pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwendy, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    hallo iedereen,

Ben nu zo een 4 weken en 4 dagen zwanger met een hcg waarde van 15184, gisterenavond had ik kramp in mn onderbuik, maar geen bloedverlies. raar om te zeggen maar toen ik een wind liet was de pijn over. zou het kunnen zijn dat dat het aan de wind lag of zou het iets anders geweest zijn? moet woensdag naar gyn maar denk om morgen te bellen, wat denken jullie? het is mn 1ste zwangerschap.

groetjes wendy

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj wendy

ik denk dat het je darmen waren en je je geen zorgen hoeft te maken.
    je darmen gaan plaats maken voor je baarmoeder en dat kan best wat krampjes veroorzaken.
    en darmkrampen kunnen vrijwel hetzelfde voelen als krampen van je baarmoeder als je het verschil niet echt voelt.

je kan de gyn bellen maar denk dat er niets aan de hand is, maar als je je echt zorgen maakt dan kan je wel bellen zodat je gerust gesteld kan worden maar de gyn kan ook niets voor je doen.

probeer te genieten meis van je zwangerschap! je HCG waarde is echt heel mooi!

Liefs xx

3. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    mercikes voor het antwoord maar ik denk al gans de tijd dat ik mn boeleke al ben kwijtgespeeld ben. misschien denk ik dat omdat het mn 1st zwangerschap is ik weet met mezelf geen blijf.

groetjes wendy

4. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Ik heb er ook veel last van gehad,en nog.
    Ben nu 12 weken zwanger.En in het begin ook erg bang.
    Ik zou me er niet te druk over maken hoor,het zijn vast je darmen.Na verloop van tijd herken je gewoon dat het je darmen zijn en dan maak je je minder druk
    Ik zit af en toe ook vol met wind en heb een moeilijke stoelgang.
    Tip van mijn verloskundige was om elke dag 1 of 2 activia yoghurtjes te eten,en dat helpt echt ;)

5. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb dat ook al de hele zwangerschap. Zo gauw de scheet eruit is, is de pijn weer weg :oops: . Verder kun je in het begin last hebben van krampjes die voelen alsof je ongesteld moet worden. Heel verwarrend, maar het hoort er echt gewoon bij!

Deel Deze Pagina