Dag allemaal, Afgelopen week heb ik een echo laten maken, is er er iemand die ervaren is met echo's en het geslacht? Graag hulp nodig wil heel graag het geslacht weten, echocopiste mocht het niet vertellen voor week 18 (( Wie kan me helpen? Alvast bedankt
Ik kan het niet super goed zien ;p maar zitten de beentjes en billen rechts? Bij een jongetje zie je een duidelijke soort van bal en piemeltje (uitsteeksel), ik zou denken hierbij... meisje? Maar ik denk dat je nog een paar weekjes geduld moet hebben Hoe moeilijk het ook is!
Vind het heel moeilijk. Piemeltje kan ook tegen de buik zitten maar durf niet te zeggen of wat je ziet nou meer lijkt op een balzakje of op gezwollen schaamlippen.
Als ik het zo zie.. liijkt het een meisje.. Ik zoe twee schaamlippen met een spleetje..maar het zouden ook balletjes kunnen zijn,omdat de "lipjes" best flink zijn.... en dus het piemeltje net daarboven zit... Lastig hoor...
Het is inderdaad voor mij ook niet mogelijk om echt met zekerheid te zeggen wat het is, maar ik neig meer naar een jochie. Bij een potty shot zie je toch meer "aparte deeltjes" bij een meisje, lijkt mij. Dit ziet er uit als een geheel, een balzakje.. Maar ik ben echt geen expert... Ik ben bang dat je echt geduld zal moeten hebben... Wel flauw dat ze niks mocht zeggen...
Ik denk toch een jongen....duidelijk een big macje zie ik niet. We kijken er toch recht tegenaan he ...?
ier (http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/366526-geslachts-echos-potty-shots-vergelijken-2.html) staan heel veel potty shots van jongens en meiden, misschien kan je hier eens tussen kijken..
Bedankt, Dat heeft enorm geholpen. Na het veel kijken ( Ik heb ook eerder gegoogled) denk ik toch een meisje, Piemeltje rond e tijd is te kort om tegen het buikje te kunnen zitten/liggen. Bij alle jongens shots zag ik een uitsteekje, dus ik twijfel of het een jongen is. Bedankt
En bij ons hebben we nooit het piemeltje van onder kunnen zien trouwens. Alleen langs zijn buikje stak ie omhoog
Ik had beloofd eventjes de pottyshot van onze zoon te posten De eerste foto zie je zijn piemeltje tussen de beentjes door. Staat mooi omhoog, haha De tweede foto zie je hem van onderen tussen de beentjes. Je ziet alleen het zakje. Nogmaals: ik vind het veel lijken op de jouwe TS, maar goed, ons mannetje is hier 4 weken verder dan jouw mannetje/meisje. Dat maakt denk ik ook wel uit voor de grootte van het zakje. Trouwens, van de zijkant hebben we nooit het geslacht kunnen ontdekken. Misschien dat dat aanstaande dinsdag anders gaat wezen hoor, maar tot nu toe was het nog te mini denk ik