16 weken, 1e zwangerschap, nu al baby voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier ook wat 'plopjes' rond 15/16 weken.. dat is dus wel je kindje denk ik :D

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik denk ik dat ik het boek en mijn gyn. Zei gisteren dat het echt heel goed kan! !!! Ik ben er ook onzeker over naar Ja probeer er toch maar van te genieten!

Xxx

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik heb het zelfde kleine uk hier voel ik sinds 3 dagen
    vooral savonds en 1e voelde ik met 18 weken

4. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ik voelde het ook voor het eerst rond de 16 weken :) Twijfelde ook of het de baby was, maar toen ik het gevoel vaker begon te voelen wist ik het zeker!

5. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Ik ben ook zwanger van de eerste en hier voelde ik ook al iets rond de 16 weken, met 18 weken werden de 'plofjes' duidelijker en nu voel ik iedere dag de baby. En ik voel de baby al vrij vroeg, ondanks mijn placenta voor ligt. Dat zagen ze bij de 20 weken echo. Dus niks is onmogelijk! Geniet er lekker van!!

6. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik voelde het eerste schopje bij 16+4. Dus het kan zeker :)

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, idd, het word allemaal wat "echter" als je zulke dingen voelt. Ik ben niet superslank, dus mijn buik zie ik nu ook nog niet groeien. Dat vind ik wel jammer, dus des te leuker vind ik het als ik de kleine voel bewegen:D

8. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Nora ik ben ook geen dunne Den maar denk maar zo ook bij ons zie je het binnenkort vanzelf :D. Het is heerlijk om de kleine te voelen. ... en wonderbaarlijk iets. .

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier met 14 weken en ook de eerste. Daarna ws verplaatst, dus een paar weken niet/minder en daarna weer volop!

10. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik hoop zo dat ik de kleine ook zo vroeg voel! Vorige keer bij 19 weken en 2 dagen. Kan niet wachten!

11. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    moeilijk hoor, maar denk ook dat ik het voel, zachte plop maar het lijkt wel erg op darmen maar dan zachter. zal het vast zijn want het voelt steeds hetzelfde. nu elke dag, maar ook urenlang niet.

12. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hallo dames, nou ik ha vd week een geslachtsbepalende echo en tijdens de echo kreeg ik bevestiging dat het onze kleine man is die ik dus echt voel! Het kan dus wel hij bewoog en ik voelde het precies op de plek :D

Ik voel het ook dagelijks maar ook maar 1 of 2 keer :)

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik dacht afgelopen maandag voor het eerst iets te voelen, maar weet het niet zeker. Afgelopen woensdag voelde ik ongeveer hetzelfde, maar vraag me inderdaad ook af of het mn darmen ook niet zouden kunnen zijn. Voelde wel anders dan wat dan ook, dus wie weet... Spannend allemaal :D

14. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ik voelde ons meisje rond 16-17 weken voor het eerst.. dit waren toen al geen plopjes meer.. voelde het harder :) Mijn vriend voelde haar ook al op 19weken!

Nu (21weken) zijn het al stampen :D :D Heel de dag door :D

wel opletten dat het geen bandenpijn is dat je voelt ofzo :) kan ook een gewone buikkramp zijn :D

15. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Je kan zeker weten al kindsbewegingen voelen met 16 weken.
    Hier voelde ik onze dochter al met 13 weken ( soort van vlinders wat ik voelde in mijn buik )
    Met 14 weken voelde ik ineens plopjes, en met 18 weken voelde ik schopjes, die natuurlijk steeds harder werden naarmate de zwangerschap vorderde. Dus het kan zeker dat je je kindje al voelt hoor !!

16. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik geloof dat ik afgelopen dinsdag ons mannetje gevoeld heb.
    Ik lag half op mijn buik en ik voelde ineens alsof een een balletje tegen de binnenkant van mijn onderbuik aan kwam.
    Het was 3 keer achter elkaar niet op precies dezelfde plek maar wel dicht bij elkaar.

Maar sinds dien niets meer helaas, dus weet het niet zeker

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik voelde met 17 weken kriebeltjes, dit is ook onze eerste.. Het voelt net of er een muggetje of een vlindertje aan de binnenkant van mijn buik loopt

18. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Kan heel goed dat je de kleine al voelt.
    Ik voel de kleine ook duidelijk in mijn onderbuik.
    Plopjes en soms net of er een visje van de ene naar de andere kant schiet,super gevoel!
    Ik voelde het bij deze zwangerschap al heel gauw maar het is de 4e zwangerschap dus dan herken je het al gauw van de vorige keren.
    Vooral als ik lig voel ik de kleine geregeld goed.

19. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Kan zeker dat je de kleine al voelt hoor. Ik voelde ons mannetje met 15 wk. De plopjes worden steeds meer echte schopjes en dan merk je dat het de baby is en niet je darmen.

20. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dat gevoel heb ik dus ook exact zoals jij het beschrijft! gedeelte vd dag aan de linkerkant, dan weer aan de rechterkant. De kleine is het er ook niet meer mee eens als ik gehurkt zit of op mn buik lig, dan voel ik die trekjes heel erg:D

Deel Deze Pagina