Hallo dames, Sorry als ik niet in het goede topic mijn vraag stel... Vandaag hebben wij de termijnecho gehad en het termijn is vastgesteld op 10 weken en 5 dagen. Op de echo hebben we 2 vruchtzakjes gezien met in 1 een hele actieve baby en in de andere alleen wat weefsel. Ik heb met 8 weken en 5 dagen ook al een echo gehad en toen hebben we die 2e vruchtzak helemaal niet gezien. Waarschijnlijk is mijn zwangerschap begonnen als tweelingzwangerschap maar heeft 1 baby het niet gered. De mevrouw van de echo gaf aan dat ik een bloeding kan krijgen, dat het lichaam het opneemt of dat het er bij de bevalling uit zal komen. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is het bij jullie vergaan?
Hier ook een tweede vruchtzakje. Ook werd er tegen me gezegt dat ik wat bloedverlies kon gaan krijgen. Het werd elke echo kleiner en is uiteindelijk opgelost Door me eigen lichaam. Geen bloed verlies van gehad.
Hier helderrood bloedverlies gehad en met een echo van mn tweeling zagen ze een 3e holte met weefsel.
Dank jullie wel voor de reacties. Hopelijk neemt mijn lichaam het op en krijg ik geen bloeding. Daar zie ik een klein beetje tegenop want hoewel je weet waar het van komt wordt je er toch wat onzeker van denk ik.
Wat lief dat je er na zo'n tijd nog naar vraagt!! Het verhaal is nog weer anders geworden. Ik heb vorige week een echo gehad in het ziekenhuis op verzoek van de verloskundige met de vraag eens goed te kijken naar die 2e vruchtzak want ze was er niet 100% van overtuigd. Het blijkt inderdaad geen 2e vruchtzak te zijn maar ik heb een hartvormige baarmoeder waardoor het vanuit bepaalde hoeken lijkt alsof het 2 vruchtzakjes zijn maar het is er echt 1. Ik was erg blij met dit nieuws en de kleine doet het super. Was eigenlijk elke dag nog wel bang dat ik alsnog die bloeding zou krijgen. Merk ook aan mezelf dat ik sinds de laatste echo een stuk rustiger ben en nu ook echt aan het genieten ben.
Ik kan me voorstellen dat je nu wat meer geruster bent! En wat fijn goed nieuws De angst van een eventuele bloeding heb ik toen ook wel gehad hoor! Ik denk dat die angst ook wel normaal is. . Je bent namelijk bang het aller dierbaarste te verliezen. Fijn dat de kleine het zo goed doet Geniet van je zwangerschap!
Ik heb denk ik ook zoiets kreeg met 6 weken en 2 dagen echo waarop een vruchtzakje met alleen dooier te zien was en een vruchtzakje met een kindje met kloppend hartje ik met 7januari weer terugdringen kijken of het 2de toch nog is ontwikkeld of dat het afkomt duurt allemaal zolang