Hallo allemaal, even een vraagje: Fae is nu 4 weekjes en vanaf het begin had ze wat moeite met de borstvoeding, waardoor ze al vrij snel bijvoeding kreeg in de vorm van kant en klare nutrilon. Omdat mijn bv teruggelopen was, ben ik flink gaan kolven omdat weer op gang te krijgen en dat is goed gelukt, ze drinkt echter haar voedingen dus uit de fles en af en toe is uit de borst. Op momenten dat ik toch niet genoeg gekolft had -heel soms- kreeg ze nog wat bijvoeding uit een pakje. Maar door omstandigheden wil ik nu toch gaan afbouwen met de borstvoeding, maar daarbij wil ik straks niet volledig aan de kant en klare nutrilon vast zitten, maar gewoon aan de 'normale' flesvoeding. Maar hoe moet ik dat doen? Eerst volledig de overstap maken naar de kv ? Of juist nu al, nu ze ook nog bv krijgt al met een ander merk beginnen? En hoe dan? Ze heeft nooit moeite gehad met de wisseling tussen bv en kv , als ik maar 40cc gekolft had, dronk ze gelijk daarna 50cc nutrilon weg, zonder problemen dat het andere melk was ofzo. Dus misschien gaat het wel gemakkelijker dan ik denk. Maar is er iemand die hier wat over kan zeggen? (cb is de volgende stap ) Het liefst ga ik over naar kruidvat-merk ofzo, maar ik weet dus niet wat wijsheid is, juist dan ook 'gewone' melk of juist 'extra care' of iets in die trant? Nouja hopelijk kan iemand me helpen en is dit verhaal ook een beetje duidelijk groetjes Athina