Hoi, Na op 9 februari een miskraam te hebben gehad, ben ik nu weer zwanger. Tussendoor niet ongesteld geworden. Wie heeft dit ook meegemaakt, of heeft nu precies hetzelfde? 9 februari begon bij mij de bloeding, na zwangerschap van bijna 7 weken. Iemand tips, vanaf welke datum gerekend wordt, om de duur van zwangerschap te bepalen? Alvast bedankt voor antwoord!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Met 11 weken bleek ik een MA te hebben, ben hiervoor een curretage ondergaan. Ik zat maar te wachten op mijn volgende menstruatie, maar die kwam maar niet. Op een gegeven moment getest, en jahoor, knalpositief. Bij mij hebben ze een echo gemaakt om de zwangerschapsduur te bepalen, omdat ik nog geen menstruatie gehad had. En nu al weer bijna 27 weken..
Ik denk dat je de echo moet afwachten om het zeker te weten. Je kunt altijd een clear blue met indicator doen. Dan heb je een beetje een idee, maar ook dat zegt verder niet veel.
Clearblue met indicator heb ik al gedaan, die gaf aan: 3+. Zal inderdaad ff afwachten zijn, wat echo aangeeft. Vind het allemaal wel spannend!
@starling, weet jij nog vanaf welke datum ze bij jou rekenden? Of hoe het volgens jou zelf qua datum uitkwam?
Bij mijn eerste mk in 2009 was ik bijna 7 weken dit was op 22 november op 19 december teste ik weer positief Op 14 januari dit jaar heb ik een mk gehad bij 5 weken ik heb toen ovu testen gebruikt en tempen elke ochtend daardoor wist ik dat ik op 2 feb mijn ei gehad heb en van daaruit heb ik Zelf berekend dat mijn Nod dan 2 weken later zou zijn en vaak krijg je ook 2 weken extra voor de ei dus die heb ik terug gerekend vanaf eisprong waarop ik uitkwam op 19 januari als eerste dag van laatste menstruatie Zeg maar Uiteindelijk klopte et ook nog die berekening die ik gemaakt had haha Ik was dus gelukkig ook meteen weer zwanger en odertjssen al bijna 10 weken ! :d
Bij mij hebben ze 4 weken na de curretage gerekend.. bleek netjes te kloppen met de zwangerschapsduur. volgens mij 25 sept. Ik zat dus waarschijnlijk gelijk weer netjes op schema.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was ook direct na de miskraam weer zwanger en heb ook geen menstruatie gehad tussendoor. Bij mij rekende ze vanaf de dag van de miskraam en dat klopt nog steeds.
hier het zelfde mee gemaakt, op 19 juli 2012 een mk gehad, niet ongesteld geweest tussendoor. maar mijn vk beschouwde het gewoon als een nieuwe zwangerschap, omdat je bloeding van de mk word gezien als 'ongesteldheid'.
Ik telde ook direct na de 2e miskraam weer aan. Wist door temperaturen ook goed wanneer mijn eisprong geweest was en bij de echo klopte dit. Wel ben ik gecuretteerd dus is de eerste dag van je cyclus iets makkelijker te bepalen, al zegt het natuurlijk nog weinig omdat je lichaam na een curettage vaak niet direct weer in de eigen cyclus zit. Bij een natuurlijke miskraam tellen ze geloof ik vanaf het moment dat je het vruchtje verliest. Maar echte duidelijk zal de echo geven, die je vaak eerder mag na een miskraam en het niet duidelijk zijn van hoe ver je bent! Gefeliciteerd trouwens!
Hallo, Ik ben nieuw hier. Maar heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb begin 2011 een spontane mk gehad en was binnen 6 week zwanger van ons inmiddels gezonde dreumes van bijna 2. 2 maart dit jaar kwam ik erachter dat ik zwanger was en op 17 maart een spontane mk gehad. Op 15 april getest met kruidvat 2 voor 5 en ja positief. Vandaag getest met clearblue digital en die geeft aan zwanger 2-3 week. Mag op 2 mei naar de vk dus hopen dat het dit keer goed gaat.. Van de zwangerschappen die geeindigd zijn in een mk heb ik nooit zwangerschaps symptomen gevoeld. Bij deze wel want ben aardig beroerd sóchtends en pijnlijke borsten
Hallo! Fijn om te horen dat het na een miskraam weer zo snel kan gaan! Hadden jullie ook sneller dan normaal symptomen? ?? Ik ben op 15 april gecurreteerd na een zwangerschap van 8, 5 week. Ik had al vanaf 5 april geen symptomen meer. Nu sinds 2-3 dagen krijg ik weer precies dezelfde symptomen als bij mijn vorige zwangerschap en ook weer zo vroeg. (Ontzettend moe, trek in raar voedsel, pijn in onderrug..) Herkennen jullie dit ook??