Zojuist mijn 2e miskraam meegemaakt. Alleen nu ben ik echt een "kindje" verloren. Een vruchtzak met een grote placenta eraan. Mijn vriend en ik hebben het begraven. De vk is nog langs geweest om het met mij te bekijken. Het kindje is waarschijnlijk opgenomen in mijn lichaam. De rest hebben we begraven....ik ben er kapot van!
Sterkte meissie.... ik denk aan je! Vandaag ook te horen gekregen dat het hartje van mijn kleintje niet meer klopt! Grote digi KNUFF voor jou......
lieve meid, weer dat verdriet, het is niet eerlijk he. weet dat wij er hier voor je zijn. Veel sterkte
Lieve Lautjuh! Verschrikkelijk...Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Waarom zijn er zoveel vragen? Waarom is er zoveel pijn? Waarom zijn er zoveel dingen, die niet te begrijpen zijn?? Ik wens jullie alle goeds en moois toe.. Liefs Eefje
Ik leef met je mee meid! Mijn echo was ook niet goed afgelopen vrijdag, en ik moet over 3 weken curetteren Ik herken je verdriet.... Knuff XxX
Lieve allemaal! Idd wat veel verdriet in zo weinig berichtjes. Sterkte en probeer het een plekje te geven. x
Heel veel sterkte allemaal. Ons vlindertje was 7 weken toen t afgelopen juli kwam... zeer gewenst, maar helaas veel te vroeg. Mij helpt het om de dingen te houden (zwangerschapsboekje, de test, het kaartje voor "papa") om het toch een plekje bij ons te laten behouden... Nogmaals, iedereen, heel veel sterkte Liefs, Joey