Jeetje.. Ik dacht toen ik het las dat je misschien wat veel afscheiding had. Altijd goed om er naar te laten kijken dus. Wat een naar bericht. Hopelijk blijft je kindje met rust nog even waar hij zit. Wat is het nu vervolg plan?
Maandag moet ik naar mijn eigen gyn, de gyn die ik vandaag heb gezien is van wacht. Er zal maandag besproken worden wat er moet gebeuren. De gyn van vandaag heeft al bevestigd dat ik zeer weinig vruchtwater heb. De kans dat dit goed afloopt is klein. Mijn kleintje kan amper bewegen en zit met zijn knietjes tegen zijn gezichtje.
Toen ik het twee jaar geleden ook had ging ik googelen. Alles om ons meisje bij ons te houden. Ergens las ik toen dat je druiven moest eten. In het zh zeiden ze dat je er zelf niks aan kan doen. Dat van die druiven bleef door mijn hoofd spoken. Uiteindelijk veel druiven gegeten. Toen mijn vliezen braken, onze dochter was in mijn buik al overleden, kwam er een hele stoot vruchtwater uit. De gyn, de muur, alles zat onder. Of het dan toch de druiven geweest zijn?
Ooh nee wat een nachtmerrie! Houd goed je rust! Ik duim voor je dat toch alles goed mag gaan!! Knuffel
Je moet zorgen dat je veel vocht binnen krijgt om zo goed mogelijk vruchtwater aan te kunnen maken. Voor de rest, dames niet zo paniekerig ('wat vreselijk', 'wat een nachtmerrie') daar heeft ts niks aan. Ze heeft nog heel veel kans dat haar kindje gewoon levensvatbaar en gezond geboren gaat worden. Ts, hoe is het met je?
Mee eens lotje! Hier ook te weinig vruchtwater... Ze zullen eerst een hoop gaan uitsluiten neem ik aan waar het probleem ligt... ben benieuwd naar de uitkomst! Weinige vruchtwater en hier dan een flinke groei achterstand kwamen We ook met 16wk achter... morgen alweer 27wk! loop wel in het wkz ivm de grote kans op pre en dysmatuur... eigen ziekenhuis en gynaecoloog wilden en konden dit niet meer vervolgen. Ik blijf je verhaal volgen TS! Succes en ik hoop op een duidelijke en goede afspraak morgen!
Ach jee, probeer tóch positief te blijven, soms zitten de artsen er ook wel eens naast. 🙏🏼🙏🏼 Hoop maandag op beter nieuws voor je.
Ik voel met je mee. Hopelijk geeft mijn ervaring je rust en hoop. Hier bij 20 wkn al te weinig vruchtwater en een te klein kindje. Intensieve controles en opnames gehad met vele echos o.a. voor dopplers en groei. Mannetje bleef heerlijk zitten en is kerngezond geboren met 37.5 met 1835 gram, maar oh zo sterk! Sterkte!
Hier ook te weinig vruchtwater, vele onderzoeken o.a. de NIPT gehad, maar een kerngezond klein mannetje! Succes!!
Jeetje Ik hoop op beter nieuws voor je maandag! Hopelijk komt je kindje pas na de 37 weken, kerngezond ter wereld.