Zo als het onderwerp al zegt. Wat altijd zonder problemen ging is sinds 2 weken echt een drama. We mogen ineens geen water meer over haar hoofdje doen dus ook geen shampoo uitspoelen. Ze gaat finaal over de rooie. Of het nu douchen is of in bad met een bekertje. Ik probeer het zo min mogelijk over haar gezicht te laten komen maar als ze er zoon drama van maakt is dat heel lastig. Zeker met mooie dagen smeren we veel zonnebrandcrème en heeft ze een mega vet koppie duswil ik toch wel graag haren wassen Ik heb al zwitzal,kruidvat huismerk en neutral shampoo geprobeerd. Heeft iemand nog tips of hoe gaan jullie hier mee om? tanden poetsen is ook al zoon strijd, de badkamer word echt een warzone op deze manier.:x
Douchen en haren wassen is hier nooit een succes geweest 😁.. Haar haartjes wassen doe ik ik super snel of ze t leuk vind of niet ik maak er wel een spelletje van.. Zodat t niet 'eng' wordt.. Net zoals met tandenpoetsen eerst deed ik t met de hand vond ze niks meer aan nu elektrisch en wat vind ze dat getiekel leuk haha.. Eerst mama tandjes poetsen en dan komt ze mij helpen en dan help ik haar.. Hopelijk komt t bij jou ook snel goed en misschien kan je elektrisch poetsen proberen?
Hier was dat een tijdje geleden ook ineens één groot drama. Terwijl madame zonder mopperen en met een big smile in het zwembad plonst en onder water duikt. Uiteindelijk hebben we haar geleerd om naar boven te kijken en spinnetjes te zoeken op het plafond (vraag me niet hoe we hierbij gekomen zijn, haha). Dit werkt! Zij kijkt naar boven en ik spoel voorzichtig de shampoo uit d'r haar. Heeft wel een hele tijd geduurd voordat ze ook echt spinnetjes ging zoeken...geduld dus
liz ik heb een paar weken geleden ook een elektrische tandenborstel aangeschaft maar dat is nog een groter drama. De hand tandenborstel wil ze zelf nog wel een beetje op kauwen. De elektrische mag niet eens in haar buurt komen. Ik denk dat ze er nog te klein voor is. beebje grappig hè! Hier ook zoon waterratje!! buiten onder de sproeier kruipt ze wel door en kopje onder in het zwembad is ook alleen maar lachen.
Hier was het ook sinds kort drama. Ik heb zo'n ding gekocht en het lijkt wel te helpen. Heb hem nog maar 1 gebruikt en ze draaide alleen wat met haar hoofd. Het is het proberen waard, zo duur is zo'n ding niet
Herkenbaar! Hier helpt het wel om een washandje voor haar ogen te houden zodat ze niets in haar ogen krijgt