Zoontje drinkt weer slechter na vakantie

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door one of kind, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goedemiddag,

Ik heb een vraagje.
    We zijn 11 weken bezig geweest met een voeding te vinden ( en het probleem te vinden) waarom ons zoontje zo huilde telkens.
    Eindelijk 5 weken geleden had onze nieuwe ka het probleem gevonden en hij beveelde ons Nestlé NAN AR aan.
    En sinds de eerste fles ging het al direct goed:$:D.
    Zo blij als we waren.
    Nu zijn we de 2 weken geleden naar mijn schoonfamilie op vakantie gegaan in Turkije, verbleven zelf in een hotel.
    En sinds we daar zijn geweest is het weer helemaal mis.
    Het was enorm druk daar en daar kan hij heel slecht tegen dat weten we dus ik probeerde hem al te besparen.
    Maar daar begon hij dus alweer slecht te drinken, ook waarschijnlijk door mijn stress:) door het constante commentaar van mijn schoonmoeder:x.
    Nu zijn we dus weer bijna 1 week thuis en hij drinkt nog steeds niet zoals het hoort:(.
    Kan dit door de drukte komen dat hij dit alles nog moet verwerken.
    Waren blij dat hij eindelijk eens goed dronk en nu is weer alles om zeep:(
    groetjes Ons wondertje

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo Ons wondertje,

Wat vervelend dat het drinken nu weer minder gaat.
    Hoeveel drinkt je kindje op dit moment en wat is het verschil ten opzichte van voor de vakantie?
    Het is beter om niet meteen van voeding te wisselen. Afhankelijk van hoeveel je kindje nu drinkt kun je het beter nog even aankijken.

Groetjes Sanne

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee ik ga ook idd niet van voeding wisselen want de NAN AR is de enige waar hij goed op reageerd.
    Hiervoor al 5 verschillende voedingen gehad i.o.m de kinderarts.
    De andere merken allemaal niet.
    Hij dronk na 11 weken telkens max 90 cc te drinken ineens 5 x 180+6.
    Nu laat hij daar vaak weer 100 cc van staan sinds de vakantie:(
    Ging al in een aparte kamer zitten daar om te voeden maar ja dat heeft niet veel nut als men mij achterna komt natuurlijk.
    Ik hoop iig dat het snel weer beter gaat waren net blij dat de miserie achter de rug was.

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo Ons wondertjes,

Als ik het goed begrijp krijgt je kindje in ieder geval 500 ml voeding binnen. Dat heeft hij in ieder geval nodig.

Het is belangrijk dat je kindje levendig is, voldoende plast en goed groeit. Als dit niet het geval is neem dan even contact op met de huisarts.

Groetjes Sanne

Deel Deze Pagina