 januari - Meemee - 26 jaar - 1e kindje 16 januari - Chelliee - ?? jaar - 1e kindje 17 januari - Woelmuisje - 31 jaar - 1e kindje 17 januari - Joes1 - 36 jaar - 1e kindje 17 januari - Fiona1983 - 29 jaar - 1e kindje 19 januari - Hatsie - 26 jaar - 2e kindje 19 januari - Aardbeitje - 25 jaar - 1e kindje 20 januari - Lotte30 - 32 jaar - 2e kindje 20 januari - NdNk - 27 jaar - 1e kindje 21 januari - Dehi - 23 jaar - 1e kindje 22 januari - MM1981 - 32 jaar - 2e kindje 22 januari - Abi - 28 jaar - 1e kindje 22 januari - Roosenzo - 30 jaar - 4e kindje 22 januari - Littleone - 23 jaar - 1e kindje 23 januari - Jozefien85 - 28 jaar - 1e kindje 23 januari - Kaatje1603 - 31 jaar - 1e kindje 23 januari - 1612 - 28 jaar - 1e kindje 24 januari - Gogogo - 31 jaar - 2e kindje 24 januari - Hyacintje - 29 jaar - 1e kindje 25 januari - Pindaatje - 30 jaar - 3e kindje 25 januari - Jeshiro - 29 jaar - 2e kindje 26 januari - Blueberry - 24 jaar - 1e kindje 26 januari - Parelbloesem - 25 jaar - 1e kindje 27 januari - Poco - 25 jaar - 2e kindje 28 januari - Annet1985 - 27 jaar - 2e kindje 28 januari - Pip84 - 28 jaar - 1e kindje 28 januari - Reb - 26 jaar - 1e kindje 28 januari - Lotus560 - 33 jaar - 1e kindje 28 januari - I wish - 29 jaar - 3e kindje 29 januari - Sabrinab1986 - 27 jaar - 3e kindje 31 januari - Papa270113 - 21 jaar - 1e kindje 2 februari - Mtr1982 - 30 jaar - 1e kindje 3 februari - Anique2008 - 26 jaar - 1e kindje Afspraken, controle's en echo's 4 juli - Kaatje1603 - echo 4 juli - Jeshiro - 3e echo 4 juli - Fiona1983 - 3e echo 8 juli - Anique - intake vk 8 juli - Lotte30 - termijnecho 9 juli - Pindaatje - Combinatietest 9 juli - Pip84 - echo 10 juli - I wish - 2e termijnecho 11 juli - Jozefien - Combinatietest 11 juli - Joes1 - nekplooimeting 12 juli - Joes1 - uitslag bij gyn 12 juli - 1612 - termijnecho 12 juli - Mtr1982 - termijnecho 12 juli - Abi - echo 12 juli - Annet - termijnecho 15 juli - Pindaatje - Vk en termijnecho 15 juli - Parelbloesem - termijnecho 16 juli - I wish - vk 17 juli - Papa270113 - 1e echo 20 juli - Mtr1982 - combinatietest 23 juli - Anique - nekplooimeting en uitslag combinatietest 23 juli - Fiona1983 - vk 30 juli - Hyacintje - 2e echo 31 juli - Parelbloesem - vk 6 aug - Pindaatje - Geslachtsecho 12 aug - Anique - geslachtsbepaling 10 sept - Jozefien - 20 weken echo 16 sept - MM1981 - 20-weken echo Vlindertjes Noor88 PoppetjeN Deesdees Ik vind het leuk om de lijst bij te houden, dus post een bericht en ik pas het aan!
@ pindaatje ik had al wel iets gelezen maar begreep niet precies wat er aan de hand was. Wat een rot situatie helaas kom ik net uit ongeveer het zelfde schuitje. Mijn vader is eind januari overleden aan kanker. 3 jarig ziekte bed. Ik wist dus ook dat mijn vader onze kindjes niet zou mee maken. Ik zal bevallen rond de tijd dat mijn vader 27jan is overleden ook nog eens op mijn verjaardag. Ik hoop dat jullie nog mooie dingen samen hebben kunnen doen of gaan doen. vraag nog dingen die je wil vragen. en probeer van elkaar te genieten. Voor mij was zijn ziekte bed ook het zwaarst. Ik kon mijn vader moeilijk zo zien. Want ik en mijn vader zijn twee handen op 1 buik. Maar gek genoeg kreeg ik rust toen hij overleden was. Natuurlijk miss ik hem en zal ik dat blijven doen en komen er momenten die moeilijk zullen worden. Maar ik heb het gevoel dat hij bij mij is. Als je er over wil praten me PB staat altijd open.
@ pindaatje jeetje meid wat een rot situatie! Als ik de lijst van je over moet nemen zeg je het maar als dat je wat rust geeft Ik hang hier toch elke dag rond Ik moet even een foto van mijn buikje delen hoor. Het is echt niet normaal het lijkt wel of veel verder ben hihi Ik kan het ook moeilijk verbergen en dat in een week tijd ineens zo groot geworden. Het is natuurlijk mijn 4e zwangerschap dus dat wil ook wat Van een platte buik naar dit..
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden...! Moet er helemaal van huilen... Voel me gewoon zo verdrietig en uitgeput.... 1 en al stress in m'n hoofd en lijf. Zie eigenlijk overal tegenop... morgen bruiloft, zaterdag etentje met de opa en oma van m'n man... Wil liefst nergens heen... Bah, sorry hoor meiden, zie gewoon het licht even niet meer denk ik...
Dat is logisch pindaatje. Maar ik weet zeker dat het wel weer gaat komen! En je mag je best laten gaan, het is niet niets wat je moet verwerken!
Dank je wel meis! We hebben een jaar geleden ook al zo'n rot periode gehad, met m'n man die 9 weken chemotherapie heeft gehad ivm testiskanker... Zoveel ellende, nu m'n vader maar wel zwanger... Tis allemaal ff teveel.. Heb met niemand gepraat over hoe ik me voel, zelfs niet met m'n man... Dat moet ik eerst maar eens gaan doen.. Trusten allemaal!
Nou om de ochtend even fijn te beginnen hier nog een fotootje van mijn echo van gisteren... zit nog op een roze/blauwe wolk! hihi
Kaatje wat een mooie echo! Pindaatje ik kan niet anders dan je sterkte wensen, en genieten van de tijd samen. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn, het lijkt me hartverscheurend. Wel praten over je gevoelens hoor, dat kan opluchten, straks ga je er aan onderdoor. En ik kan me eerlijk gezegd voorstellen dat je geen zin/kracht hebt voor verjaardagen/ verplichtingen. Maar wie weet is het een prettige afleiding? Ik leef met je mee, het lijkt me afschuwelijk je lieve vader zo te moeten zien. Sterkte...
Veel praten met elkaar is naar mijn mening de beste therapie Ik wou dat ik iets voor je kon doen want kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Mijn moeder is ook op het nippertje aan die rot ziekte ontsnapt en wij hebben in haar ziekte periode een "rustpauze" ingelast voor wat betreft de babywens. Dat kan jij nu niet meer beslissen maar ik wil je wel graag meegeven dat je goed op je zelf moet passen. Als jij het niet kan opbrengen om bijv naar die bruiloft of om uit eten te gaan is er dan iemand die het jou kwalijk neemt? Voor wat betreft die bruiloft die kan je niet meer inhalen als je niet zou gaan Maar het etentje is toch wel te verplaatsen naar een ander moment? Xx
De dag is goed begonnen met jouw echo kaatje! @ Pindaatje... praat er inderdaad alsjeblieft met iemand over anders krop je het op en dat is niet goed voor je! en je kan hier natuurlijk altijd jouw hart luchten! Doe rustig aan...