deze morgen getuigen geweest van een hold-up met gijzeling in, ik was niet bij betrokken maar heb het wel van ver gezien, de politie kwam ter plaatsen zoals gek!! Ik wachte op mijn tram... Nu op een bepaald moment werd er geschoten, de mensen die gingen werken werden opgeschrikt, ik bijgerekend, heb echt schrik gehad, t'is niet de eerste keer dat een kogel verloren gaat... en mijn gedachten ging alleen naar ons toekomstig boeleken... Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger, deze avond afspraak bij de HA, maar kan mij iemand soms gerust stellen... kan deze angsten, schrik enz... slecht zijn voor het vruchtje, heb zo'n schrik voor een vroege miskraam... Help AUB, wie kan mij geruststellen of moet ik mij op het ergste verwachten? Bedankt voor jullie reacties...
nee hoor meid, meestal is een miskraam een gebeuren van moeder natuur dat er iets niet goed was met het vruchtje.. stress is natuurlijk nooit goed, maar wat ik jou aanraad om er met iemand over te praten in je omgeving...met slachtoffer hulp, je ha, vrienden familie?? om het een beetje van je af te zetten, tis echt niet zo dat je nu je geschrokken bent automatisch een miskraam krijgt dus echt zorgen hoef je je tot dusver niet te maken.. praat er wel vanavond met je ha over, kwaad kan het natuurlijk nooit. succes
jeetje, wat erg! maar ze zeggen idd je moet zwangere vrouwen niet laten schrikken, maar denk persoonlijk niet, dat het nu al invloed heeft, tenminste niet zo'n grote invloed! ik denk neit dat de huisarts er verder iets over kan zeggen, aangezien je nog maar zo kort bent, kan hij volgens mij ook nog niks nakijken, maar denk dat het allemaal wel meevalt hoor! suc-6 ermee iig liefs..
probeer je rustig te houden meid, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar. Ik heb het idd op het nieuws gehoord bij een gb concurn was het. te veel stress is niet goed
ik moet zeggen dat wanneer het voorbij was ik nogal kalmes bij liep, maakt zelf grappen over... maar op het moment zelf ging mijn aandacht alleen naar mijn buik en naar die schot... Maar nu voel ik me zo leeg, kalm, hoofdpijn, wat buikkrampjes (als ik mij verplaats gaan ze weg)...maar die niesbuien blijven... ik hoop echt dat alles nog goed gaat gaan... Bedank alvast voor jullie reacties... jenny
mischien toch even goed met iemand erover praten, en hopen dat je het dan een beetje van je af kan zetten. ik denk niet dat hierdoor je zwangerschap fout kan gaan. sterkte
Hai! Ik was ook 4 weken zwanger toen mijn vader (die dus helemaal nog niet wist dat ik zwanger was) mij een mailtje stuurde en dat was een soort spelletje.... het was de bedoeling telkens een zwart stipje te vinden op een plaatje, het stipje werd echter steeds kleiner en naar een stuk of wat stipjes te hebben gevonden zat ik te turen naar het beeldscherm.... eindelijk had ik het stipje gevonden en klikte.... en op dat moment kwam er een monsterachtig meisje in beeld (exorsist volgens mij) met een keiharde gil... Ik schrok me rot! Stuurde meteen een boze mail terug dat hij dat NOOIT meer moest doen, maar die arme man wist niet eens waarom ik zo boos werd hahahaha... ik was ook enorm bang dat het schadelijk voor mijn kindje kon zijn maar gelukkig heeft het geen effect gehad op het kleintje... Liefs Wendy
hey meiden, Bedankt voor jullie reacties... het doet deugt om zulke positieve reacties te krijgen Ik ben dus gisteren avond ook naar den HA geweest, en alles blijk in orde te zijn wat in orde moet zijn... mijn bloeddruk was goed, dus stress was redelijk al verdwenen Heb vandaag tevens een bloedonderzoek moeten laten maken met de ganse hutsekluts en mijn zwangerschapstest , helaas zal ik pas binnen een week de uitslagen hebben door die hiv moet ik 5 werkdagen wachten ik hoop dat als ik vrijdag bel de HA toch al iets weet, ik zie dat niet zitten om te wachten tot volgende week Heb deze morgen nog een testje gedaan, het wordt duidelijker en duidelijker... ik ben zo content ) Bedankt voor jullie reacties meiden... hier weet ik dat ik op iedereen kan rekenen en steun krijgen Groetjes Jenny