Vorige week heb ik een echo gehad met net geen 16 weken bewegende beelden waren super, alleen de foto die ik meekreeg snap ik echt niet. wat zien jullie erin? ik 'denk' in het midden vingertjes en meer naar onder rechts van het midden teentjes ofzo?
Idd een hoofd met de kin naar de borst....rechts... En de buik,links...je kindje is een beetje aan het turnen zo te zien hahaha
bedankt jullie zeggen beiden iets anders ... ene hoofd links, andere hoofd rechts... benieuwd of er nog meningen zijn
Dit denk ik ook. Beetje vaag dat ze je niet vertellen hoe je kindje op de foto staat. Ik had het trouwens wel meteen gevraagd. Hahaha
@mel : ze had alles mooi uitgelegd op filmpje toen ik wegging,zei ze : oja, hier ligt nog je echo en had er toen niet meteen naar gekeken. anders had ze dat zeker uitgelegd jullie denken hoofdje rechts? met oogjes naar ons gericht? en dan thv de kin zie je 2 handjes / voetjes , raar toch? Na lang turen dacht ik links hoofdje, met rechteroog, open mondje onder hoofde 2 handjes en wat verder naar rechts 1 voetje haha, tis een puzzeltje 6 december mag ik terug, zal haar dan mijn echo meenemen en vragen
Nee ik denk dat het een zijaanzicht is....en je kindje zijj hoofdje op de borst drukt....en eennhandje eronder?
ik zou hier ook niet echt wijs uit worden. ik snap niet waarom ze niet een beter plaatje heeft gemaakt! bij mij deden ze altijd hun best om een mooi fotootje te schieten.