16 weken te vroeg voor kopen kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door suus1983, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    Jaja, en papa moet zijn *PIEP* weer houden zeker? :evil:

Wat ze denk ik bedoelt...

JULLIE zijn de mama en papa dus JULLIE beslissen wat er gebeurd...., zelfs nu al :p

Lijkt hier verdomme de prenatal wel met hun slogan "Als jij wij wordt"... :(

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik heb hem gisteren gekocht, maar dat was wel misschien nog wat vroeg. Dit omdat je garantieperiode dan ook meteen in gaat. Maar nu kon ik wel 10% korting krijgen.

Als ik het zo lees dan zal je wel geen garantie hebben toch? Dan maakt het niet uit wanneer je hem aanschaft! Geniet ervan ;)

3. Niet meer actief

haha sorru dat bedoelde ik inderdaad :p alleen hier thuis beslis ik de meeste dingen dus praat meestal ook zo, mijn mannetje vind het heerlijk dat ik zo zelfstandig ben en we hebben precies dezelfde smaak...

@ster; bij ons gaat de garantie in vanaf de geboortedatum (ook al haar je hem eerder) is wel vreemd dat dat bij jou niet zo is...

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    @ster; bij ons gaat de garantie in vanaf de geboortedatum (ook al haar je hem eerder) is wel vreemd dat dat bij jou niet zo is...[/quote]

Jeetje echt waar? Ik zal nog eens navragen of dit ook bij ons zo is (kreeg de indruk van niet).

5. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    Jeetje echt waar? Ik zal nog eens navragen of dit ook bij ons zo is (kreeg de indruk van niet).[/quote]

Klinkt eigenlijk wel logisch, voor het kind er is staat de wagen toch stil....
    (oke, proefritje in de huiskamer mischien)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook garantie vanaf geboortedatum.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Garantie gaat naar mij idee in vanaf het moment dat je de volledige rekening hebt betaald.
    Wij kunnen hem met 28 weken halen. zat 10 weken levertijd op.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik vind alle grote aankopen na 12 weken niet te vroeg. Daarvoor kocht ik alleen kleinere dingen.
    Je moet gewoon van het positieve uitgaan, en lekker genieten!

9. Niet meer actief

wow 10 weken ik vind 6 weken al zo lang wachten... lijkt soms wel een auto die je besteld (die kunnen ze soms nog sneller leveren hihi)

Ik vond het wel fijj dat de ganartie ingaat vanaf de geboorte je moet een of andere kaartje invullen zei de verkoper, ik heb een mutsy misschien verschilt het per merk?

10. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Dat ik net positief had getest vertelde ik het me schoonouders, en de volgende dag hadden ze al een wagen voor me gekocht!
    Op het moment van testen was ik ongeveer 4 weken zwanger... dus ik was behoorlijk vroeg met een wagen!

Ik denk dat je alles beter zo vroeg mogelijk kunt hebben, des te minder hoef je je op het eind zorgen te maken of je wel alles heb

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik had me ook voorgenomen om een tijdje te wachten met alles, maar de kriebels he? Ik heb de kinderwagen ook al binnen! Gewoon doen wat jij zelf wilt en schijt hebben aan iedereen!

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik had met 8 weken al een kinderwagen in huis :) beetje heel erg vroeg maar was zo'n mooie en kon er goedkoop aankomen.

Groetjes Kalush

13. Hester

Hester Niet meer actief

Doe wat je zelf wilt! Zelf hebben we onze kinderwagen nu ook al een week in huis door meevallende levertijd :D

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, nou kom ik aanzetten; heb de wagen al in huis voordat ik zwanger ben ... :oops:
    Maar ik zag hm tegen een goede prijs te koop staan 2e hands en kon het niet weerstaan :)

Racebabe

15. Niet meer actief

die is helemaal snel, maareh als je toch kids wilt WAAROM NIET?

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hihi daarom, ergens schaam ik me wel een beetje, maar dit kwam zo ideaal uit.
    Die mensen wonen 2 straten verderop en keurig onderhouden! :D
    Ik ga eerst even puzzelen hoe het werkt met verwisselen van reiswieg en buggy, een schoonmaakbeurtje en dan slaan we hem op in de schuur (onder in flat, dus niet vochtig ofzo).

Racebabe

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij hebben gisteren ook vast het bedje en de commode gekocht. ook een tafelstoel staat al in bestelling. op de kamer zat max 8 weken levertijd. Ik zou dan 32 weken zijn. Dan kan ik me daarna mooi nestelen in de stofjes, truitjes, broekjes etc.
    iedereen heeft het inderdaad altijd over wat vroeg, maarz e vergeten dat er soms een halve zwangerschap aan levertijd op zit. (op mijn baby zit 9 maanden levertijd. dát vind ik wel errug lang :) )

18. Niet meer actief

waarom schaam je je een beetje, moet je toch lekker zelf weten? iedereen moet lekker doen waar ie zelf zin in heeft :)

19. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Das waar, ga ook wel mn eigen gang hoor :),
    maar ben wel wat aan de vroege kant, dat moet ik toegeven :p
    Moet ook nog wel iets overhouden om te kopen als ik straks zwanger ben hihi!

Racebabe

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wij hadden hem al in huis staan toen ik 10 weken zwanger was...... Dus zo vroeg ben je niet hoor!

Deel Deze Pagina