Zwangerschapssuiker, zwangerschapsdiabetes.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fransoosje, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fransoosje

fransoosje Nieuw lid

21 feb 2009
    2
    0
    0
    goes
    Hallo allemaal

Wie heeft er ervaring met zwangerschapssuiker / zwangerschapsdiabetes

Ik had een paar vraagjes waar jullie me vast mee kunnen helpen. Ik ben nu 6 weken zwanger en zit me al vast in te lezen weer in zwangerschapssuiker het is al weer een tijdje geleden maar bij mijn vorige zwangerschap werd er te laat geconstateerd dat ik zwangerschapssuiker had en ik was dan ook gigantisch! we hebben er beide niet onder geleden hoor. Dikke geweldige gezonde prop van bijna 10 pond en ik mankeerde ook niks maar door mijn enorme gewichtstoename is mijn rug wel flink ingestort en m'n voeten waren een maat groter geworden. Nu 8 jaar later en bijna de kilo's er weer af staan we weer aan het begin van een geweldige herhaling maar als het aan mij licht met dit keer wat minder kilo's. Ik heb een behoorlijk veeleisende baan en wil dan ook super goed voor mezelf zorgen en zo snel mogelijk weer aan m'n dieet gaan houden om mijn gewicht te beperken maar kan nergens meer op internet voorbeelden van diƫten vinden. kan iemand helpen met voorbeelden hoe alvast te werk te gaan? Want ik ga er vanuit dat ook dit keer ik weer suiker heb.

Wie heeft tips? :(:

Deel Deze Pagina