16 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mays, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Afgelopen week heb ik een echo laten maken, is er er iemand die ervaren is met echo's en het geslacht?
    Graag hulp nodig wil heel graag het geslacht weten, echocopiste mocht het niet vertellen voor week 18 :(((

Wie kan me helpen?
    Alvast bedankt

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      4.061
  2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    Meisje, want ik zie de hamburger.

Maar ik vind het broodje te dik:):) dus misschien toch een balzakje?

3. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik kan het niet super goed zien ;p maar zitten de beentjes en billen rechts? Bij een jongetje zie je een duidelijke soort van bal en piemeltje (uitsteeksel), ik zou denken hierbij... meisje?
    Maar ik denk dat je nog een paar weekjes geduld moet hebben :) Hoe moeilijk het ook is!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

mannetje lijkt op mijn zoon rond doe termijn

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind het heel moeilijk. Piemeltje kan ook tegen de buik zitten maar durf niet te zeggen of wat je ziet nou meer lijkt op een balzakje of op gezwollen schaamlippen.

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Als ik het zo zie.. liijkt het een meisje..
    Ik zoe twee schaamlippen met een spleetje..maar het zouden ook balletjes kunnen zijn,omdat de "lipjes" best flink zijn.... en dus het piemeltje net daarboven zit...
    Lastig hoor...

7. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Het is inderdaad voor mij ook niet mogelijk om echt met zekerheid te zeggen wat het is, maar ik neig meer naar een jochie. Bij een potty shot zie je toch meer "aparte deeltjes" bij een meisje, lijkt mij. Dit ziet er uit als een geheel, een balzakje..

Maar ik ben echt geen expert... Ik ben bang dat je echt geduld zal moeten hebben... Wel flauw dat ze niks mocht zeggen...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk toch een jongen....duidelijk een big macje zie ik niet. We kijken er toch recht tegenaan he ...?

9. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

10. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    Naar mij idee ook een jongetje. Bij meisje zijn het echt 3 streepjes en vind dit meer een geheel

11. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, Dat heeft enorm geholpen.
    Na het veel kijken ( Ik heb ook eerder gegoogled) denk ik toch een meisje, Piemeltje rond e tijd is te kort om tegen het buikje te kunnen zitten/liggen.

Bij alle jongens shots zag ik een uitsteekje, dus ik twijfel of het een jongen is.

Bedankt :):cool:

12. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over een paar weken weer een echo, Ik zal het zeker vertellen. Bedankt voor al jullie reacties ;)

13. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    lijkt mij een meisje maar idd piepje kan ook omhoog zitten idd

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Lijkt op de pottyshot van onze man, al was ik iets verder toen. Ik ga voor een jongen!

15. Sopann

Sopann Niet meer actief

En bij ons hebben we nooit het piemeltje van onder kunnen zien trouwens. Alleen langs zijn buikje stak ie omhoog :D

16. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had je geen uitsteek dingetje? Zou je misschien een foto kunnen laten zien? Ik ben benieuwd

17. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hier ook geen uitsteek ding! Dus ik ben nu erg nieuwsgierig :D

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      618
  18. mays

mays Lid

11 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat is de andere

Bijgevoegde bestanden:

• 1.jpg
      1.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      1.021
  19. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik zal morgen even een foto posten. Zit nu op de telefoon en daar staat ie niet op :)

20. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik had beloofd eventjes de pottyshot van onze zoon te posten :)

De eerste foto zie je zijn piemeltje tussen de beentjes door. Staat mooi omhoog, haha :D
    De tweede foto zie je hem van onderen tussen de beentjes. Je ziet alleen het zakje.

Nogmaals: ik vind het veel lijken op de jouwe TS, maar goed, ons mannetje is hier 4 weken verder dan jouw mannetje/meisje. Dat maakt denk ik ook wel uit voor de grootte van het zakje.

Trouwens, van de zijkant hebben we nooit het geslacht kunnen ontdekken. Misschien dat dat aanstaande dinsdag anders gaat wezen hoor, maar tot nu toe was het nog te mini denk ik ;)

Deel Deze Pagina