Ik was van plan om minimaal tot 8 jaar te pureren, daarna direct over naar chocolade letters en patat. Brrrrr groene smoothies...
Klopt, ik zei dat ik bij de andere twee voor rapley gekozen heb en als ik andere mensen daarover vertel ze me raar aankijken en mij vragen waarom ik zo moeilijk doe en het niet gewoon pureer dan heb ik ook geen knoeiboel
Dat vermoedde ik al ja Ja groene smoothies, blegh. Ik ken iemand die maakt ze met boerenkool, nou doe mij dan maar gewoon stamppot. Wel gestampt hoor.
Je erin verdiepen gaat ook niet te ver, dat heb ik zelf ook heel veel gedaan, maar de opmerkingen die hier gemaakt worden kunnen mijn inziens ook op een andere manier neergezet worden. Zo'n opmerking over die "wijn" vind ik een beetje lullig.
*proest* poppenstront... ( o ik zit trouwens middenin het laatste boek. Was die aan het lezen tijdens de zwangerschap maar mijn hoofd eilde niet opslaan)
O die!! Ja, ik ben in boek 4 geloof ik.... Mega cliffhanger, maar ben daarna gewoon vergeten dat ik nog verder moest lezen
mee eens. Dames, lees nu zelf eens dit topic terug. Mijn keuze zou het ook niet zijn, ben zelf met 6 maanden begonnen met bijvoeden, maar om nu zo te reageren..ik dacht dat er volwassen vrouwen op dit forum schreven...