In cocktailsaus zit wel een inieminie beetje alcohol (zou het persoonlijk wel eten, het is volgens mij ook verhit geweest overigens), maar garnalen mag je gewoon eten hoor, waarom niet?
volgens mij zijn hollandse garnalen, garnalen uit Holland Gekookte garnalen zijn gekookte garnalen, grijs of roze, en rauwe garnalen worden volgens mij nooit zo gegeten.
Zit er in cocktailsaus alcohol? Misschien als je 'm zelf maakt maar anders volgens mij niet hoor. En die garnalen zijn inderdaad niet rauw, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Zit een klein scheutje whiskey in cocktailsaus. Op 1 batch is het te verwaarlozen vind ik. Ik heb tot op heden nog niet gegeten, maar ik zou dat beetje saus wat je een keer eet niet laten staan. Lekker ook bij mosselen. Hollandse garnalen is natuurlijk helemaal geen probleem, lekker!
Er zit echt geen alcohol in cocktail saus dus daar zou ik het niet voor laten. Ja misschien als je hem zelf maakt of er whiskey aan toevoegt maar zo zit er echt geen alcohol in. Garnalen eet je altijd gekookt dus ook lekker van genieten.
Ik verzin dat niet hoor Remia Whisky Cocktailsaus is een zacht romige saus. Lekker bij een garnalencocktail, kip of gegrild vlees. Inhoud 250 ml Ingrediënten water, plantaardige olie 29%, tomatenpuree (28g verse tomaten per 100g saus), azijn, glucose-fructosestroop, suiker, gemodificeerd zetmeel, zout, scharreleigeel, maiszetmeel, aroma (vis, melk, ei), whisky 0,5%, mosterdmeel, kruiden, voedingszuur (citroenzuur), bouillon (zout, maiszetmeel, smaakversterker [E621, E631], gist extract, suiker, palmolie, specerijen, groenten [wortel, ui], maltodextrine, caramel), verdikkingsmiddel (xanthaangom), conserveermiddel (E 202), specerijen (mosterd, selderij), kleurstof (paprikaextract), anti-oxydant (E 385). REMIA - Consument - Producten - Feestsauzen - Whisky Cocktailsaus Calve Whisky Cocktailsaus Zacht en Romig Inhoud: 250ml Vegetarisch: Nee Voedingswaarde: Voedingswaarde per 100ml: Energie 1360 kJ (330kcal) Eiwitten 0,7g Koolhydraten 11g; waarvan suikers 6,8g Vet 31g; waarvan verzadigd 2,7g Voedingsvezel 0,3g Natrium 0,47g Ingrediënten: tomaten (31%), water, plantaardige olie, azijn, glucosestroop, suiker, eigeel, gemodificeerd maïszetmeel, mosterd (water, mosterdzaad, azijn, zout, kruiden), zout, worcestersauce (water, moutazijn (met gerst), melasse, suiker, azijn, ansjovis, zout, uien, tamarinde, kruiden, piment, rode pepers, knoflook, aroma's, limoensap), whisky (0,5%), paprika, kleurstof E160c, conserveermiddel E200, aroma (met melk-bestanddelen), antioxidant E385 Calvé - Partysauzen
Het is te verwaarlozen... dit vind je echt niet terug in je bloedbaan. Ook niet als je het hele potje leeg hebt gegeten.
Mag je eten hoor die garnalen, alleen niet uit de vacuum verpakking onbereid eten.. Dus of dan verhitten of verse halen bij de visboer.. Heeft met de verpakkingsmanier te maken net als bij de gerookte zalm en de kant en klare maaltijden.. En die cocktail saus..Tsja ik zou het voor die minimalen hoeveelheid niet laten staan..
Oooohh! Echt..? Dus ook als die grote garnalen gebakken zijn mag het? Jamjam! Kun je me nu ook even vertellen dat carpaccio en filet ook mogen? Oja over hollandse of anderen: er is een tijdje geleden iets op tv over geweest dat het allemaal een beetje onzin is en dat de grootte al helemaal niet ligt aan waar ze vandaan komen.
schaaldieren mogen niet rauw maar wel als je ze bakt of kookt. gerookte zalm mag ook, maar dan vers van de visboer, want het gaat idd om de verpakking, daar kan een bacterie van komen. maar ook rauwe haring mag! daar heb ik heel veel van gegeten in mijn zwangerschap!
denk dat je het zelf bij de ingredienten hebt toegevoegd Komt met een hele lijst aan om te bewijzen hihi, moest hier even om grinniken
Heb ik ook gekeken. Leuke namen allemaal maar garnaal, gamba, tijgergamba, 1 pot nat blijkt. Met kop heeft ook zo zijn naam als verpakt zonder kop. Ach ze blijven lekker! En carpaccio en of filet mag, op eigen risico net als rauwe schaaldieren, sushi name it. Geduld meid