hey, hoe groot was/is jullie kindje met 13 maand? de mijne blijft al een paar maand op de 70 cm zitten...? volgende maand moeten we naar de ka en als hij niet goed genoeg gegroeid is dat moet hij bloed laten afnem,want dan zou het iets met de hormonen te maken kunnen hebben? ben wel wat ongerust.. iemand ervaring mee?
Nou niet met 13 maand, kan alleen zeggen dat mijn zoontje nu 6 maand is en 72.5 cm. Ik hoop dat de ka jullie meer duidelijkheid kan geven en er verder niks is. succes!
mijn dochter was toen 80cm. moet zeggen dat ze wel erg lang is voor der leeftijd en bijna de bovenstelijn haalt. gewicht is nog geen 11kg
oei, ja hij zat altijd al wel op de p3,maar nu zit hij er echt serieus onder,met het gewicht ook. hij stapt ook nog niet,en ben met de bevalling ingeleid(ben 8d na de uitgerekende datum ingeleid geweest). hoop niet dat hij groeiproblemen gaat krijgen..zeker een jongen niet. ocharme
Isabella was 81 cm met 14 maanden. Maar misschien is het wel helemaal niet raar dat je kindje iets kleiner is. Vooral als je zelf klein bent.
daniel is nu met 15 maanden 80 cm, ik denk dat ie dus met 13 maanden ong. 77 cm was, maar het is een grote jongen hoor
ik weet niet precies hoe lang hij is maar met 11 maanden was hij 72 cm en nu past hij maat 74 nog makkelijk. hij weegt rond de 8 kilo. succes met je zoontje!
Mijn zoontje was met 14 maanden 85 cm en 11,8 kg. Met 11 maanden was hij 79 cm en 10,7 kg. Dus met 13 maanden ergens daar tussen in. Nu heeft hij wel 2 lange ouders, scheelt denk ik ook wel. Zijn jullie zelf groot, klein gemiddeld? Dat is ook wel belangrijk.
met bijna 6maand zat onze dochter op 71.5 cm, erg lang voor een dame en haalt dan ook zo goed als de bovenste lijn, ze zeiden dan ook dat het niet zo heel vaak voorkomt zo lang.
mijn zoontje was met 13 maanden 72,5 ( is nou bijna 7 jaar en nog een klein mannetje) mijn dochtertje was met 13 maanden 74,5 Ik zou het even afwachten, zijn jullie zelf ook niet zo groot? O jah mijn zoontje is met 42 weken zwangerschap geboren.