onze zoon !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hitchke, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

hier een foto van ons eerste kindje: een zoon !

Nu is mijn vraag, op deze echo heeft hij een zeer puntige neus, vormt dit zich nog want vind het echt raar !!! ???

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Gefeliciteert met je zoon!

Ik zie geen overdreven puntige neus, maak zelf maar eens een foto van je gezicht van opzij en teken dan alleen de lijnen zwart wit, dan lijkt het ook meer dan dat het is.
    En zelfs als die een puntige neus zou hebben zijn er toch ergere dingen? (of heeft een melkboer een hele puntige neus? ;)

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    haha nee maar wil gewoon zeker weten dat mijn zoontje helemaal top in orde is, das alles; haha nee nee en mijn melk, die haal ik in de supermarkt....

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Oooo nou in dat geval zeg ik het nog een keer: ik zie niets geks aan de neus...

Die van mij moest op de foto en wou alleen vanaf de voorkant, net een alien met hele grote ogen en een heel dun neusje, en daar met toch ook wat goeds uit komen (het was in ieder geval helemaal gezond volgens de echoscopiste :D)
    Ik hoop dus maar op een lelijk in de luier mooi in de sluier geval ;)

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    OK DAN, in ieder geval bedankt voor de reactie hé !!! nog veel succes verder !!!

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Jij ook! en ik vind het een mooie beebje hoor, zo op de foto.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hij is prachtig ;)

Gelukkig leek mn dochter voor geen meter op de 2d 20 weken echo :p dan was ze wel heel plat.. enz enz

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Haha grappig hoor.

Nog iets, je ziet natuurlijk vooral de harde structuren het duidelijkst op de echo, dus kraakbeen en bot denk ik. Het velletje eromheen maakt het ook nog wat ronder denk ik :)

9. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    vandaag 3D echo gehad in het ziekenhuis, ben al iets meer tevreden met dit resultaat :D:D:D

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hahaha :D

Deze is in elk geval al bol ;)

Deel Deze Pagina