hoi allenmaal ik ben er net pas achter dat ik /wij inverwachting zijn en al meer dan 16 weken nog wel je kan wel na gaan hoe het was toen ik de test zag in totaale ongeloof maar nu dol gelukig oke nu moet ales wel snel snel geregeld worden maar toch kan gewoon niet wachten dat het idd zo ver is dat we de kleinen kunnen vast houden morgen 17 maart voor de 20 weken echo dus dan weten we ook gelijk of het nu een hij of een zij is maar alees is even welkome als het maar gezond is met alees er op en er aan dus een dol gelukige aan komende moeder en vader niet te vergeten spawater
Gefeliciteerd! Dat lijkt me een zeer bijzondere ervaring. Hoe kwam je erachter dat je al zo ver bent? Veel geluk gewenst hoor!
Gefeliciteerd ! Geniet er lekker van. je kan het ook positief zien, je hebt waarschijnlijk niet 3 hele misselijke maanden gehad,dus je kan gelijk genieten. Vergeet je de kraamzorg niet te regelen? Want moet eigenlijk voor de 16 weken.
van harte met je zwangerschap geniet ervan, wel apart dat je er na 16 weken achterkomt heb je misschien een mega lange cyclus dat je geen ongi krijgt ofzo maar iig wel een zeer aangename verrassing
dankje allenmaal ja het is zekker een raar idee ik ben best dik dus dat viel eigelijk al niet meer op oke ik viel in een korte tijd heel veel af maar ik dacht dat het kwam van het fietsen dat ik deed heb namelijk net pas een neiuwe baan maar nergens geen last van dat ik in januarie ziek werd maar nog niet er aan gedacht om dat ik idd een onregelmaatig cikles heb (sorry voor me nederlands) ben dus ook weer gewoon aan het werk gegaan maar had steeds minder eetlust maar wel veel moe als ik me te veel inspande dan braaken en zo maar er nog niet aangedacht tot dat me partner zij van doe eens een test dus die heb ik gedaan dus ik ga zo naar het zhuis voor me 20weken echo spanend allenmaal
wooow en helemaal geen idee da is toch wel even spannend dan denk ik... en je bent helemaal niet veel aangekomen dan of buikje gekregen? xx
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wel stoer dat je er pas zo laat bent achter gekomen.Je hebt dan van die vervelende 1ste drie maanden niks meegekregen Geniet ervan !