Hoi Dames, Ik heb vandaag bij de vlos een kopie van het seo ( 20 weken echo) meegekregen hier staan allerlei maten op. Nu ben ik benieuwd naar maten van andere echo's, zodat ik een beetje kan vergelijken. bij mij stond: HC: 16,0 AC: 13,3 FL: 3,06 TCD: 2,08
Mijn uitslagen: DPB 5,1 cm conform 20 weken 3 dagen HC 18,2 cm conform 20 weken 4 dagen AC 15,5 cm conform 20 weken 3 dagen FL 3,3 cm conform 20 weken 1 dag Groetjes Nijntje
Ik heb m ook pas gehad..... bpd: 5.3 hc: 18.7 ac: 15.3 fl: 3.3 Een vraagje... bij mij hebben ze helemaal niet de lengte van de kleine gemeten, was dat bij jullie ook zo? Dikke kus Cindy
Bij mij hebben ze ook de lengte niet gemeten, de echoscopiste zei dat ze dat standaard niet doen bij de 20-weken echo omdat de babies meestal teveel opgekruld liggen.
Nu bedenk ik me dat ze bij mijn pretecho ook niet de lengte van mijn kindje hebben gemeten. Maar als dat lastig is omdat ze wat gekruld liggen, dan is het wel begrijpelijk. Ach ja, ik ga maar van een lange baby uit
heb ff gekeken bij mij op de papieren. DBP : 4,81 HC : 17,0 AC : 15,0 FL : 3,05 Bij mij is de lengte ook niet gemeten wel weet ik het gewichtje en dat was toen 346 gram.
Ze meten vaak de lengte van het bovenbeen, en daaruit kunnen ze redelijk de lengte schatten.. Die kindjes liggen te opgekruld om goed een lengte meting te kunnen doen..
hallo, Ik heb ook me uitslagen meegekregen maar die zien er heel anders uit dan die van jullie ? ( help ) HC ( hoofdomvang ) 162,00 mm was met 13 wk 74,0 mm TCD 19,9 mm AC (buikomvang) 148,00 mm FL ( lengtebovenbeen ) 30,8 mm was met 13 wk 7.4 mm HC/AC 1,09 gewicht 317 gram deze meting waren allemaal confirm 19 wk en dgn
bij mij waren sommige metingen zoals hoofd en buik volgens 21 weken en de rest 20 weken... Denise1976 je verschilt toch helemaal niet zo...
Denise, volgens mij moet je inderdaad de komma opschuiven. Dan komen de metingen erg overeen met de anderen.