Nee kan tot 14 of 15 weken begreep ik. Jammer dat je langer moet wachten, maare heerlijk vakantie Dankjewel, ik denk vertrouwen is er hij mag er wel staan
Iets om naar uit te kijken. & ik ben 12 weken op de dag dat we op vakantie gaan Vertrouwen is ook wel nodig denk ik, anders ga je jezelf alleen maar gek maken. Hopelijk kan je er een beetje van genieten
Ja dat gaat nu wel goed eigenlijk, heb nog maar 0.5% kans op een MK dus dat is zeer minimaal. Dus geeft me een goed gevoel Oh dat is wel leuk 12 weken dan. Ik niet komende zondag maar daarna
Goed om te horen! Dat zei de VK ook tegen mij, dat de kans op mk zo klein is geworden door een mooie echo bij bijna 9weken. Tijd gaat best snel, maar komende twee weken mogen van mij ook in sneltreinvaart voorbijgaan.
Hoi meiden.... Mag ik me ook melden... Uitgerekend op de 28ste (drukke dag hier) 2e kindje ik ben 34 jaar... 18 juli 4de echo plus combitest Leuk om met jullie te kletsen ...
Ja snap ik. Komende week voor mij ook. Heb niet komende maandag maar die er na de 12 weken echo. Blijf het spannend vinden, maar denk dat dan het echte genieten helemaal begint
Ik voel me op zich wel goed. Gaat op en af, met vlagen zeer misselijk, met vlagen zeer moe, maar soms voel ik me helemaal prima. Merk dat als ik te veel doe ik de dag er na niet meer kan, maar verder gaat wel goed.
Welkom nieuwe meiden.. @Hier ook erg weinig eetlust, moet mezelf dwingen om te eten.. Normaal ben ik een normale eter maar nu eet ik erg weinig. Ook last van misselijkheid en af en toe spugen.. Ik moet as maandag naar de VK, bespreek het dan daar. Dit op advies van mijn huisarts ben ik gisteren geweest ivm een heftige keelpijn, bleek een fikse ontsteking te zitten, nu dus aan een kuur..
Hahahaha Ik heb jouw banner gepikt Ik probeer al vanaf het begin een banner van een andere site in te stellen maar het lukte steeds niet... Vanmorgen eindelijk wel....komt vast door het weer
Heerlijk dit weer! Maar merk wel dat ik er "last" van heb... Licht in mijn hoofd, hoofdpijn en ontzettend lamlendig... Jullie ook? Maar he... We genieten door! Vanavond lekker BBQen... Met zeeeeeeeer goed doorbakken vlees
Ja ik heb precies hetzelfde hoor! Is hopelijk met een paar weekjes weer over... Veel plezier met de bbq!