16 weken echo !

Discussion in 'Zwangerschap' started by TiTaRa, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Misschien is er een mogelijkheid dat als de kleine het niet wil laten zien, dat je later terug komt? Gratis natuurlijk. Volgens mij is dat vaak zo bij pret echo's. Gewoon naar vragen als het niet te zien is toch!
    Veel plezier! Ik hoop dat jullie het te zien krijgen!
    xxx

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Waaaaaah spannend! Vind het helemaal spannend voor je..
    En morgen wij... Waaaah... Ik zeg steeds... De kans is groot dat ze het niet zien maar ben zoooo benieuwd :) Mag morgen om 08.30 uur dus lekker vroeg :D

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    En en en???? :p

4. melissie6

melissie6 Actief lid

Feb 7, 2012
    373
    0
    0
    USA
    Wij hebben het gister gezien (meisje!) en toen was ik 16 weken en een paar dagen. Was meteen heel duidelijk te zien.

Ik ging er zelf ook vanuit dat ze het nog niet konden zien, maar wilde het wel zooo graag weten, haha.

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ow wat leuk Melissie :) Ben ook zo benieuwd.. Ben morgen 16 weken 2 dagen.. Ben benieuwd :D

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hier zag de echo er heel goed uit... Beebje was heel actief en levendig en alles was perfect alleen lag die met zijn beentjes naar beneden en met zijn poep naar ons gericht dus was absoluut niet te zien wat het geslacht was :) Zoooo jammer!!!

Nu nog maar 4 weekjes wachten :)

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    hoe was het bij jou Lizzy???? :D

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ook hier is het nog 4 weken spannend :p Gyn was echt topspeed echo's aant maken dus maar ff snel mogen spieken en ze zij dat ze het echt nog niet kon zien.. (apparatuur was ook niet geweldig..) Verder wel alles goed hoor, lag lekker te chillen :p
    Ach hebben we weer iets om naar uit te kijken toch ;)

Wanneer heb jij je 20 weken echo TiTaRa? Ikke 9 mei :)

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    waaaaa!!! dat meen je niet lizzy!! ik ook 9 mei!!! Ik om 15.00u.. :D
    Ja stom he zo lang nog wachten maar ik heb zojuist een mail gestuurd naar echobaby in Lommel..Dat is een vrouw die bij haar thuis de beste apparatuur heeft om 3D echo's enzo te maken en zij kan al vanaf 13 weken perfect het geslacht zien en veel nauwkeuriger dan de gynaecoloog dat kan... Dus ben eens benieuwd wanneer ik antwoord van haar krijg en wanneer we dus naar daar kunnen gaan :D SPANNEND!!!!

Bij mij was het ook zo dat de gyn rap rap was aan het kijken en heeft maar 1 echo afgeprint gehad en ik vond het nog niet eens de leukste foto ma bon...Twas dan ook 'maar' de 16 weken echo maar ben al bij al wel super blij dat alles oke is met ons beebje :)

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Yes yes yes!!!

Morgenavond om 20u heb ik een speciale echo bij echobaby in Lommel!! Een echte aanrader heb ik al vaak gehoord!
    En deze mevrouw gaat puur en alleen echo's maken om het geslacht te bepalen dus ben echt super benieuwd!

Morgen weet ik zeker en vast wat het geslacht is, super super super spannend!!!

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,204
    16,540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag de 20 weken echo gehad en het is een meisje.Ik ben momenteel 20 w en 4 dgn en de echoscopiste was er zeer van overtuigd dus ik geloof ook wel dat het klopt.Ik kon er zelf eerlijk gezegd niet veel van maken haha.
    Mijn man had het wel duidelijk gezien,schaamlipjes aan beide kanten en daartussen een streepje.
    We gaan er maar vanuit dat het klopt en misschien doen we nog een pretecho_Ook omdat het voor de kinderen leuk is om mee te kijken.De kinderen zijn 6 en 8 jaar en maken het heel bewust mee.Maar ik vind die uitwendige echo's best gevoelig met al dat gedruk in je buik ed.Ik voel helemaal beurs aan mijn buik dus nu even geen extra echo's haha.

12. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    hahaha :D ja dat begrijp ik helemaal!!
    Heb dinsdag mijn 16 weken echo gehad en ik was op 3 minuten terug buiten bij de gynae. Ik vond het ook een beetje te snel gegaan zijn enzo. En hij zei ook redelijk kort: ik ga geen geslachtsbepaling doen want het is toch sowieso nog te vroeg en blablabla dus daar zat ik dan: hoge verwachtingen en ik zie mijn beebje 1 minuut op het scherm... Ben blij dat ik vanavond die extra echo kan gaan laten doen en dat ik dan het geslacht eindelijk weet, ik kan gewoon niet wachten :D

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Voila, ben net terug van de speciale echo en wij krijgen een ZOONTJE!!! ben echt zoooo super blij dat ik weet wat het geslacht is van onze kleine beeb :D

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ow Titara wat super! Wat gaaf zeg ! Ik w8 nog ff af tot 9 mei 11 uur ;)

Share This Page