16 weken, volle of lege blaas?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door , 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,
    Wij hebben over een paar dagen een pretecho met 16 weken.
    Nu vroeg ik mij af is het zo dat met een volle blaas ook nu het beeld mooier is of maakt dat niet meer uit?

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb 'm gehad met een lege blaas en in m'n album kun je zien hoe duidelijk het dan is ;) ....

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik geloof dat dat niet meer nodig is, het is al best wel groot hoor! Veel plezier! :)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    lege blaas is prima :) kindje is groot genoeg nu :)

5. Niet meer actief

Oh super, dat scheelt weer urenlang het "oh my ik moet zo nodig plassen" hihi.
    Ik kan me helemaal niets voorstellen van hoe groot ons kindje nu al is haha. Ik zie aldoor een ieniemienie klein dingetje voor me haha.

6. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige, en krijg met 16 weken daar een echo.
    Ik moest met een volle blaas komen. 2 uur van te voren voor het laatst plassen en dan veel water drinken.
    Had dit niet verwacht, volgens mij is het zonder volle blaas duidelijk genoeg in beeld te brengen?
    Misschien is de echo apparatuur bij de verloskundige minder goed?
    Vandaag nml een echo gehad bij de gynaecoloog met ruim 12 weken, met een lege blaas, en vind de echo erg duidelijk.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Je kan onder een volle blaas ook te letterlijk een volle blaas verstaan haha zoals ik.
    Ik krampeerde van de pijn tijdens de echo maken, de vk kon ook niks zien in de baarmoeder omdat de blaas ervoor zat hihi, na geplast te hebbenging t gewoon goed, was toen 11 weken zwanger.

Deel Deze Pagina