Hoi, Nog eenmaal een vraag over het vermeende geslacht van onze beeb met ruim 26 weken(pret-echo). Wij willen het niet weten maar op de dvd kon ik toch aantal keer tussen beentjes kijken en eenmaal zag je heel duidelijk de beentjes wijd en daartussen 4 streepjes? HUh? Maar ik lees overal dat het of 2 streepjes of 3 streepjes moet zijn? Wat is het dan? Groetjes
jah klopt 3 streepje zijn net koffie bone dus denk weet wel zeker het een meisje is bij jonge zie je duidelijk wel balletjes en meisje streepjes
nou jongens zijn ook wel eens voor meisjes aangezien en andersom. degene die de echos doen weten waar ze op letten moeten, en zelfs hun hebben het wel eens mis. als het piemeltje naar achter ligt en dus niet te zien is, dan zie je ook streepjes en die kunnen soms heel veel op een meisje lijken.
Uhm...je wilde het toch niet weten? Hihi! Ik ben zwanger van de 2e en heb van beide een echo waarop duidelijk het hele zaakje te zien is. Door die streepjes zou je sneller aan een meisje denken, maar ja wij zijn geen experts! Als je het geslacht echt niet wilt weten zou ik het maar van me afzetten, want nu krijg je alleen maar speculaties waar je eigenlijk toch niks mee kan! En het is waarschijnlijk ook niks om je druk over te maken. Soms krijg je door schaduw of iets ook vlekken en strepen in beeld!
je kan toch bellen naar dat echo bureau? ze bewaren waar ik geweest ben alles voor als de dvd het niet zou doen thuis.
Bij mij ook 4 streepjes te zien en ik heb het 4x aan 4 verschillende mensen gevraagd, die de echo maakten en alle 4 zeiden ze nee duidelijk een meisje.