Hoi meiden Even een vraagje hoe denken jullie over zwanger zijn en je haar verven?? ik ben enorm in twijvel of ik dit nu wel of niet moet doen vanwege me uitgroei.
Het is een persoonlijke keuze. Theoretisch gezien kunnen er chemicaliën in je lichaam komen, maar echt aantoonbaar is het niet. Met henna is er hoe dan ook niets aan de hand.
Ik heb me er niet druk om gemaakt de eerste zwangerschap, maar heb het toen 1 of 2x gedaan en zou het nu wel weer doen.. denk dat het wel mee valt.. niet zo dat je het elke dag doet ofzo.. gewoon doen waar je je goed bij voelt
Dit kan je gewoon doen hoor, het kan niet in je bloedbaan terecht komen. Het is alleen schadelijk als je de hele dag met je neus boven het verf bakje hangt. Lekker je haar netjes houden in de zwangerschap
Gewoon doen hoor. De verf komt niet in je bloedbaan terecht, dus ook niet bij je kindje. Enige wat niet zo 'je van het' is is de geur vd verf. Maar verf voor donker haar ruik je natuurlijk weer niet zo erg als de blonde verf. Als je ze zelf verft geeft het ook verf wat niet stinkt, op natuurlijke basis dacht ik zelfs.
Dit wel ja. Ik ging voor m'n normale kleur blond (ook van mezelf blond haar maar andere tint.) uiteindelijk was ik oranje, wat een feest😂
Mijn vk zei alleen wel dat ik mijn haar moest kleuren in een goed te ventileren ruimte. Dus deuren en evt ramen open, voor de zekerheid.