Dag meiden, Ik ben nu 16 week zwanger en heb vanmiddag een afspraak om een kinderwagen uit te zoeken. Ik heb deze via marktplaats gezien en wil hem graag hebben. Sommige mensen uit mijn omgeving vinden dit zo vroeg, wat denken jullie? kan ik beter nog even wachten? groetjes suus
Nee hoor, je kunt m maar hebben. Wij hebben die van ons met 13 weken ofzo uitgezocht. Jij zit niet met levertijd, maar ik zou t gewoon doen hoor.
Zou het ook gewoon doen hoor, volgens mij zijn wij met 12 weken wezen shoppen voor een kinderwagen....
Waarom zou je in vredesnaam wachten omdat anderen dat zeggen als je nu iets ziet dat naar je zin is? Je moet nog zoveel, is juist lekker om steeds iets te kopen/regelen. Dan komt niet alles ineens op je af. Ben benieuwd of je slaagt vanmiddag. Waar ga je naar kijken?
inderdaad gewoon kopen! Ik zou het niet veel eerder doen vanwege de kans dat het fout kan gaan. maar als je de ruimte hebt vooral doen. Wij hadden met week 20 de box al gekocht. en de babykamer en kinderwagen rond week 19 besteld. daar zit dan wel een levertijd op. Maar doe vooral wat je zelf wil. het is jullie leven en niet dat van hun.
ik ga kijken naar een quinny buzz en het is precies in de kleuren die ik mooi vind, dus als ie er goed uitziet, neem ik hem gewoon mee! Bedankt voor de reacties. groetjes suus!
Waarom? Als je iets mooi ziet moet je het gewoon kopen toch? Wij kunnen over 2 weken onze kinderkamer ophalen. Helemaal idioot vroeg, maar hij was in de aanbieding en ik vind die kamer al bijna een jaar mooi! En ik ben en blijf een Nederlander he, het scheelde ons 200 euro! Lekker niets van andere mensen aantrekken, gewoon doen wat jij wil
Wij hebben ook meteen in het begin een kamertje en wagen gekocht. Veel plezier met uitzoeken zou ik zeggen !
Als je nu een leuke hebt gezien die fijn is, dan zou ik hem zeker kopen. Je weet zowiezo niet hoe je zwangerschap verder loopt, daarom zou ik niet te laat beginnen met alles aan te schaffen.
Ik was 18 weken zwanger toen wij alles bestelden. Vrij vroeg, maar wat geeft dat? Ik vond het voor de kinderwagen in die zin 'te' vroeg, dat ik nog zoooooooooooooooooooooooooooo lang moest wachten voordat we hem op konden halen . De winkel waar we hem bestelden leverde namelijk pas rond de 7e/8e maand, als je zwangerschap dan onverhoopt was misgelopen, hoefde je ook niet te betalen. Op zich goed geregeld, maar mijn geduld werd wel erg op de proef gesteld ! Maar zoiets heb je via marktplaats dan weer niet he?
Wat zeuren mensen toch altijd over "Wat vroeg?"... Je bent effe ruim een maand zwanger, vertelt het "wat vroeg?" je koopt iets maar er is nog geen baby te zien "wat vroeg?" Alles is maar vroeg.. vroeg vroeg... Maar 16 weken, dat is bijna een halve zwangerschap, dus wat nou vroeg, KOPEN! KOPEN! KOPEN! het is NOOIT te vroeg, hooguit te laat! Nouja, nu al zijn/haar eerste rijles boeken, dat is mischien wel erg optijd
Lekker belangrijk wat andere mensen vinden....het is jullie baby en jullie geld, daar moet je mee doen wat je zelf wilt als je je aantrekt wat andere mensen vinden krijg je het nog zwaar (al die tips en "hulp" bij het opvoeden bijvoorbeeld) JIJ bent de mamam dus JIJ beslist wat er gebeurd, zelfs nu al Dus gewoon lekker uitzoeken, ik had de mijne met 8 weken al besteld...
Weet niet of iemand dit al had gezegd......anders ben ik een herhaling, maar heb niet alles gelezen: De kinderwagen die wij hebben uitgezocht is nogal ehm schaars denk ik, 14 tot 16 weken levertijd, dus neeeeee je bent helemaal niet te vroeg! Ik heb de wagen gekocht toen ik 19 weken zwanger was, dus in het ergste geval krijg ik m pas met 35 weken binnen.......