Sinds mijn 16de weet ik dat ik PCO heb. We waren dan ook super blij toen ik in april 2013 zwanger bleek te zijn dmv clomid. Heb een heerlijke zwangerschap gehad, ontzettend genoten. Na heel veel geduld is met 40.6 weken (jan 2014) ons lieve meisje geboren, een heerlijk ontdekkend nieuwsgierig meisje van bijna een jaar. Maar met de gedachten bij haar eerst verjaardag over een paar weken merkte ik van alles aan mezelf waardoor ik met kerst een testje heb gewaagd, met een verassende mooie uitslag! Het begint nu een beetje door te dringen dat er weer een wondertje in mijn buik groeit. Zo ontzettend gelukkig en dankbaar! Nooit verwacht! Wat een ontzettend mooi kerstcadeau! Onze kleine meid, wordt dus grote zus!
ik heb ook kerstochtend positief getest! Ik weet hoe je je voelt met dit kerscadeau gefeliciteeeeerd!
Dankjulliewel allemaal! Dit is echt de mooiste kerst ooit geweest! Hihi @ Tierlantijntje, Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Is dit jullie eerste kindje?
dankjewel ja, dit wordt onze eerste, als alles goed gaat natuurlijk. spannende tijd nu! hopen zo dat alles goed gaat
gefeliciteerd! ik hoop ooit ook zo'n verhaal te kunnen schrijven. Hier ook pcos maar clomid werkte niet. Maar ben benieuwd of ik na de bevalling wel een cyclus ga krijgen. en het zaad trouwens, das ook een dingetje. We zien wel. Ik ga niet aan de pil iig!
Ik hoop het ook voor je spruitjes! Wij hadden ook nooit gedacht dat wij dit mee zouden maken. We besloten geen anticonceptie meer te gebruiken na de bevalling van onze dochter omdat de kans dat ik zwanger zou raken toch minimaal zou zijn. Nu dus weer zwanger, terwijl ons meisje over een aantal weken nog 1 jaar moet worden. Nu dus 2 jaar met de feestdagen zwanger, dankbaar en echt een cadeautje! Fijne zwangerschap gewenst!
Net meteen de verloskundige willen bellen. Wordt ik doorgeschakeld voor de noodgevallen. Denk gesloten tot na oud & nieuw. Nog een weekje geduld dus...