16 weken, maar voel helemaal niks.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mothertobe1, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hallo dames,

Ik zit al 2 weken met het idee dat er iets niet goed gaat.
    Voel me buik niet groter worden, me borsten in het begin wel nu niet meer. Ik was tot week 14 heel misselijk, hoofdpijn, duizelig nu totaal niet.
    Als ik op me rug lig dan voel ik geen bolletje of me baarmoeder alles lijkt zo plat.
    Mag ik me zorgen maken of dit onnodig?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat het wel meevalt. bij mij kwam pas vanaf 18 weken echt een duidelijk groeiende buik. dat werd toen met de week meer.
    en de klachten verdwijnen meestal ook rond deze tijd :) geniet er lekker van. als je echt onzeker bent zou ik gewoon je verloskundige bellen. maar denk dat het allemaal wel goed zit :)

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    had ik ook rond die tijd hoor. je klachten worden minder, je buik groeit nog niet echt...
    komt echt goed!

4. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Dankjewel dames. Ik heb morgen termijnecho en geslachtsbepaling hoop echt dat het allemaal goed zit.
    Het is niet dat ik niet blij dat ik me beter voel maar het maakt mij zo onzeker.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Het zal vast wel meevallen. Bij onze 1e groeide ik pas na de 20 weken en na 10 weken had ik ook bijna geen symptomen meer. Kindje voelde ik voor het eerst rond 18 weken. Succes en veel plezier morgen!

6. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @luvv, dankjewel! Vind het echt spannend.
    Zie dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina